סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 9

23/02/2014 1853 צפיות 2 תגובות

פרק תשיעי-
שכבתי במיטה, ובכיתי עד שנרדמתי. בבוקר שקמתי ראיתי כל העיניים שלי היו אדומות ונפוחות. החלטתי לא ללכת לבצפר. גם בגלל איך שאני נראת וגם כי אין לי חשק לראות את רוי עם מלא בנות סביבו.
הלב שלי שורף מכאב, מעצב, מכעס.. איך הוא יכול להסתכל עלי, אחרי כל הדברים שעברנו ביחד, יותר משנה של עליות וירידות, ולהחליט שזה הזמן לעזוב,
כנראה שהוא לא אוהב אותי כמו שחשבתי.
אמא הפריעה לי בזמן המחשבות וצעקה לי מהקומה למטה לקום כי עוד מעט מתחיל בצפר,
״אמא אני לא מרגישה טוב אני נשארת לישון״ צעקתי בחזרה.מזלי שהיא לא עלתה לבדוק, ככה היא הייתה רואה שאני לא באמת חולה. בעצם אם איך שנראתי היא הייתה לוקחת אותי ישר לרופא.
סימסתי למאי שאני לא באה איתה לבצפר היום, היא שאלה למה וסימסתי לה חזרה שרוי נפרד ממני, עוד לא הספקתי לשלוח והיא כבר התקשרה
״מההה מה זאת אומרת נפרד ממך? למה??״ היא שאלה בהיסטריה
נפרד ממני מאי נפרד ממני, הוא בא אלי אתמול וכעס שדיברתי עם מישהו בפייסבוק ואמר שאנחנו לא מתאימים״ עניתי בחזרה בטון רגוע.
״הופההה, מדברת עם מישהי בפייסבוק אההה?!״ היא שאלה וצחקה. חבל שזה לא מצחיק אותי כמו שזה מצחיק אותה.
״סתם איזה ילד אחד נו מה זה חשוב עכשיו. אין ביננו כלום.״ עניתי בכעס. אני מספרת לה שחבר שלי נפרד ממני וזה מה שמעניין אותה?
״טוב יעצבן תרגעי. אני בדרך אלייך״ היא ענתה
״לא מאי אל תבריזי. אני לגמרי בסדר, נדבר אחרי בצפר ותבואי״ עניתי לה בחזרה
״אין בעיה אחותי אחרי בצפר אני מתייצבת אצלך בבית״ היא ענתה וצחקה
״יאללה ביי סיסטר נדבר״ צחקתי וניתקתי. לא זוכרת מתי בפעם האחרונה צחקתי צחוק כל כך לא אמיתי.
החלטתי שאני שולחת הודעה לרוי ״רוצה לבוא אלי אחרי בצפר.. אני חושבת שאני צריכה להסביר לך כמה דברים..״ לא ידעתי אם ללחוץ שלח או לא, אני לא רוצה להפסיד אותו, אבל אולי הוא כבר לא אוהב אותי ואני עושה צחוק מעצמי?
״יאללה על החיים ועל המוות״ אמרתי ושלחתי, שנה וחצי ביחד זה לא הולך ברגל. מקסימום הוא לא ירצה, אני אדע שאני לפחות ניסיתי והשתדלתי והוא זה שלא היה לא אכפת מהמערכת יחסים הזאת.
~נקודת מבט של רוי~
אני במחששה עם ירין מתן אסף ועוד כמה זונות בלי כבוד, שתיים יושבות עלי, כל אחת על ברך אחרת ורבות בינהן מי אוהבת אותי יותר. כבר אמרתי אין כבוד?!
פתאום קיבלתי הודעה מיולי.
״וואי ירין קבל״ אמרתי והראתי לו את ההודעה בוואטסאפ, היא רוצה שאני אבוא אליה בשביל שנדבר על מה שהיה, אין לי זין לזה.
״נו מה לעשות אחי, ללכת אליה?״ שאלתי את ירין שהוא סיים לקרוא את ההודעה.
״לא ידפוק, נראה לך? תן לה להתבשל אחי, עכשיו היא מתחילה להבין מה היא הפסידה, עוד שבוע היא תקלוט שאין לה מה לדבר עם בנים לא בפייסבוק ולא בשמייסוק ולא בזובי, אם היא שלך היא רק שלך, לא שלך ושל כל השאר.״ ירין ענה באסרטיביות.
מה? מה עוד שבוע, אני לא מחזיק מעמד בלעדיה דקה אז איך שבוע??
״לא יודע אין לי אגו שאני איתה, עדיף שאני אגיד לה שאני בא אליה ונסגור את זה לא?״ שאלתי
״נו שמע לי רוי, כל הזמן אתה נותן לי עצות ואני סותם את הפה ומקשיב לזה? הפעם תן לי להוביל.״ הוא אמר לקח לי את הפלאפון.
״בנות סתכלו עלי, תראו עם איזה חתיך אתן מצטלמות״ הוא אמר. ישר דפקתי חיוך מליון דולר, אין מצב שתהיו תמונה שאני לא אצא בה יפה.
״למה אתה מצלם אותנו?״ שאלתי אחרי התמונה, מה פתאום הוא רוצה לצלם אותנו?!
הוא החזיר לי את הפלאפון, ראיתי שהוא שלח למאי את התמונה וכתב ׳מצטער יולי, יש לי הרבה דברים לעשות היום;)׳


תגובות (2)

תמשיכייי!!

23/02/2014 09:30

תמשיכייי

24/02/2014 08:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך