directinergirl285
הלווו פיפול !!!! אני מקווה שתאהבו את הסיפור כי אני באמת משקיעה !!!! וגם בסיפור השני אבל אני פשוט אוהבת סיפורי ערסים שלא יכולתי להתאפק !!!!!! אני לא סובלת ערסים במציאות אבל הסיפורים כאלה יפים :')

סיפורי ערסים- זהר ואביאל- הקדמה

directinergirl285 15/04/2014 1810 צפיות תגובה אחת
הלווו פיפול !!!! אני מקווה שתאהבו את הסיפור כי אני באמת משקיעה !!!! וגם בסיפור השני אבל אני פשוט אוהבת סיפורי ערסים שלא יכולתי להתאפק !!!!!! אני לא סובלת ערסים במציאות אבל הסיפורים כאלה יפים :')

סיפור ערסים –זהר ואביאל-
זהר- היי קוראים לי זהר זגורי, אני בת 16 שיער בלונד עם גוונים חומים.
אני נמוכה !!!! יש לי שני אחים גדולים מעצבנים מאוד !!!!! כוסעמק איתם לא יודעים
מתי להפסיק !!! לא מסכימים לי לצאת לא מסכימים לי ללבוש מה שבאלי !!! או להיות חברה של מישהו!!!!
אני תמיד מתגנבת מהבית ;) יחד עם הBFF הכי שווה בחיים !!!

ליאן- היי קוראים לי ליאן מלכי :) אני הBFF של זהר !!! אנחנו כמו אחיות !!!!
עם לא היה סרטון מהלידה שלי היתי יכולה להשבע לכם שהפרידו אותנו בלידה !!!
אני בת 16 בכיתה של זהר, יש לי שיער חום עם גוונים בלונדינים !!

רון- היי קוראים לי רון זגורי אני אח של זהר, האח הכי גדול ;)
אני סטוציונר, משחק בבנות מה לא? אני שותה מעשן, הולך למסיבות וחוזר מאוחר.
אני אפעם לא מסכים לזהר לצאת מהבית כי אני לא רוצה שהיא תפגש עם אנשים כמוני.
אני דואג לה אבל היא ילדה מעצבנת הקטנטונת הזאת!!! לא יודעת מתי להפסיק !!!
תמיד מבקשת לבוא איתי ועם ניר וירין למסיבות ואני לא מסכים לה כי היא תמיד לובשת בגדים קצרים ומשהו יכול להתקרב אליה ולאנוס אותה !!!
אוח ילדה מעצבנת.

ניר וירין- היי אנחנו האחים הגדולים של זהר, אנחנו תאומים.
אנחנו אוהבים להציק לה, אבל זה מה שאחים גדולים עושים לא?
אנחנו גדולים ממנה בשנה ורון גדול ממנה בשנתיים. אנחנו סטוציונרים ומעשנים, לשתות לא ממש הקטע שלנו.
לניר יש קטע עם ליאן חברה של זהר, וגם לה יש עליו אבל הם שומרים את זה בסוד.

אביאל- מה קורה אנשים? אני אביאל בן 18, אני בכיתה של רון זגורי.
יש לי שיער חום קצר, יש לי קוביות בבטן שרירים אני מסוקס חתיך עש .
אני ורון חברים הכי טובים, וכן גם אני סטוציונר משחק בבנות שותה מעשן ומה לא?


תגובות (1)

תתחילי

15/04/2014 20:03
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך