Jhony Boy
עצוב =(

סיפורי ערפדים. 1 פרק ו "לשקר אין רגליים"

Jhony Boy 24/07/2011 1296 צפיות אין תגובות
עצוב =(

"לשקר אין רגליים"

4:45 בבוקר
קדימה לקום ישנונים!אמרה סו.
אני קמתי ואמרתי חצי מתה מעייפות! תראו מה השעה!
4:45 נו אז? שאלה סו קדימה לקום! יש אימונים!
אוקי אוקי אמרתי שאני חצי רדומה,קום בראון אמרתי בראון קם ושם את המשקפיים הוא ניטר מהמיטה ואמר אני מוכן אני מוכן!
מה דעתך להתלבש קודם? אמרה סו ויצאה מהחדר.
את מוכנה?שאל בראון.
בלום הסתכלה עליו במבט כועס נראה לך?
אוקי אוקי! את יכולה להסתובב אני רוצה להתלבש בלום הסתובבה ובראון התפשט ואז לילי פתחה את הדלת בהפתעה.
אופס לא התכוונתי להפתיע,זה בסדר אתה לא צריך להתבייש ממני היא אמרה וקרצה.
כן אה… אמר בראון בחיוך מסמיק.
הינה הבגדי אימונים שלכם,אמרה לילי וזרקה עליהם את הבגדים. אז תגידו מי האביר ומי המכשף?
אני המכשף מקס וזו האבירה מייסי אמר בראון.
אה עכשיו זה מובן עם כבר מדברים אז אני רוצה להתנצל שנשכתי אותך למרות שהיתה טעים אבל עכשיו אני לא רואה את הנשיכה מי שום מה…. טוב לא נורא אמרה לילי ובחנה את הצואר של בראון.
אה את יכולה לצאת פשוט לא נוח לי…הסביר בראון.
אה כן בטח ביי! ניפגש באימונים היא אמרה ויצאה מהחדר.
בראון שם את הבגדים של האימונים היה כתוב אליהם ע.מ.א שזה ראשי תיבות של ערפדים מכשפים ואבירים ואמר נו איך אני נראה?
מדהים חחח אמרה בלום טוב תסתובב אני רוצה גם להתלבש בראון הסתובב ובלום לבשה חצאית כחולה וחולצה עם אותם ראשי תיבות קדימה בוא הם יצאו מהחדר והגיעו למסדרון ואז הם שמעו דפיקות חזקות על הדלת המרכזית! הם התקרבו לעבר הדלת ובלום פתחה את הדלת. אלה היו שני אנשים אביר ומכשפה הם היו מוכים וירד להם דם המכשפה לבשה גלימה סגולה עם שרשרת ארד עם סימן של סלסול והאביר היה עם שריון מכסף והיתה לו שרשרת זהב עם סימן של חרב הם נכנסו וסגרו את הדלת.
קדימה רוצו לפטיו ארבעתם רצו לפטיו ועלו מה קרה לכם? שאלה בלום.
אנחנו נלחמנו נגד דרקון האש כל הדרקונים מעד כועסים כל ארבעת המיומנויות אש,מים,אדמה ורוח הסביר לנו האביר אתם מבינים נגנבו המלכות שלהם!
ואז קטע את השיחה שלנו דרקון ענק אדום שהגיע למרפסת.
קדימה נילחם! אמרה המכשפה.
אני אקרא לפרופסור פדרר! אמרה בלום.
אוקי רוצי! אמר האביר.
בלום קראה לפרופסור מה קרה? שאל הפרןפסור.
אין זמן להסברים קדימה בוא אחריי!אמרה בלום בלחץ.
היא נתקלה בחבורת הערפדים היי היי היי מה קרה?שאלו ארבעת הערפדים.
יש דרקון ענק אדום! למעלה! הסבירה להם בלום.
קדימה בואו נלך לעזור אמר רייבן.
לילי אמרה:סוף סוף אקשן!
הם עלו קדימה ילדת ארון את באה? שאל רייבן ובלום עלתה איתם.
הם היו תשעה למעלה ארבעת הערפדים בלום ובראון האביר המכשפה והפרופסור.
הם התחילו להלחם בדרקון סו רצה ונתנה מכה הגונה לדרקון ישר בפנים אבל הוא העיף למזלה של סו היא לא נפגעה קשות ואז רייבן קפץ מול העיניים של הדרקון והשתמש ביכולת הגולגולת שלו פתאום הופיע לו גולגולת ביד הוא זרק אותה על הדרקון והיא התפוצצה הדרקון יצר בועה מאש. עכשיו לילי ניסתה לפגוע בו אבל לפני שהספיקה הוא נתן לה מכה והעיף אותה לתוך בועת האש היא ניסתה לצאת ולא יכלה להזיק לו יותר! ואז הגיעה מישהי שהייתה מוכרת לבראון ובלום זו הייתה גברת מורגן!המורה השנואה עליהם ביותר!
גברת מורגן מה את עושה כאן?שאל בראון.
בלום ובראון מה אתם עושים פה?
שששששששש….בראון הלך והסביר לה הכל!
אתם מבינים שאני לא ממשיכה עם השקר הזה נכון?
רק למשימה הראשונה ביקש בראון.
אוקי וזה רק בגלל שתמיד ידעתי שתגיעו לכאן!
היי שניכם אתם עוזרים או לא?! שאל האביר.
כן אנחנו מגיעים!
רנדון ניסה להתקיף אבל קיבל גם הוא מכה ועף היישר לבועה ולא יכל להתקיפו יותר.
אוקי נשארנו שמונה אנחנו עוד יכולים לנצח יש לי תכנית! צעקה סו,גברת מורגן התקיפי היא הניפה את המטה שלה ומימנו יצא ברק מיוחד שפגע בדרקון והימם אותו הוא לא יכל לזוז אוקי יש לנו כמה שניות כולם התקיפו ואז הוא התעורר והעיף במכה את רייבן את בלום ואת בראון אל תוך הבועה ולא יכולנו להתקיף יותר רייבן: צעק לא לא!
ומי שנשארו היו האביר,המכשפה,סו,פרופסור פדרר,וגברת מורגן אוקי מכשפה בואי הנה צעקה סו שימי על השרשרת שלי דם הדם שלה זלג על השרשרת והסימן של סו זהר באדום והוציא אש ענקית שפגעה חזק בדרקון יפה סו! צעק פרופסור פדרר תודה היא ענתה.
האביר ניסה להתקיף אבל הדרקון העיף אותו כל כך חזק עד שהוא נפל ושבר את היד גם הפרופסור וגברת מורגן קיבלו מכה ולא יכלו להתקיף יותר וזה השאיר את המכשפה ואת סו לבד סו כל הזמן התקיפה אבל לא הצליחה לפגוע בו ואז הוא חבט בה אל תוך הבועה, והיא לא יכלה להתקיף יותר המכשפה נשארה לבד היא הייתה על הרצפה הדרקון הכין את היד למכה והמכשפה בכוחות הטלאפטיה שלה היא אמרה שימצאו את המלכה שלו אבל זה היה מאוחר מידי הוא נתן לה מכה כל כך חזקה עד שהיא עפה ונפלה מהמרפסת ללמטה והדרקון עף כולם היו מופתעים ממה שקרה! והאביר רץ לקצה המרפסת וצעק לאאא מייסי!
ואז בלום הבינה שהאביר והמכשפה היו מקס ומייסי שהם מתחזים אליהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך