~eden~
♥♥♥תהנו מהסיפור♥♥♥

סיפורי ערסים -שני ודניאל :) פרק 3

~eden~ 08/12/2013 1647 צפיות 4 תגובות
♥♥♥תהנו מהסיפור♥♥♥

"פשש איזה בנות כוסיות אתה יודע אולי כמה הם לוקחות לשעה?"
"חה לא מצחיק אלה בנות עדינות ולא מה שאני ואKתה מחפשים צריך לשמור עליהם" הילד ההוא אמר.
"מאיפה אתה יודע איזה בנות אני אוהב?" שאלתי.מה נראה לו? מאיפה הוא יודע? אפילו חצי מילה לא הספקתי להגיד לו וכבר הוא מכיר אותי
"כי גם אני כזה, אם מלא ביטחון ושואל את השאלות האלו" הוא ענה.
"אהה…טוב מה השם שלך אחי?"
"חרא…. חחח סתם רן"
"דניאל.."
"מישהו ביכלל שאל אותך חח סתם אחי היקר"

כעבור שבוע:
חח איזה קטע שבוע אני פה וכבר מרגיש כמו מלך יש לי פה מלא יזיזות, מלא ידידות, וחברות חחח סתם נראה לכם.. יש את הילדות האלה שראיתי ביום הראשון הם מוושלמות בעיקר זאת הרזה(הוא מתכוון לשני) רק לדעת מה השם שלה וכבר אני מתחיל איתה…. הלכתי לקפיטרייה לשתות קולה ולאכול בורקס ופתאום ראיתי אותה אמרתי לה:" מה את אומרת על להגיד לי את השם שלך ואם את באמת כוסית אז נתחשבן על נשיקה ואולי אם יהיה לך סיכויי אני ישכיב אותך אז מאמי מה השם שלך?"
היא אמרה לי עצבנית אעאש: "אם היית מת לא הייתי שוכבת איתך ויחרא מה את קורא לי מאמי,מאמי תקרא ליזיזות שלך" איך שהיא סיימה לדבר לקחה לי את הקולה מהיד ושפכה אותו עליי הבת זונה אמרתי לה:"FUK YOU" ושנייה אחרי זה אמרתי לה:" אל תדאגי אם את לא תבואי לצרפת אותי עוד שבוע אל תקראי לי דניאל" איך התעצבנתי אבל לא נראה לי שהיא ממש שמעה סעמקקק, כוסאמאשלה ושל דודה שלה…

נ.מ של שני
דיברתי עם מאיה על התלמיד החדש ואמרנו כזה:
מאיה:"ילד מווושלם"
אני:" לא בשבילי הוא נראה ערס, אבל תנסי את"
מאיה:"חחחח רק אני, אני מתביישת מזבוב אז את רוצה שאני ידבר איתו"
צחקנו….
ומאיה הוסיפה:"אני כבר מאוהבת ושעכשיו צריך למצוא לך מישהו"
אני:"סליחה?!?!, נסיכה שלי אני לא הולכת להיות עם ילד ערס"
מאיה:"אומרים שחלומות מתגשמים נכון?!?"
אני:" נכון??? אבל מה את בעצם רוצה להגיד בזה.."
מאיה:"שחלמתי על זה ,אז נראה לך שזה אולי יתגשם"
חייכתי והתחלתי להתגלגל מצחוק…הלכתי לקפיטרייה וראיתי את הילד החדש שותה ואוכל.
הוא ניגש אליי ואמר לי:"מה את אומרת על להגיד לי את השם שלך ואם את באמת כוסית אז נתחשבן על נשיקה ואולי אם יהיה לך סיכויי אני ישכיב אותך אז מאמי מה השם שלך?" באותו רגע הייתי אדומה ועצבנית אז עניתי לו כזה:"אם היית מת לא הייתי שוכבת איתך ויחרא מה את קורא לי מאמי,מאמי תקרא ליזיזות שלך" ושפכתי עליו את הקולה כי מיהו בכלל שידבר אליי ככה? איזה מגעיל הוא הוא אמר משהו אבל שמעתי רק את ההתחלה :"FUK YOU" המגעיל הזה עוד מקלל איפה הכבוד שלו? איפה?
הלכתי למחששה עם מאיה ואת מי אני רואה את החרא תנסו לנחש לא כל כך קשה דניאל…מילמלתי:"החרא גם פה לא משחרר" וכנראה הוא שמע ואמר:"אני חרא את חושבת שאת מלכת העולם יודעת מה לא צריך לדעת את השם שלך גם ככה את דומה לנוד" עשיתי לו אצבע שלשית והלכתי…

נ.מ של דניאל:
"רן באמאשלך איך קוראים לחרא הזאת?" אמרתי לרן.
"למי אתה מתכוון? לשני או למאיה?" הוא ענה. טוב לפחות אני יודע שזה או שני או מאיה
"לרזה יותר, מי זאת?" הגבתי לו.
"שני.." יש לה שם נדיר וכוסית עכשיו רק צריל לצרפת אותה..
אמרתי לבן כזה:" חיימשלי ביי אני הולך נסיך"
ונתתי לו נשיקה באוייר..
הוא ענה לי:" אחח אתה בא היום בערב נעשה הרבה דברים"
אמרתי לו:" ברור נשמה"
בן שאל:"חח סתם אחי אתה בא היום בערב??יבואו כוסיות"
"ברוררר"עניתי לו… חובה אם יש כוסיות..
7 בערב:
אני מתחיל לשיר לעצמי:" אם את שותקת תגידי משהו, אם את הולכת רק לא עם מישהו.ואם את זזה בלעדיי קטן עליי פשוט תהיי איתי ודיי" האמת כששרתי את השיר הזה חשבתי על שני ואז אמרתי בלב למה אני שם אלייה בכלל? אל הזונה,שרמוטה הזאת…
הלכתי למסיבה ודיברתי עם בן אל שני על כמה שהיא כוסית וכמה שאני רוצה לשכב איתה ולצרפת אותה…. פתאום ראיתי את שניי…..

תגיבו ואולי אני ימשיך היום ערב טוב ♥ ♥ ♥


תגובות (4)

ץמשיכייייי

08/12/2013 11:43

תמשיכיכי

08/12/2013 13:10

תמשיכיייייייייייייי

08/12/2013 22:30

ממשיכה

09/12/2013 05:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך