~eden~
אם אהבתם תגיבו וביקרות יתקבלו בהחלט ♥ אני אמשיך מחר לילה טוב נסיכים ונסיכות

סיפורי ערסים -שני ודניאל :) הקדמה +פרק 1

~eden~ 07/12/2013 2698 צפיות 11 תגובות
אם אהבתם תגיבו וביקרות יתקבלו בהחלט ♥ אני אמשיך מחר לילה טוב נסיכים ונסיכות

הייי…
*אני שני אני בת 16 מתל אביב כיתה י', אני ילדה יפה אבל אני לא אוהבת להתגאות בזה כי לפעמים מתחילים איתי ואני שונאת את זה, יש לי עיניים ירוקות כחולות כאלה ושיער בצבע חום דבש. אני ילדה עם המון ביטחון עצמי.אין לי חבר, והאמת אני גם לא רוצה מאז האקס שלי אין מצב הוא הרס לי את החיים(הוא אנס אותי) …יש לי את החברה הכי טובה שלי קוראים לה מאיה היא ילדה פשוט מדיהימה…אני חולת מסיבות אני לא מעשנת, אבל שותה בקטנה רק במסיבות….
אני יושבת עם שני במחששה..(בשביל שלא תרגיש בדד)
……
* אני מאיה אני בת 16 מתל אביב כיתה י', אני לא הכי יפה למרות שאומרים לי שכן אבל אני לא חושבת כך יש לי עיניים שחורות ושיער חום.
הביטחון שלי לא בשמיים, אני מתביישת מכולם.
אני רוצה שרן יהיה חבר שלי, אבל הוא מחשיב אותי רק כידידה ושני אומרת לי כל הזמן: שהוא סוציונר וזה רק בשבילי שאנחנו לא חברים ושאני צריכה להיות מאושרת שזה ככה ולא בצורה אחרת..
החברה הכי טובה שלי היא שני….אני אוהבת לשבת במחששה לעשן ולשתות טיפה…
……
*אני דניאל, אני בן 17 מאשקלון. סוציונר גאה, אני מוושלם יש לי עיינים כחולות ושיער חום… יש לי קוביות זה מהפנט בנות..אני אוהב את החיים כי אני קם בבוקר אני רואה 1-2 כוסיות יושנות לידי ערומות (חחח זיינתי אותם כנראה) אני אחרי שנייה מעיף אותם לעזה.. (אני אמרתי כבר שאני סוציונר) פעם הייתי מאוהב אבל משיהי שברה לי את הלב מאותו זמן אני שותה,מעשן,בוגד ומחפש את הכוסית שתשכב איתי מוחעחע…
…..
*אני רן, אני בן 17 מתל אביב…. אני חתיך, אני הורס אני מוווושלםם…אלפי בנות היו רוצות לשכב איתי ואני נותן להם את היחס הזה אבל אחרי שנייה זורק לפח. אני יודע שמאיה מאוהבת בי אבל אני לא חבר שלה בשביל שהיא לא תפגע…. (זה בישבילה סה"כ)

פרק 1:

נ.מ של שני:
אני זוכרת, אני זוכרת שהתאהבתי בו, השקעתי בו נתתי את כולי בשבילו. היינו חברים כמאט חצי שנה חגגנו את זה ונהננו מכל שנייה ביחד..
אבל עד שהיום הנורא הזה הגיע, הלכנו ביחד למועדון חמוד בתל אביב הוא שתה המון בלי הפסק הייתי חייבת לקחת אותו הביתה. כשהגענו לבית שלו הוא התחיל לגעת בי ניסיתי לברוח אבל זה לא ממש עזר הוא תפס אותי ועשה בי מעשים רעים… חזרתי הביתה בוכה איך הוא יכל לעשות לי את זה ?!? אני אהבתי אותו כמו הלב שלי..
סיפרתי למאיה הכל היא התחילה לבכות איתי כי היא לא האמינה שהוא יכול לעשות לי את זה שבוע לא באתי לבית הספר ומאיה כל יום באה לעודד אותי ולספר לי מה היו השיעורים ומה ההודעות החדשות. יום שני אחד שהייתי עצובה כרגיל מהמקרה שקרה מאיה באה אליי וסיפרה לי שעוד יומייים האקס שלי נוסע לחו'ל ונשאר שם לגור… באותו רגע קפצתי מהמיטה מרוב התרגשות ואמרי שאני בחיים לא ירצה חבר… אני מאושרת ככה הכי טוב..

הלכנו למחששה ראינו את רן והחברים שלו יושבים ומדברים..
שאלנו אותם: "דברו,ספרו,יש משהו חדש?"
הם ענו לנו: "לא משהו אלא מישהו" כולנו צחקנו..
דנה(היא שרלילה כזאת) שמעה אותנו מדברים ושאלה אם הוא "חתיך" לא ממש ידענו מה להגיד לה כי אנחנו בעצמנו לא מכירים אותו אז פשוט אמרו לה: "לכי תראי הוא במזכירות" אני אמרתי בשקט שאף אחד לא ישמע אבל כולם חוץ ממנה לא שמעו:"לכי זה הזמן שלך להזדיין איתו"
וכולם צחקו…
זהו סורי אני אמשיך מחר


תגובות (11)

תתחילי

07/12/2013 13:34

יפהה ::):):) תמשיכייי מהרר !

07/12/2013 14:21

תמשיכי ואחלה שם

07/12/2013 14:35

תמשיכייייייייייייייי

07/12/2013 22:16

תודה לכולכם
ממשיכה <3

08/12/2013 06:14

תודה לכולכם
ממשיכה <3

08/12/2013 06:14

את יכולה לעשות קישור לדף שלך זה לא נפתחח !

13/12/2013 15:01

כן שנייה

14/12/2013 09:39

כן שנייה

14/12/2013 09:39

זה עדיין לא נכנס לסיפור…
יש המשך כאילו פרק 2?

22/12/2013 07:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך