פרקים אחרונים לסיפור.. מקווה שתאהבו את הפרק

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 32 חלק א'

28/05/2014 1384 צפיות תגובה אחת
פרקים אחרונים לסיפור.. מקווה שתאהבו את הפרק

פרק שלושים ושתיים-
״כל הכבוד יפה שלי, אני אוהב אותך״ הוא אמר בזמן שתפס אותי ומשך אותי לחיבוק.
״גם אני אותך, *רוי*״ אמרתי ורק לאחר מכן הבנתי את טעותי.

"נו עומר, תגיד משהו" אמרתי לו לאחר שתיקה ארוכה. היינו באוטו שלו, בדרך הביתה.
"אין לי מה להגיד" הוא החזיר לי, ונעצר ליד הבית שלי. פתחתי את הדלת שליד הכיסא שלי ובמקום ללכת הביתה פתחתי את הדלת שעל יד הכיסא שלו והתיישבתי על עומר.
"קומי ממני יולי" הוא אמר אך הבעת פניו לא השתנתה.
"תקשיב לי רגע, אני באמת מצטערת, אני מבטיחה לך שאני לא התכוונתי, זו פשוט פליטת פה ארורה, בבקשה תסלח לי" אמרתי והסתכלתי הישר אל תוך עיניו, כמובן שהדמעות לא איחרו לבוא.
"אני יודע שאת לא התכוונת, אני יודע שזאת הייתה פליטת פה, אני יודע שאת מצטערת. אבל לא. אני לא יכול לסלוח לך. אני מטומטם, אני כזה מטומטם. מה חשבתי לעצמי?! שאת תשכחי את רוי?! רוי הוא חלק ענק בחיים שלך, חלק ששמור בלב שלך. אני רואה איך את מסתכלת עליו, בחיים לא הסתכלת עליי בצורה הזאת, העיניים שלך זוהרות ואת מחייכת ברגע שאת רואה אותו אפילו שזה לא בשליטתך. לא משנה כמה ניסיתי, תמיד הייתה את ההרגשה הזאת שאת לא באמת שלי. תמיד הרגשתי שאני צריך להתחרות נגד רוי על תשומת הלב שלך. מה את חושבת? שאני לא רואה איך את מסתכלת עליו בבצפר? אפילו שאת איתי, את לא באמת איתי. ניפחתי לעצמי בועה, שלי ושלך, ביחד, מאושרים, בלי רוי. עכשיו הבועה התפוצצה לי בפרצוף" הוא סוף סוף אמר את שעל ליבו והקים אותי ממנו. לא ידעתי מה לענות לו, הדמעות רק התחזקו עוד יותר. נשארתי עומדת ליד המכונית שלו, הדלת עוד הייתה פתוחה.
"אין לי מה לענות על זה, אתה צודק." הודתי לפניו והוא שם את ידו על עיניו.
"אני חושבת שהכחשתי את זה והתעלמתי מזה, אתה פשוט הצבת את זה מול הפרצוף שלי כך שלא הייתי יכולה להתעלם מזה יותר. אני רק רוצה שתדע שאתה היית תקופה באמת יפה בחיים שלי, ותתפלא או לא, אני באמת הרגשתי אליך משהו אמיתי ואני רוצה שתדע שזה לא היה סתם בשבילי. אני מקווה שלא תשנא אותי" הוספתי וניגבתי את דמעותיי.
"איך אני יכול לשנוא אותך?" הוא חייכך וליטף את לחיי.

"מה היה הדבר הדחוף שלא יכולת לספר לי בפלאפון?" מאי אמרה לי בזמן שהתקדמנו לבית הספר.
"אתמול, אמרתי לעומר שאני אוהבת אותו, אבל במקום להגיד 'אני אוהבת אותך עומר' יצא לי בטעות רוי, הוא כעס, בצדק, אמר שהוא שם לב שאני לא באמת אהבתי אותו עד עכשיו ושאני אוהבת את רוי. אמרתי לו שזה נכון ונפרדנו" סיכמתי במהירות וזרקתי את שקית השוקו הריקה לפח.
"מה?" מאי שאלה מופתעת והחלה לצחוק.
"את רצינית?" היא שאלה אחרי שהתאוששה.
"רצינית מאוד, אני גם רוצה לחזור לרוי, אני מתגעגעת אליו" אמרתי והסתכלתי עליה בשביל שתעזור לי לחשוב על דרך להתקרב אליו שוב.
"טוב אין בעיה, אני אדבר עם ירין על זה" היא אמרה וניסתה להשכיח קצת את דאגותיי.


תגובות (1)

ואוווווווווווווווווווווווו המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףף מסכנה שתשמע שלרוי יש חברה היא תתמוטט
תמשיכייייייייייייייייייייייייי מושלםםםם

28/05/2014 19:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך