פרק קצר מאוד אני יודעת, אבל זה כי הגעתי לנקודת מתח.
מצפה לתגובות! שבת שלום❤️

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 8

21/02/2014 1898 צפיות 3 תגובות
פרק קצר מאוד אני יודעת, אבל זה כי הגעתי לנקודת מתח.
מצפה לתגובות! שבת שלום❤️

פרק שמיני-
פתחתי גוגל וזה היה פתוח על הפייסבוק, הייתה שיחה פתוחה עם איזה אחד עומר אסולין, מי זה ולמה היא מדברת איתו?

~נקודת מבט של יולי~
יצאתי מהמקלחת, המקלחת לא פתרה כלום. עדיין הייתי מבולבלת, להתקשר לרוי או לא להתקשר? ומי זה בכלל הילד הזה, הוא נראה טוב. אבל אני עדיין של רוי..נכון? אוף אני לא יודעת כלום כבר, נמאס לי!
נכנסתי לחדר עם המגבת על הגוף וראיתי את רוי.
״רוי מה אתה עושה כאן?״ אמרתי והידקתי את המגבת לגופי
״אני צריך לדבר איתך״ הוא אמר והרגל שלו רעדה, היה נראה שהוא כועס.
״טוב תצא, אני מתלבשת ונדבר״ אמרתי ופתחתי את הארון לבחור בגדים
רוי יצא מהחדר בשקט, לקחתי סתם פיג׳מה זרוקה מהארון, לא היה אכפת לי שהוא יראה אותי ככב, הוא כבר ראה אותי בכל כך הרבה מצבים מביכים, ככה שעוד מצב מביך אחד לא ישנה.
פתחתי את הדלת אחרי שהתלבשתי וביקשתי מרוי שיכנס
״נו, על מה רצית שנדבר?״ שאלתי וחייכתי, ידעתי שבסוף הוא זה שיבוא לבקש סליחה.
״חיכיתי לך בחדר, פתחתי את האינטרנט וראיתי שיחה עם ילד אחד, סבבה יולי ככה את? ריב קטן ואת הולכת להתנחם אצל מישהו אחר? מה הבעיה לבקש סליחה וזהו, כל כך קשה לך להתנצל שאת מעדיפה לעבור למישהו אחר. מה אני לא חשוב לך? את לא אוהבת אותי יותר?״ הוא צעק ואז התיישב על המיטה
״לא רוי, זה בכלל לא כמו שאתה חושב מה יש לך?! אתה קראת בכלל את כל השיחה בשביל לדעת?״ שאלתי ועלו לי דמעות, הוא אמר דברים שפגעו בי.
״לא כי אני לא חטטן, אבל הספיק לי לראות את הסוף של השיחה. נשיקות חיים שלי עניינים. את יודעת מה, כבר ממזמן אני מרגיש כאילו רק לי חשוב הקשר הזה. את יכולה להעביר יום מבלי לשלוח הודעה ואני משתגע מגעגועים, האגו שלך שולט בך. אני לא כזה, את יודעת מה? אולי אנחנו לא מתאימים״ הוא אמר ויצא מהחדר שלי.
נשארתי על המיטה. עם פה פתוח, לא האמנתי למה שהוא אמר, יכול להיות שהוא נפרד ממני כרגע?אין יותר יולי ורוי? הוא לא אוהב אותי יותר? בסדר הוא צודק, יש לי אגו. אבל זה לא אומר שאני לא אוהבת אותו. אני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר. איך אני אמורה להמשיך בלעדיו? נשכבתי במיטה, הדמעות לא הפסיקו לרדת, הרגשתי ריקה מתוכן, בלעדיו אני חצי בן אדם.


תגובות (3)

לאלאלא שהם לא יפרדו!!
תממשיייכייייי

21/02/2014 03:31

תמשיכי מושלם!!!

21/02/2014 05:34

תמשיכייי ! ופלייז שהם יחזרווו

22/02/2014 10:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך