פרק קצר כי אני חייבת לעוף אני אעלה היום את החלק השני, שבת שלום לכולן!

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 19

11/04/2014 1581 צפיות 6 תגובות
פרק קצר כי אני חייבת לעוף אני אעלה היום את החלק השני, שבת שלום לכולן!

פרק תשע עשרה-
רוי העלה תמונה עם סופי מהבית שלו, הוא רשם אהבה שלי. הם הולכים להזדיין היום בדוק, אני לא מאמינה, איך איבדתי אותו אוף.
שמעתי רעש של מכונית, הסתכלתי קדימה וראיתי את עומר, ממש גם יש לי כוח לזה עכשיו..
התקדמתי לכיוון המכונית שלו בחיוך, אוטו ג'יפ לבן, נקי במיוחד, בדיוק כמו שאני אוהבת!
החלטתי לבוא עם ראש פתוח לדייט הזה. אין מה לעשות רוי כבר עבר הלאה, הגיע הזמן שגם אני.
נכנסתי לאוטו והבאתי לו נשיקה בלחי.
"היי עומר מה קורה?" אמרתי וחגרתי, בטיחות קודמת לכל!
"הכל מעולה מה איתך?" הוא שאל והתחיל לנסוע
"גם איתי הכל מעולה" עניתי וצחקתי
"נו.. את מנחשת לאן נוסעים?" הוא שאל וחייך
"האמת שאין לי מושג. תגלה לי לאן נוסעים!" אמרתי בקול של ילדה בת ארבע, שאני מדברת בקול הזה לאבא שלי הוא תמיד מוותר לי על עונשים. החלטתי לנסות את זה גם על עומר.
"מה זה הקול הזה?" עומר שאל וצחק.
טוב אז כנראה שהקול הזה לא עובד עליו, הבכתי את עצמי..
"מה נו זה הקול שלי שאני מנסה להיות חמודה" אמרתי וחייכתי חיוך מתבייש, אני חושבת שאפילו הסמקתי..
"את חמודה תמיד" הוא אמר וליטף את הלחי שלי, מה שגרם לי להסמיק עוד יותר. אני מקווה שהוא לא רואה את זה
"את ממש חמה, את רוצה שאני אדליק מזגן?" הוא שאל בזמן שליטף אותי. טוב אז כנראה הוא קלט שאני מסמיקה.
"לא זה בסדר" עניתי בנימוס "נו אז לאן נוסעים תגלה לי כבר" חזרתי לקול הרגיל שלי
"הגענו, עכשיו את כבר מנחשת לאן הולכים?" הוא אמר והחנה את המכונית, יצאתי מהמכונית וראיתי שהגענו לקניון.
"מה אנחנו הולכים לעשות קניות?" שאלתי בהתלהבות, מצד שני-קצת מצחיק דייט בקניון לא?
"טוב אז כנראה שעוד לא הבנת לאן הולכים." הוא ענה ואני הרגשתי דיי מפגרת..
נכנסנו לקניון והחזקנו ידיים, הוא גבוה ממש בראש! זה טוב, אני אוהבת גבוהים. עלינו במדרגות הנעות עד לקומה האחרונה של הקניון, הקומה הרביעית, הבנתי לאן הוא לוקח אותי.
"יואו אני לא מאמינה, הולכים לסרט וי איי פי?" שאלתי בהתלהבות "אף פעם לא הייתי בזה!" אמרתי
"לא מה פתאום וי איי פי" הוא אמר ומשך את ידי לכיוון דוכן גלידות שהיה ליד הקולנוע, "סתם עצרתי כאן לקנות לנו גלידה, אחרי זה סתם נסתובב קצת בחוץ" הוא אמר בטון רציני.
"אה באמת?" שאלתי, התאכזבתי שבאנו לכאן בסהכ בשביל גלידה, הייתי רעבה וכבר פינטזתי על האוכל והספות הנוחות שיש בקולנוע, אבל ניסיתי כמה שפחות להראות את זה שאני מאוכזבת.
"נראה לך אני אביא אותך בדייט ראשון שלנו לגלידה ימכוערת, בואי מהר שהסרט לא יתחיל" הוא אמר וצחק בקול רם
"יואו דפוק אחד, האמנתי לך!!" עניתי וצחקתי בחזרה
"איזה פרצוף היה לך שאמרתי שבאנו לגלידה אני מת!" הוא אמר וצחק עוד יותר.
"טוב יאללה בואי שלא נאחר לסרט" הוא אמר ואחז בידי לאחר שנרגע מהצחוק
"לאיזה סרט הולכים?, אני מקווה שלקומדיה רומנטית, סרטים כאלה אני הכי אוהבת" אמרתי בזמן שהוא הוציא את הכרטיס אשראי שלו. גם כרטיס אשראי משלו, גם ג'יפ משלו, יפה לו זה, בטח אכל כל החיים מכפית של זהב.
"נו ברור שאת אוהבת סרטים כאלה, את בת, איזה בת לא אוהבת?" הוא אמר וגיחך
"סתום נו אני לא כמו כל הבנות!" אמרתי בטון ילדותי
"נכון, את מיוחדת" הוא אמר ונכנסתי לאולם של הסרט…..


תגובות (6)

אשמח עם תקראי את הסיפור שלי:)

11/04/2014 16:22

סיפור מדהים חחחח

11/04/2014 16:57

שבת שלום !!!!

תמשיכי הכי מהר שאת יכולה 3> !!!!

11/04/2014 17:01

תמשיכי את כותבת מושלם!

11/04/2014 19:50

נושים שלי ורוי סתם דפוק הוא מפסיד אותה אבל לא משנה תמשיכיייייייייייייייי

11/04/2014 22:13

תקשיבי אני לפני פחות משעה התחלתי לקרא את הסיפור שלך וסיימתי את כל הפרקים שהעלת והסיפור שלך מוווושלם

12/04/2014 14:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך