סיפורי ערסים -שני ודניאל :) פרק 5

~eden~ 09/12/2013 1762 צפיות 6 תגובות

היא ענתה תודה ורצה לשירותים,ראיתי שהן פרשו הביתה אז הלכתי גם אני …
חשבתי אם ללכת לסופר פארם לקנות משהו שאני ישכח מה שקרה בשעתיים האחרונות או לא
מצד אחד: היא כל-כך יפה ותמימה ואני ירגיש ריגשות אשם כשאסתכל עלייה.
ומצד שני: ממתי אני מתחש בבחורות???… החלטתי כן ללכת אבל חד פעמי עוד עלולים לנצל את זה.
"יש לכם משהו שמוחק תזיכרון לפחות רק מהשעתיים האחרונות?" שאלתי את המוכרת.
"אממ… כן בפינה שם שמאלה" המוכרת ענתה. הלכתי להביא את זה והיה רשום אל הקופסא: 'את/ה עלול/ה לישון 5 שעות יותר מהרגיל ' אבל בכללי מה אכפת לי גם ככה לבית ספר אני לא אגיע.
הלכתי למוכרת ושאלתי: "כמה זה?"
ענתה:" 9.99 " שילמתי לה והלכתי הביתה.
הלכתי לישון קמתי ב-4 אני זכרתי רק שהייתי במסיבה לא יותר מיזה. דיברתי עם רן בטלפון:
אני: "רן ב-21:00 אתה בא לגינה?"
רן:" סבבה"
אני:" תודיע לכולם לדנה,שיראל, גל,שני, מאיה ולכולם קיצר…"
20:30 בערב:
התארגנתי התלבשתי חולצה מכופתרת ובשביל שיראו תקוביות פתחתי את הכפתורים הראישונים שמתי בושם ג'ינס עם קראים ויצאתי.
"היי גבר" אמרתי לרן.
"היי אחי" רן ענה.
ראיתי מרחוק את שני הייתי חייב להתחיל איתה בואנה היא ניראת נדיר נשבע "היי יפה" אמרתי לה.
"היי ותודה על אתמול במסיבה"אמרה לי, סוף סוף היא מתייחסת אליי… השאלה היא במה עזרתי לה אני לא זוכר כלום כנראה שתיתי יותר מידי.
י
נ.מ של שני :
התקשרתי למאי ב- 2 בצהריים ואמרתי לה שאני באה אלייה, הגעתי אלייה.
היא אמרה לי:" בואי תעלי לחדר שלי"
"כבר באה" אמרתי לה. התחלנו לדבר:
מאיה:" וואי איזה כיף היה במסיבה אתמול!"
אני:"איזה מסיבה?"
מאיה :"ברור שאת לא זוכרת, את שתית יותר מידי אם החבר הזה שלך דניאל לא היה אומר לי שאת בשירותים חסרת הכרה אף אחד לא היה מתייחס אלייך והיה עלול לקרות לך משהו"
אני:" מה?!? , אני חייבת לא תודה ענקית".
מאיה:"תקשיבי רגע, במסיבה אני ורן התחברנו ממש אפילו אם דניאל לא היה קורא לי היינו מתנשקים אעאעאע"
אני:" יואו מאמי אני שמחה בשבילך " ואחרי שדיברנו שעות הופיעה לי ולמאיה הודעה בווצאפ שב-9 נפגשים. התחלנו לדבר על בגדים ואל מה כל אחת לובשת (כמו כל פגישה שלנו). הלכתחי הביתה השעה הייתה 20:30 בערב התארגנתי שמתי חולצה וג'ינס עם קרעים . ויצאתי ראיתי את דניאל והוא אמר לי:" היי יפה "
ועניתי לו:"תודה על אתמול במסיבה" ואז התקרבתי אליו והוא אליי והייתה נשיקה בהתחלה מהעדינות האלה ואחרי זה נשיקה סוערת.
הוא אמר לי:" איזה כיף לי. במה זכיתי לנשיקה כזאת ועוד ממך?"
עניתי:" בזכותך הגעתי הביתה אתמול"
הוא אמר:" אהה באמת???"
הגבתי:" כן טיפשון"
ואז הוא אמר בצחוק:"טוב אפשר לחזור לנשיקה?" התנשקנו איזה 10 דקות.. פתאום שמענו קול מרן ומאיה :"אווו איזה נשיקה…"
ואז רן אמר למאיה:" עכשיו תורנו לא?…." היא הסמיקה וגם הם התנשקוו..
כשאני ודניאל סיימנו הסתכלנו אחד לשני בעיניים וזה היה כזה רומנטי עד שהוא הרס הוא שאל אותי:" רוצה לבוא אליי הביתה?"
נתנתי לא סטירה והלכתי זה רק מה זה שמעניין אותו רק ס-ק-ס!

תגיבו ואני אמשיך… ♥


תגובות (6)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

09/12/2013 09:53

חחחחחח תמשיכי , אגב חחח ישלי גם סיפור ערסים אם את רוצה תקראי ותגידי מה את חושבת :)

09/12/2013 09:59

תמשיכי

09/12/2013 10:07

חחחחחח איזה חצוף הילד הוא הורג אותי מצחוק תמשיכי

09/12/2013 13:55

תמשיכייייייייייי

09/12/2013 22:43

אביטל אני קוראת את הסיפור שלך הוא אחד הנדירים ותודה לכולן

10/12/2013 06:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך