אני מתלבטת אם לעשות עונה שניה או לא, אבל בגלל שאין הרבה תגובות לסיפור ואלה כבר פרקים מתקדמים אני חושבת שאם ימשיכו להיות מעט תגובות אני לא אעשה עונה שניה. אז בבקשה כל מי שרוצה שאני אמשיך את הסיפור שיגיב על הפרק הזה וגם בפרקים הבאים בשביל שתהיה לי מוטיבציה להמשיך את הסיפור. אוהבת את כולכם

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 32 חלק ב

01/06/2014 1853 צפיות 3 תגובות
אני מתלבטת אם לעשות עונה שניה או לא, אבל בגלל שאין הרבה תגובות לסיפור ואלה כבר פרקים מתקדמים אני חושבת שאם ימשיכו להיות מעט תגובות אני לא אעשה עונה שניה. אז בבקשה כל מי שרוצה שאני אמשיך את הסיפור שיגיב על הפרק הזה וגם בפרקים הבאים בשביל שתהיה לי מוטיבציה להמשיך את הסיפור. אוהבת את כולכם

פרק 32-
בבקשה תקראו את הרציתי להוסיף:)

״טוב אין בעיה, אני אדבר על זה עם ירין״ היא אמרה וניסתה לשכיח קצת את דאגותיי.
~נקודת מבט של מאי~ 
״די ירין! תראה איך אתה מדרדר אותי״ צעקתי עליו בזמן שטיפסתי על שער בצפר, מבריזה בפעם השניה השבוע.
״תפסיקי נו, כאילו שבאמת היית לומדת עכשיו שאת יכולה להיות איתי״ הוא צחק והחזיק אותי מהישבן בשביל לעזור לי לטפס.
״טוב מה עושים?״ שאלתי לאחר ששנינו סיימנו לטפס.
״אפשר ללכת אלייך ו…״ ירין אמר וחיבק אותי מאחורה, נותן לי נשיקות קטנות בצוואר.
״איזה ילד קטן אתה״ צחקתי והסתובבתי אליו, ככה שיצא שהתחבקנו והלכנו בו זמנית.
״יש לי משהו לספר לך, אתה מזה תשמח״ אמרתי שפתחתי את דלת ביתי.
״אל תגידי לי שאת בהריון״ ירין אמר בציניות ושם את ידו על פיו.
״אוח שתוק כבר, אתה ילד חולה״ אמרתי ושמתי את ידי על מצחי, מזיזה את ראשי ימינה ושמאלה באיטיות.
״חולה עלייך״ הוא אמר ונתן לי נשיקה בפה.
״טוב תקשיב, יולי ועומר נפרדו והיא רוצה לחזור לרוי״ אמרתי בהתלהבות ומחאתי כפיים.
״ואלה? באמת? איזה יופי״ ירין דיי התעלם מדברי ונישק אותי בבטן ובצוואר, מרים אותי ומתקדם לכיוון חדר השינה שלי.
״די ירין תהיה רציני!״ הפצרתי בו שהגענו לחדר והתיישבתי על מיטתי.
״נו מה, מה? אני מקשיב״ הוא אמר וסוף סוף הפסיק לנשק אותי.
״שמעת מה אמרתי קודם?״ שאלתי אותו.
״משהו על יולי ועומר לא?״ הוא שאל בהיסוס.
״יולי ועומר נפרדו ויולי רוצה שוב את רוי״ חזרתי על דברי וחיכיתי לתגובתו.
״ואלק זאתי. היא ועומר עוד לא נפרדו מה היא רצה לרוי״ הוא אמר והתחיל לצחוק.
״זה ממש לא ככה. אתה יודע שיולי לא באמת אהבה את עומר נו, היא פשוט רצתה להשכיח את רוי, אבל זה לא עבד״ אמרתי ונתתי לו מכה קטנה בכתף בגלל הדברים שאמר.
״קיצור עומר היה הריבאונד שלה״ הוא קיצר את דבריי.
״נכון, אבל הריבאונד הזה לא הצליח״ הוספתי.
״זה די בעיה, רוי וסופי ביחד עכשיו, וזה ממש טרי לא נראה לי שרוי יפרד מסופי עכשיו, זה לא יהיה יפה״ ירין אמר בפרצוף מבואס.
״סופי יכולה להכנס לי לתחת, יולי ורוי זה ׳מנט טו בי׳ (נועד לקרות). זה ברור שסופי לרוי זה כמו עומר ליולי-ריבאונד כושל״ אמרתי ושילבתי את ידי ברוגז.
״בקיצור מה את רוצה שאני אעשה?״ ירין שאל וחזר לנשק אותי, מוריד את חולצתי ממני.
״תדבר עם רוי, טוב?״ שאלתי והפסקתי את נשיקותיו.
״בשבילך הכל אהובתי״ הוא אמר וחזר לנשק אותי. הפעם זה היה תורי לפשוט ממנו את חולצתו.
~נקודת מבט של רוי~
״מה אחי מה היה כזה דחוף?״ שאלתי והתיישבתי בחדר של ירין.
״שמע טוב, אני הולך להגיד לך משהו, הולך לעוף לך האף!״ ירין אמר בהתלהבות שהלהיבה גם אותי.
״נו אז דבר כבר״ אמרתי חסר סבלנות. 
״יולי ועומר נפרדו והיא רוצה לחזור אלייך״ ירין אמר והרגשתי איך פניי נהיו רותחות, אני בטוח שהסמקתי, רגליי התחילו לרעוד ועיניי נפערו במהירות. סוף סוף יש לי הזדמנות לכפר על מה שעשיתי. 
״דיי! תנדור לי עכשיו״ אמרתי ונעמדתי. התחלתי לקפוץ מחדר מרוב התרגשות.
״בקבר של דודה שלי נו״ הוא אמר והתחיל לקפוץ כמו משוגע ביחד איתי.
״רגע רגע רגע, אני עם סופי עכשיו״ אמרתי שנזכרתי בזה, איזה חבר חרא. איזו מערכת יחסים זאת אם אני בכלל לא זוכר שאנחנו ביחד. 
״נו אז מה? תחתוך איתה״ ירין אמר בפשטות ופתר לי את הבעיה.
״אני לא נפרד ממנה, יותר טוב שאנחנו ביחד״ אמרתי לאחר שנפל לי האסימון וחייכתי.
״נפל בורג או משהו? אני אומר לך שיולי רוצה אותך, למה זה טוב שאתה וסופי ביחד?״ הוא שאל לא מבין והסתכל עלי כאילו נפלתי מהירח.
״מה אתה לא מבין? יולי עשתה לי את המוות מלא זמן, עכשיו תורי להחזיר לה״ אמרתי ודפקתי לו בוסה במצח.
״אוהוו, איך שגלגל מסתובב לו״ התחלתי לשיר ורקדתי בחדרו של ירין..


תגובות (3)

תמשיכיייייייי <3

01/06/2014 14:55

אוףףף בא לי שהם יחזרו ויהו חמודים כמו ירין ומאי

01/06/2014 15:08

שיחזרו רוי סתם מכחיש

01/06/2014 15:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך