Jhony Boy
קרדיט לאלאדין!=)

סיפורי ערפדים. 1פרק ח הסיפור של מייסי

Jhony Boy 24/07/2011 975 צפיות אין תגובות
קרדיט לאלאדין!=)

הסיפור של מייסי

הלכנו לפטיו ומשם הגענו למקום האימונים ראינו המון תלמידים מכשפים,ערפדים ואבירים ואז ראינו את מקס משסף בובת קש בכל הכח כאילו היא הייתה הדרקון שהרג את מייסי.
היי מקס רצינו לדבר איתך אמרה בלום למקס והסבירה לו על השקר שהם המציאו שהם מקס מייסי ושפרופסור פדרר אמר שהוא היצטרף למסע שלהם.
אני כל כך מצטערת.אמרה בלום.
גם אני.הצטרף בראון.
זה בסדר אמר כאילו הוא לא מתכוון לזה בכעס.
אז ספר לנו קצת עליה איך היא הייתה?שאלה בלום מנסה להיות ידידותית.
היה לה שיער כחול ומיוחד היא הייתה יפיפייה אמיתית כל כך נחמדה ומתוקה היא הייתה מתקשרת עם החיות כל הזמן בכוחות הטלפאתיה שלה היא הייתה פשוט מדהימה הצליחה בהכל ההורים שלה היו קשים ובהתחלה הם רצו לחתן אותה בגיל 14 היא הסכימה כמובן מה יהא עד הייתה יכולה להגיד היא הייתה צריכה להתחתן עם איש בן 40 שמן ומכוער הוא היה סולטאן ממצרים קראו לו רג'ה ההורים שלה היו רק מעוניינים בכסף החתונה הייתה מאד מפוארת, אני הייתי ילד חסר בית ההורים שלי מתו כשהייתי קטן אף אחד לא טיפל בי הייתי חי ברחוב הייתי בן 14 הגעתי לחתונה לחפש אוכל נכנסתי מתחת לשולחן עם מפה לבנה גנבתי אוכל ואכלתי מתחת לשולחן ואז מייסי תפסה אותי הייתי בוח שהיא תקרא להורים שלה ואני ימות אבל לא היא נתנה לי אוכל וממש התאהבתי בה!
אני צריכה ללכת החופה מתחילה. היא אמרה.
האם אתה מוכן לקחת את מייסיליתה אליזבת בת' להיות אשתך?שאל הכומר.
כן כן!ענה הסולטאן.
מייסי התחילה לבכות האם את מוכנה לקחת את הסולטאן רג'ה מוחמד רפיקי להיות בעלך?אה…אה…מייסי גמגמה נו כבר לחץ עליה אביה.פתאום הרגשתי שהייתי חייב לעשות משהו קמתי ממתחת לשולחן וצעקתי:עזוב אותה חתיכת קוף!
תפסו אותו!צעק הסולטאן.
השומרים רצו לעברי הצלחתי לגנוב חרב מאחד מהם רצתי לעבר מייסי הסולטאן תפס אותה מייסי צרכה שרטתי עם החרב את הסולטאן בעין!
מייסי בואי תברחי איתי!הסתכלתי עליה בעיינים מאוהבות,הושטתי את ידי את בוטחת בי?
כן אמרה מייסי החזיקה את ידי וברחנו שנינו אל תוך היער.
השמלה הלבנה הקצפתית של מייסי נקרעה והתלכלכה לא היה לה אכפת היא פיזרה את שיערה הייתה מאושרת רצנו ביחד יד ביד מאוהבים כל כך לא ידענו אפילו מה מצפה לנו.אני התחלתי לעבוד בתור חוטב עצים והיא מצאה עבודה בתור חקלאית,בהתחלה לא היה לנו כסף אבל אז בסביבות 18 התחלנו להתעשר היא קנתה דירה אני גרתי במלון התחלנו לצאת ביחד.יום אחד גילינו את כל הקסמים האבירות והערפדים יצאנו למסעות מצאנו את השרשראות שלנו היא הפכה להיות מכשפת אני אביר וכל הזמן תכננו להגיע לביהס פה ולהיות מיומנים ואז הלכנו למוערת דרקון האש בשביל לדבר עם מלכת האש תיתן לנו עצות אבל היא לא הייתה שם במקומה היה דרקון עצבני ביותר שבזכותו אני עומד פה היום מספר על כמה נהדרת היא הייתה.
אני כל כך מצטערת.אמרה בלום
ואו איזה סיפור.אמר בראון
עברו שבועיים והתחלנו להיות יותר מיומנים ומגובשים,היינו מוכנים למלחה גורלית ביותר!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך