ואו כבר בלי לשים לב אנחנו בפרק 23! נו אז איך הפרק?? ומה אתם אומרים על מאי וירין, בטח כבר שכחתם שהם חברים הא? מקווה שתאהבו את הפרק, שבוע טוב לכולם אוהבת מלא!!

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 23

26/04/2014 1632 צפיות 6 תגובות
ואו כבר בלי לשים לב אנחנו בפרק 23! נו אז איך הפרק?? ומה אתם אומרים על מאי וירין, בטח כבר שכחתם שהם חברים הא? מקווה שתאהבו את הפרק, שבוע טוב לכולם אוהבת מלא!!

"מזה משנה מה התכוונת, כל עוד פלטת רוי במקום עומר אני חושבת שזה אומר משהו בנוגע למה שאת מרגישה" היא אמרה ונהפכה לרצינית.
יכול להיות שהיא צודקת?
נכנסתי בשער בצפר, מנערת את ראשי מצד לצד כאילו מנערת את החשש בנוגע למה שמאי אמרה. אין מצב שאני רוצה את רוי עדיין, אם הייתי אוהבת אותו לא הייתי מרגישה כך אחרי הנשיקה שלי ושל עומר. אני אוהבת את עומר וזה סופי. שלא תכניס לי שטויות לראש.
*
\"סוף סוך הפסקה כוסאמק, למה אין שיעור-הפסקה-שיעור-הפסקה? למה לעזאזל אני צריכה לסבול שעה וחצי של שיעמום במקום לצאת להפסקה של אפילו חמש דקות בין שני השיעורים?\" מאי אמרה בקול תשוש לאחר סיומם של שני השיעורים המפרכים שעברו עלינו.
\"אפילו בכדורגל, ספורט שהשחקים באמת נהנים ממנו, יש הפסקה לאחר 45 דקות, אז לנו לתלמידים שבאמת סובלים אין?\" אמרתי גם והזדהיתי עם מאי, זה באמת לא פשוט שעה וחצי של שיעור לשון ללא הפסקה.
\"טוב עזבי את זה עכשיו, בואי נלך לכיוון הבנות\" מאי אמרה והתקדמנו למתחם הדשא איפה שישבו הבנות.
\"תגידי, את חושבת שאני צריכה לספר להן שאני ועומר חברים?\" שאלתי את מאי, בכל זאת הן חברות טובות שלי ואני לא רוצה שהן יגלו את זה בדרך עקיפה ויכעסו עלי.
\"תשמעי, תכלס אתם חברים כלום זמן, אפילו לא עשרים וארבע שעות, קודם כל תחליטי שאת באמת רוצה את המערכת יחסים הזאת, ושהוא יהיה סגור שהוא רוצה אותה ואז תספרי, זה יהיה דיי משפיל אם תיפרדו עוד שבוע וכולם כבר ידעו שהייתם ביחד\" היא אמרה ואני הינהנתי להסכמה, לא חשבתי על זה ככה, היא צודקת
\"נכון את צודקת\" אמרתי ובזווית העין ראיתי שעולה למאי חיוך על השפתיים בעקבות מה שאמרתי, לא רבות הפעמים שאני מחמיאה לה או מודה שהיא צודקת. \"ולרוי אני צריכה להגיד שאני ועומר חברים?\" שאלתי בהיסוס והסתכלתי בעינייה של מאי
\"האמת שלרוי את כן צריכה להגיד את זה, הייתם חברים איזה שנתיים וזה באמת לא יהיה נעים אם הוא ישמע על זה מאנשים אחרים, את גם יודעת שהוא חמום מוח ובכלל הוא ממש התהפך שהוא ראה אתכם ביחד, בשביל שזה לא יקרה שוב לפחות תכיני אותו לזה\" היא אמרה ושוב צדקה. זה באמת לא יהיה נעים שרוי יראה אותי ואת עומר ביחד מול הפנים שלו, בסדר זה נכון שנפרדנו, אבל עדיין יש לי כבוד לבן אדם הזה.
\"אוח מה יהיה? מה קרה נהיית חכמה פתאום?\" אמרתי וטפחתי על כתפה, מעלה לה את האגו
\"מה ששעתיים של למידת לשון עושות לבן אדם\" מאי החזירה לי וצחקנו
~נקודת מבט של מאי~
\"תעביר לי את הפופקורן\" אמרתי לירין, אנחנו אצלי, רואים סרט בסלון.
\"קחי ישמנה\" ירין אמר והעביר לי את הפופקורן
\"לא שאני אבין אתה קראת עכשיו לחברה שלך שמנה?\" אמרתי ועליתי עליו והחזקתי את ידיו בכדי שלא יוכל לזוז
\"לא שאני אבין את מנסה להפחיד אותי?\" הוא החזיר לי ופך את המצב כך שעכשיו אני הייתי למטה והוא היה מעלי באותה תנוחה כמו שהייתי קודם
\"ואם כן מה תעשה לי?\" אמרתי בביטחון וצחקתי חיוך משועשע
\"אם כן.. אז אני אעשה לך את זה!\" ירין אמר, התקרב אלי מהר ונישק אותי נשיקה סוערת במיוחד, קירבתי אותו אלי עוד יותר מצמידה אותו בעזרת ידי כאשר הן על עורפו, כמובן שהוא ניצל את ההזדמנות, לא נשאר אדיש והחזיק בי שהידיים שלו על הישבן שלי..
\"בואנה היית מאמינה שאיי פעם נהיה ביחד?\" ירין ספק שאל ספק אמר בזמן שנרגענו מהנשיקה שערכה כעשר דקות לפחות!
\"האמת שלא..\" אמרתי ובראש עברו לי כל הרגעים בהן בכיתי ליולי שירין בכלל לא שם עלי, איך שהכל מסתדר בסופו של דבר..
\"מאי אנחנו כבר חודש וקצת, את מאמינה לי שבחיים לא חשבתי שתהיה לי מישהי רצינית? ושאם תהיה לי אני אהיה איתה מעל ליומיים בכלל? ושאני אוהב אותה כמו שאני אוהב אותך?\" הוא שאל ואני הסמקתי מכל המשפטים שאמר והנחתי את ראשי על החזה שלו.
\"איזה כיף לי שיש לי אותך לולי\" אמרתי והסתכלתי עליו והוא בתגובה נתן לי נשיקה
\"מתי תספרי ליולי עלינו?\" ירין שאל וקולו נהפך לרציני
\"מחר על הבוקר, נלך לבצפר ואני אספר לה\" אמרתי, כבר עבר חודש מאז המקרה של ירין ועומר, היא בטח כבר שכחה מזה, ואם היא לא שכחה אז מה לעשות, אני גם לא מתה על עומר. אם אני צריכה לסבול את עומר אז היא תסבול את ירין.
\"ואם היא לא תאהב את זה שאנחנו ביחד מה תעשי?\" ירין שאל בקול חושש ולחוץ
\"לא אעשה כלום, אם היא לא תאהב את זה שאנחנו ביחד אני אגיד לה שאני לא אוהבת את זה שהיא ועומר ביחד.\" אמרתי והתקרבתי לפניו לתת לו נשיקה
\"רגע מה, מה אמרת??\" ירין שאל והתיישב על הספה במהירות, מתעלם מהנשיקה שרציתי לתת לו.
פאק למה אני כזאת סתומה למה?!!?!!?…


תגובות (6)

יואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווו איזה פליטת פה מפגרת מה היה עכשיו מהרררררררררררר תמשיכיייייייייייייייייייייייי

26/04/2014 19:02

יוואווווו את חייבת להמשיייייייך!!!!

26/04/2014 19:19

איזה חמודיםם תמשיכיי

26/04/2014 19:40

תמשיכיכייייי

28/04/2014 17:00

תמשיכי נדיר!

29/04/2014 21:49

תמשיכיייי דחוףףף

29/04/2014 22:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך