סיפורי ערסים – סיפור אהבה בלתי נשכח פרק 1

LoveStory 28/03/2014 2777 צפיות תגובה אחת

עדיף לקרוא קודם את ההקדמה כדי להבין ❥
**********************
מנקודת מבט של סי –
״קומי , שלא תאחרי ביום הראשון שלך !!״ אבא העיר אותי בצעקות , אם יש משהו שקשה לי זה לקום בבוקר , טיפוס מאחר .
״קמתי , קמתי!!״ צעקתי לו בחזרה והוא אמר לי לרדת לאכול ארוחת בוקר .
זה היום הראשון של בצפר שמתי בתיק מחברת שורות ולקחתי קלמר . לבשתי גינס סקיני כהה גבוהה עם חולצת בצפר לבנה שהרמתי אותה טיפה שיראו קצת בטן , ושמתי כפכפים .
״בוקר טוב אבוש ״ ונתתי לו נשיקה בלחי .
״ מה המצב רוח הזה על הבוקר , את לא טיפוס של בוקר ״ הוא גיחך והמשיך לקרוא את העיתון שלו .
״חחחחחחח סתם מצב רוח ״ אמרתי תוך כדי שהכנסתי את הסנדוויץ לתיק והתיישבתי לאכול ארוחת בוקר .
סיימתי לאכול וצעקתי לאבא שלי שיקפיץ אותי הוא לקח את המפתחות ויצאנו .

מנקודת מבט של דולב –
הגעתי לבצפר אחחח אין כמו היום הראשון של בצפר , היום זה היום שהחדשות מגיעות אולי יש משהו מעניין
עמית התקדם לכיווני ואמר ״ מה קורה אח שלי ?״
״בסדר חיים שלי תוכניות להיום הערב ??״
עמית:״מה אתה לא זוכר ?״
״זוכר מה ????״
עמית :״שיש ישיבה אצלך היום קריוקי שתייה בחורות משהו טוב קצתתת ״
״יבן זונה מתכנן דברים בלי להודיע , אבל יודע מה בגלל שאני אוהב אותך אני יחשוב על זה לחיוב ״
עמית: ״מספיק הומו מה זה יחשוב על זה לחיוב מה יש לך ?? ״
התחלנו לצחוק , היה צלצול בדרך לכיתה ראיתי את המישהי החדשה שידעתי שאני אמצא , אלוהים איזה גוף ואיזה עינייםםםםםם !!!
״טוב אח שלי היום אצלי ב21:30 סומך עלייך על הארגונים הקטנים ״ צעקתי לעמית וקרצתי לו
הוא חייך ונכנס לכיתה שלו אני יב-4 והוא יב-3 .

נקודת מבט של סי –
הגעתי לבצפר שאלתי איפה זה המזכירות שהגעתי אל המזכירה היא נתנה לי פתק שאני בכיתה י׳2 הלכתי לכיוון שהיא הדריכה אותי , אפשר להגיד שדי הסתבכתי .
הגעתי לשכבה שלי ראיתי איזה ערס בוחן אותי , שונאת ערסים , לא שונאת ערסים איך אני אסביר , הם הכי מושלמים שיש אבל האופי שלהם חרא , שונאת שבנים מתייחסים ככה לבנות , הוא לא נכנס לשכבה שלי הוא המשיך לעלות במדרגות .
נכנסתי לכיתה
״היי״ ילדה בערך הגובה שלי עם שיער חום קצר פנתה אליי
״הייוש״ החזרתי
״אז את סי הילדה החדשה מאילת ? נעים להכיר אותך אני עדן ״ אמרה בחיוך
״כבר הספקתם לדבר עליי ״ צחקנו ביחד
התיישבנו בשולחן אחת ליד השנייה דיברנו והחלפנו מספרים והתחברנו אחת לשנייה .
היא התחילה לספר לי על עצמה ועל המשפחה שלה שההורים גרושים ויש לה אח גדול , לי היה קשה להפתח , הנושא שלי עם אמא הוא נורא רגיש וטרי , אני אולי לא מראה את זה אבל אין לילה שאני לא בוכה מגעגועים , אין לי דרך לתאר את הכאב שאני ואבא שלי עברנו , אז פשוט סיפרתי לה שקרים ועוד שקרים אמרתי לה שאמא שלי עובדת בשליחויות לארהב כל תקופה ואני פה עם אבא שלי , עכשיו שאני חושבת על זה אני בטוחה שברגע שאכיר אוצה מספיק טוב אני אספר לה את האמת , אני פשוט לא צריכה שהיא תרחם עליי ותסתובב איתי בגלל זה .


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייי

28/03/2014 22:28
סיפורים נוספים שיעניינו אותך