סיפורי ערפדים. 1פרק י צאו לדרך!

Jhony Boy 24/07/2011 1000 צפיות אין תגובות

צאו לדרך!

כעבור 5 ימים
היי איך היה בשיעור? שאלה בלום את בראון.
סבבה למדנו משהו חדש. ענה בראון
היי ממי אמרה בלום בחיוך.ונישקה את מקס.
היי בראון היי בלומי. אמר מקס
לכו תמצאו לעצמכם חדר! אמר בראון
היי חנונים.הגיעה לילי
היי אמרו סו ורנדון.
היי אמר. רייבן במבט עצבני(כרגיל…)
שלום ילדים. אמרה גברת מורגן ולידה פרופסור פדרר אתם יודעים שהיום תצאו למסע כן הם ענו נהדר אתם תצאו מיער המכשפות המשיך אותה פרופסור פדרר אני מאחל לכם בהצלחה ותהיו איתנו בקשר בעיקר בלום ובראון יכול להיות שתמצאו את השרשרת שלכם שרשרת ארד לבראון וזהב לך בלום עכשיו צאו לדרך! כולם עלו לחדרים והתחלנו לארוז!
את חושבת שנצליח בלום? שאל בראון
בטח שכן!ענתה בלום בביטחון
קדימה בואי נצא!
שניהם יצאו מהחדר ואחריהם יצאו מקס והערפדים אתם מוכנים? שאל מקס.
ברור העיקר שאתה תשמור עלי. ענתה בלום והם התנשקו.
יופי אז כולנו שמחים בואו נלך. אמר בראון
הם ניכנסו לפטיו ועלו אתם מוכנים? שאל רייבן.
מי נכנס ראשון? שאלה סו.
אני! רייבן אמר ונכנס ליער המכשפות.
ביי! קפצה אחריו לילי.
אני נכנס. אמר מקס אני באה איתך אמרה בלום.
גם אני אצטרף קפץ איתם בראון.
אנחנו אחריכם אמרו סו ורנדון.
כולם נכנסו היער היה כולו שחור אפילו העצים היו שם שחורים ומתים! חתולים שחורים עורבים וגם נחשים
היער הזה מפחיד. אמרה בלום.
על תדאגי אני שומר עלייך.אמר מקס.
עכשיו היא בטוחה. אמר רייבן בגיחוך.
לילי גם צחקה.
פתאום מבין השיחים התקרבה אליהם דמות שחורה שנתגלתה כאישה היה לה שיער בלונדיני מכנסיים שחורים ממש ממש קצרים וצמודים וחזייה שחורה. היא הייתה מלוכלכת מדם והיה לה מבט של רצח בעיניים. היה עוד אחד גבוה גדול ובלי שיער הוא היה מין מוטציה מוזרה הלסת התחתונה הייתה ממש קדימה היו לו תפרים ענקיים במקום שיניים מלוכלך מדם. ועד אחד עם שיער בלונדיני ופוני שהסתיר לו את העיניים היה לו קפוצ'ון סגול ומכנסיים ירוקים וכולו מלוכלך מדם.
האחים וורן! אמר רייבן.
רואים שזוכרים אותנו! הבת אמרה לאחים שלה. כמה לא מנומס אני בריטני ואלה ביגי בילי הצביעה על המוטציה וזה היא הצביעה על הילד עם הפוני זה רובין!
מה אתם רוצים? שאלה סו.
בעיקרון להרוג אתכם! היא אמרה כשהיא מלקקת את שפתייה.
תאמיני לי הייתי עושה אותו דבר לכם! אמרה לילי.
נלחמים? היא שאלה והופיעו לה בידיים שני סכינים מחוברים בשרשרת. היא פתאום הופיעה מאחורי רייבן אני פה! היא אמרה.
רייבן חשף שיניים והופיעה לו גולגולת ביד קבלי את זה מותק הוא אמר וירה עליה!
היא התחמקה אתם יודעים מה זה לא הוגן אתם 7 אנחנו 3 מה דעתכם על שכפולים קדימה רובין היא הורתה לאחיה.
רובין הזיז את הפוני מהעיניים שלו והיה לו סימן של עיגול עם כל מני סמנים בפנים שבהק בסגול ופתאום נהיו יותר מרובין 1 היו עד 5 עכשיו הינו שווים.
המלחמה תהיה ככה עם אתם תחתכו אותנו נעלם טוב? שאלה בריטני.
בואו נתחיל! אמר רייבן.
כל אחד שלף את הנשק שלו והמלחמה החלה.
היי ילדה! אמרה בריטני לבלום בלום לקחה את החרב והן התחילו להלחם.
לילי חתכה את אחד הרובינים והם נשארו .6
רייבן נלחם נגד בילי ביגי בוא הנה בחור גדול רייבן אמר ופוצץ אותו עם הגולגולת שלו והוא נעלם רובין אחד ניסה לתת מכה ללילי אבל היא עפה עם כנפי העטלף שלה והוא פגע בבראון בראון עף אחורה אבל הוא הניף את המטה שלו ועד רובין נעלם הם נשארו 4. 3 רובינים ובריטני.
היי ילדה קבלי את זה היא נתנה לבלום מכה עם הרגל החרב של בלום עפה והיא תפסה אותה עם השלשלת שלה ועמדה לחתוך אותה אבל מקס תקע בבריטני חרב והיא נעלמה נישארו 3 רובינים תן לי דם סו צעקה לבראון הדם של בראון זלג על השרשרת של סו ויצא ממנו אור אדום שהרג את שלושתם!
יאי ניצחנו! צעקה לילי.
בלום את בסדר? שאל מקס.
כן תודה.ענתה למקס
ואז מהשמיים נפל פתק כחול וקר שבו היה כתוב:את המשימה הראשונה עברתם בהצלחה אבל על תשכחו שאתם מחפשים את מלכה הראשונה היא מלכת הקור ואותה תמצאו במקום הפוך למה שהיא.
מה זה אומר? שאלה בלום.
זה אומר שהולכים למדבר ענה לה רייבן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך