סיפורי רובסטן הקדמה

אמילי קלארק 15/10/2014 771 צפיות אין תגובות

אוקיי אני עושה הקדמה לסיפור החדש שאני הולכת לעלות. זה על חיי האהבה של קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון.
אוקיי אז אני יכיר לכם את הדמויות.

קריסטן סטיוארט – שחקנית בין לאומית. שיחקה במלא סרטים מגיל קטן. בת 18. יש לה שיער חלק חום כמעט שחור. לפעמים היא אוהבת לעשות אותו מטולטל אבל רוב הזמן לא משקיעה כל כך בעצמה. רק כשיש אירועים מיוחדים היא מתלבשת יפה. יש לה עיניים ירוקות לא כהות ולא בהירות אלא באמצע. יש לה חבר שקוראים לו מייקל.
רוברט פטינסון – שחקן בין לאומי. לפני שנים רבות שיחק בסרט אחד בלבד בסדרת הספרים הארי פוטר וגביע האש. לאחר סרט זה לא שיחק הרבה זמן. בן 22. התלהב כשביקשו ממנו לבוא ולשחק בדמדומים. שיער חום בהיר עיניים כחולות אפורות. כהיותו ילד קטן שתי האחיות הגדולות שלו נהגו להלביש אותו בבגדי בנות לכן הצליח כל כך כדוגמן. כשהחליט להיות סוף סוף גבר אף סוכנות דוגמנות לא רצתה אותו.
טיילור לאוטנר – שחקן בין לאומי. בן 17. השחקן הצעיר ביותר משחקני דמדומים. גבוה מאוד עיניים חומות ושיער שחור. שחום מאוד ואוהב את זה. מאוד התלהב כשביקשו ממנו לבוא לאודישן לשחק את ג'ייקוב בלאק.

אז זה השחקנים החשובים. אני לא יירשום את כל השחקנים שמשחקים בדמדומים אבל זה לבינתיים מאוד מקווה שתאהבו את ההקדמה של הסיפור החדש שלי אני ממש רוצה להתחיל כבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך