איך? להתחיל?

סיפורי ערסים- הקדמה

31/08/2013 1491 צפיות 8 תגובות
איך? להתחיל?

הקדמה:
אני גל אזולאי, בת.16 עולה לכתה י'.
שיער חום בהיר ארוך חלק כזה, קצוות בלונדינים, צבע עיניים כחול כמו הים, אף קטן וחמוד, שפתיים עבות כמו של בראץ כאלה. אני אוהבת את איך שאני נראת. עצבנית מהמרוקאים אשש! הראשון שיגע בי, זה כבר בטיפול אצל אחי הגדול.
יש לי 2 חברות טובות, ליאור ורומי. אנחנו מכירות מכתה א' ועד היום אף אחד לא הצליח לפרק בינינו. גם חבר יש לי, אחד כזה שתמיד נמצא לידי ברגעים הכי קשים, אביאל, חולה עליו פשוט חולה!!!! מאחלת לכל אחת חבר כזה.. הוא פשוט מושלם. ההורים שלי בשליחות בחו"ל אנחנו לא הכי בקשר, הם כל חודש שולחים לי ולאחי כסף.
אחי "הגדול" והחתיך מאור התאום שכל אחת הייתה רוצה, סטוציונר מחליף בחורות כמו תחתונים, לעומתי שאני צריכה קשר יציב וחזק שיחזיק זמן. אני לומדת בבית ספר בן גוריון בחיפה, אני לא הכי מקובלת אבל אני לא חנונית, אני ילדה רגילה.
חבר של אח שלי נראלי ניב אסור עובר אלינו לבית ספר, יופי עוד ערס לבית ספר, אף פעם לא סבלתי אותו, תמיד שהוא בא אלינו לבית הוא היה מעצבן.. מעצבן עצבן חתײך חתיך.

מאור אזולאי כפרות האחד והיחיד!! בן 16
מסיבות,באלגנים? אני הראשון ששם!! המראה הכי חשמל שיש, אין אחת שלא רוצה אותי!
סיגרייה, אלכוהול? הם החברים הכי טובים שלי, כל פעם שאני בדיכאון או סתם לכיף הם שם.
יותר נכון מגירה רביעית בארון שלי.
אף פעם לא היה לי קשר רציני תמיד מזיין וזורק, לא מעניין אותי מהבנות מעניינת אותי רק אחותי, שלפחות משנינו שהיא תצא המוצלחת, אני הכי דואג לה בעולם! הראשון שיעז להתעסק איתה מתעסק איתי, פוגע בה? אני פוגע באמאמא של הבן זונה.
חברים טובים? יש הרבה אבל המובחרים ביותר האחים היקרים? ניב אסור, טל אבני.
למרות ששניהם תמיד מנסים להתחיל עם אחותי, חוטפים איזה כאפה קטנה והכל מסתדר להם בראש.

ניב אסור, עולה לכתה י' בבית ספר בן גוריון חיפה יותר נכון רק עכשיו עובר לשם, נראה גדול לגיל שלי, שיער חום עיניים ירוקות, חתיך אששש! אין אחד שלא חושב ככה! ביטחון עצמי מופרז, לא מפחד מכלום, מזיין זורק לא אכפת לי מה יקרה אחר כך.
אומרים שהכלב הוא החבר הטוב של אדם.. אצלי זה סיגריות, אלוכוהול, מאור אזולאי וטל אבני.
הורים שמעניינים תתחת, הם ברחו להם לחו"ל ושכחו שיש להם עוד ילד פה, אז אני? שכחתי מהם.
גר אצל סבתא שלי שמבחינתי היא החיים שלי, דואגת להכל.
אוהב את עצמי ואת החיים שלי.. יש בעיות ?!

טל אבני, קראתם לי?! באתי לעשות רעש
שיער חום עיניים חומות, ההורס של השכבה שישבור לך את הלב.
אין אחת שלא עברתי בשכבה כולם שרמוטות, אוהב את זה.. רק אחת לא עברתי וזאת גל אזולאי איתה לא מתעסקים. אחות של חבר! לא חבר אח יקר.
מזיין זורק, כמו שאר הסטוציונרים שאתם מכירים, סיגריות,אלכוהול, פלאפון, אוויר לנשימה שלי.
הורים שנותנים הכל, חי טוב בסך הכל.

ליאור דהן, שיער שטני עיניים חומות, רזה לא גבוה, נראת טוב.
נפגעתי מספיק מאהבה לא עוד! מחפשת קשר רציני לא סטוצים. היה לי מספיק בנים מטומטמים שרק זיון מעניין אותם, אחמ.. אחמ.. ניב אסור, כן יצאנו פעם ליום וחצי וזרק אותי הבן זונה מהודעה בפלאפון, החברות שהם כמו אחיות שלי גל ורומי אמרו לי לא לקחת ללב ולא לבכות עליו.
חולה על מסיבות ובאלגנים! גוררת איתי את כל החברות והחברים, תמיד יוצאת ביום שישי לפארק האהוב עלינו. הרי מה יש לעשות בשישי אחרי הקידוש עם לא לצאת?

רומי לוי, שיער חום עיניים ירוקות, תדמיינו ברבי תדמיינו אותי. סתם לא! סך הכל נראת טוב
אוהבת שמתעניינים בי, חולה על החברות שלי, והידידים הכי הכי שיש!!!
קשר רציני? לא מתאים לי. אני לא אוהבת שמחזיקים אותי ואומרים לי מה לעשות., אבל אני לא אוהבת סטוציונרים ולכן אני מעדיפה שרק יתחילו איתי וזה לא יתקדם.
המקום האהוב עלי ים, שאני עצבנית ואני רוב הזמן עצבנית, אני נמצאת שמה. שונאת בוגדים כמו כולם, לא אוהבת שקרנים!!!!

אביאל מלכה, החתיך שיכבוש אותך? כן, עם היית מדברת איתי לפני שנה הייתי אומר לך בואי עכשיו למיטה, אבל היום? אני שייך למישהי שיקרה ללב שלי, גל אזולאי אוהב אותך!
נכון.. אחרי המון בעיות וסיבוכים עם אח שלה, בסוף הקשר הצליח לנו וחוגגים שנה ביחד כמעט.
אני מהערסים האלה שיש להם אהבה, אבל עדיין ערס, מעשן שותה.. לא ליד אהובתי כי היא שונאת את זה, היא מהבית הטוב, לא אוהבת את כל זה, ילדה טובה וטוב שכך שלא תשתנה לי!!!
הראשון שמתחיל איתה אני מוריד לו את האשכים, בן זונה אחד התחיל איתה במסיבה ופוצצתי לו תאמא!! לא מרחם על מי שיתחיל איתה.


תגובות (8)

להתחיל…!!!

31/08/2013 09:57
LOL LOL

תתחיליייייייי

31/08/2013 09:59

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי

31/08/2013 10:07

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

31/08/2013 10:12

תתחילי

31/08/2013 10:16

נשמע טוב
תמשיכי

31/08/2013 10:20

תמשיכיי

31/08/2013 10:31

תמשיכיי

31/08/2013 10:36
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך