~eden~
תהנו :*

סיפורי ערסים -שני ודניאל :) פרק 4

~eden~ 09/12/2013 1912 צפיות 5 תגובות
תהנו :*

פתאום ראיתי את שני….
"מה?!?!? מה את עושה פה?!?"שאלתי בהלם היסטרי, כי היא בטח שמעה הכול פאק אבל משהו טוב היא תסכים לשכב איתי.
"לא ידעתי שאתה גר כאן"אמרה בזלזול,
והיא הוסיפה:" וחוץ מזה יבן זונה אתה רוצה לשכב איתי או לצרפת אותי תחפש זונה אחרת… יחתיחת ערס מגעיל וסוציונר מסריח"…חשבתי שהיא תרצה לשכב איתי לא חשבתי שזה מה שהיא תגיד כוסאמאמא שלה שרמוטה..
עניתי לה:"הכל מודה באשמה חוץ מבן זונה, הזונה היחידה שראיתי זאת רק את.." קטלתי אותה מגיע לה למה מי היא השרלילה הזאת..
היא התעצבנה והלכה לשתות בבר.אוקייי היא הולכת לבר ואני יבקש מרן שייתן לה המון כוסות ואחרי זה….

נ.מ של שני:
הלכתי למאיה והיא אמרה לי שנפגשים עם רן וכולם באיזה מועדון,רצתי מהר הביתה לבשתי חולצת בטן וג'ינס קצר ואודם אדום ויצאתי. ראיתי את רן והחבר הדפוק שלו מדברים התקרבתי טיפה בשביל להגיד לרן היי ואני קולטת את רן ודניאל מדברים עליי ואל זה שהדפוק רוצה להשכיב אותי ולצרפת אותי. ואז הוא קלט אותי ושאל:"מה?!?!? מה את עושה פה?!?"
עניתי לו הכי בזלזול (שילמד שאיתי לא מתעסקים):"לא ידעתי שאתה גר כאן"
והוספתי:"וחוץ מזה יבן זונה אתה רוצה לשכב איתי או לצרפת אותי תחפש זונה אחרת… יחתיחת ערס מגעיל וסוציונר מסריח"…
הוא ענה לי כזה:"הכל מודה באשמה חוץ מבן זונה, הזונה היחידה שראיתי זאת רק את.." התעצבנתי, אז הלכתי לשתות כמה כוסות, ראיתי שבן יתקרב אליי
אני:"לך, תהנה אני סתם בדיכאון"
הוא:" לא רוצה, אם את עובה גם אני"
אני:" חיימשלי…אוהבת אותך"
הוא:"גמאני בואי נשתה לכבוד זה" הוא דחף לי איזה 5 או 6 כוסות אני כבר לא זוכרת שתיתי מלא. אני ראיתי שדניאל יתקרב אליי ואחרי זה לא ראיתי כלום הייתי שיכורה רצח..

נ.מ של דניאל:
זהו היא שפוכה זה הזמן שלי התקרבתי אליה והתחלתי לנשק אותה בצוואר, בגרון,בפה ואפילו בציצי. לקחתי אותה לשירותים ופתאום הרגשתי משום מה שזה לא נכון לעשות את זה עזבתי אותה והלכתי..
אחרי זה חשבתי על זה ואמרתי לעצמי:" היה לי תהזדמנות הכי טובה, למה זרקתי אותה? סעמקקק למה אני מרחם עלייה? בכל זאת היא אחת הכוסיות אז התקרבתי לשירותים..
נישקתי בגרון,בצוואר,בציצי והפעם גם בתחת הסקסי הזה שלה.. באתי להוריד לה את הבגדים לזיין את האמאמא שלה. אבל לא יכולתי משהו עצר אותי אני עד עכשיו לא מביןן, אמרתי למאיה בשיא התמימות והדאגה:" מאיה הקיאה בשירותים, ועכשיו היא לא בהכרה" תאמת אני לעצמי לא הייתי מאמין..
היא ענתה תודה ורצה לשירותים,ראיתי שהן פרשו הביתה אז הלכתי גם אני …

…….

ממשיכה עוד מאט תגיבו ואני אמשיך ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


תגובות (5)

תמשיכיייי

09/12/2013 06:38

תמשיכייייייייייייייייי

09/12/2013 06:39

תמשיכייייייי דחוף!!!!
ואם את רוצה תקראי גם את הסיפור שלי – סיפור על אנורקסיה – בעמוד שלי:)

09/12/2013 06:48

מממשיכה ♥

09/12/2013 07:02

איז היה כלבבב

09/12/2013 07:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך