אמילי קלארק
אני צריכה להזהיר שבפרק זה יהיו קטעים של בני 14+ רק באתי להזהיר מי שמתחת לגיל זה שיעשה מה שרוצה אבל אני רק אומרת שיהיה פה קטע של מין....

סיפורי רובסטן פרק 3 :)

אמילי קלארק 20/03/2015 915 צפיות אין תגובות
אני צריכה להזהיר שבפרק זה יהיו קטעים של בני 14+ רק באתי להזהיר מי שמתחת לגיל זה שיעשה מה שרוצה אבל אני רק אומרת שיהיה פה קטע של מין....

אני ורוברט הסתכלנו אחד על השני והתחלנו פשוט להתנשק. הנשיקה הפכה ליותר ויותר מפחידה כי תוך כדי צחקנו. לאט לאט הגענו למצב שאני מורידה לרוברט את המכנסיים תוך כדי נשיקות והוא מכפתר לי את הכפתורים של החולצה. הגענו לחדר שינה ועשינו סקס במשך 3,4 שעות. זה הסקס הכי ארוך שהיה לי בחיים. אבל נהניתי מכל רגע. הרבה זמן לא נהניתי כמו שנהניתי היום. אני ורוברט נרדמנו.
בבוקר התקשר אליי ואל רוברט הבמאי ואמר שהמפיק חולה אז יש לנו יום חופש. הוא אמר לנו שאנחנו יכולים להתכונן על התפקיד הזה יום נוסף אבל החלטנו לעשות משהו יותר טוב. אמרתי לרוברט שכשאני ומיכאל התחלנו לצאת אמא שלו קנתה לנו בית נופש אבל אף פעם לא הייתה לנו הזדמנות ללכת. לקחתי את המפתח של האוטו ושל בית הנופש ויצאנו לדרך. כשהגענו ופתחתי את הדלת רוברט פשוט לא סגר את הפה. אני צחקתי וגם הוא.
רוברט : וואו!
קריסטן : מה?
רוברט : המקום הזה פשוט ענק.
קריסטן : כן לפחות דבר אחד יצא מהקשר הזה.
רוברט : יש פה ג'קוזי? בריכה מאחורה? ומיטה עם מזרון חם? וזה 3 קומות? וואו המקום הזה פשוט ענקי ויפה.
אני לקחתי את רוברט לג'קוזי הורדתי את הבגדים ונכנסתי.
קריסטן : אתה לא צריך את הבגדים האלה.
רוברט : את צודקת.
רוברט הוריד את הבגדים ונכנס לג'קוזי. התחלנו להתנשק בלהט. הוא נישק לי את השפתיים אחרי זה ליטף את שערי ונישק את צווארי. זה היה פשוט רגע מושלם. שום דבר לא היה יכול להרוס את זה. חוץ מדבר אחד, מיכאל. הוא היה חייב להתקשר דווקא עכשיו הוא התקשר אליי באמצע הסקס עם רוברט 6 פעמים אבל בכל פעם סיננתי. בסוף נמאס לי ופשוט סגרתי את האייפון.
רוברט : הרבה יותר טוב עכשיו.
קריסטן : אני מסכימה איתך לגמרי.
עשינו סקס במשך 6 שעות ובסוף התעייפנו והלכנו לישון. זה היה יום מדהים. אני פשוט לא יכולה לתאר כמה שזה היום מושלם לבלות את היום חופש שלנו מהצילומים ולעשות 6,7 שעות סקס עם רוברט. הכי הרבה זמן שהייתי עושה סקס עם מיכאל זה שעה וחצי וגם אז הוא התעייף ואמר שנמאס לו והלך לישון. פשוט אין להאמין. רוברט ומיכאל הם פשוט שני אנשים שונים. מיכאל אוהב את העבודה שלו כמה נשיקות סקס אחד בשבוע ורוברט לעומתו לא אכפת לו מכלום. הסקס בשבילו זה הרבה מאוד. אם רוברט אפשר לעשות סקס במשך 24 שעות ולא להרגיש את זה. רוברט גורם לי פשוט לרחף בעננים.
ב8 בערב התחלנו לאסוף את הבגדים והדברים שלנו והזמנו מונית כי שתינו יותר מידי. הזמנתי גרר כדי שיביא את המכונית שלי לבית של מיכאל. אני נרדמתי במכונית על רוברט. הוא ליטף את שיער ואמר לי כמה מזל יש לו שהוא יוצא איתי ואמר לי שהסקס שלנו היה הכי טוב מהסקס שהוא עשה אי פעם.
רוברט : אני מחכה לעשות איתך סקס שוב, זה היה פשוט מושלם, רגע פשוט מושלם.
קריסטן : אתה צודק בהחלט, מה דעתך ביום שישי בערב נזמין מקום בבית מלון במליבו?
רוברט : מה דעתך על בית מלון בלונדון? אמרת שאף פעם לא היית שם. אני יישמח לקחת אותך למקום שבו נולדתי.
קריסטן : אני אשמח, להזמין חדר בבית מלון? מה דעתך על סוויטה?
רוברט : אולי את רוצה שנישן בחדר הנוסף בדירה של האחיות שלי?
קריסטן : אני לא יודעת, אני לא ממש מכירה אותן ולא יהיה לי נעים..
רוברט : אל תדאגי הם יישנו למעלה ואנחנו למטה, הם לא יישמעו אותנו בכלל.
קריסטן : טוב, אם אתה אומר את זה ככה.
רוברט : יופי, אבל מה לגבי מיכאל?
קריסטן : אל תדאג, אני יגיד שאמא שלי חולה ושהיא רוצה שאני יבוא לבקר אותה.
רוברט : אוקיי.
המונית הגיעה למרכז לוס אנג'לס, נישקתי את רוברט בפה אמרנו אחד לשני לילה טוב והלכנו הביתה לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך