http://www.polyvore.com/cgi/set?id=84869771 מה שאליאנה לבשה תהנו...

סיפור אהבה- חדשה בפנימייה על ההתחלה יש לי 3>

22/06/2013 1821 צפיות אין תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=84869771 מה שאליאנה לבשה תהנו...

שלום שמי אליאנה כהן בת 16 שיער שחור ארוך חלק פוני בובה ענייים תכולות רזה גבוהה מצטיינת בלימודים לפעמים סטוצניורית לא יוצא לי בכוונה שיש לי חבר ואז אני בוגדת בו עם מישהו אחר ואז הוא חבר שלי ואז אני בוגדת בו אבל לפעמים עכשיו אני בהפסקת אש!!! אני מאוד חברותית מצ'ועממת קוראים לי לפעמים אליעממת וכדי להגיד שאני מהממת קוראים לי אליהממת.

-נטלי-
חברה הכי טובה עושות הכל ביחד היא כבר עשתה עם החבר שלה *~* שיער שטני ערוך פוני לא בובה פוני לצד רזה גבוהה מאמא מיה כזאתי גבוהה אבל יפה!! עניים ירוקות תכולות שיניים לבנות חיוך מהמם שפתיים ורודות אבל לא רגילות ורודות של אודם חזק!! היא מאוד יפה שחבל"ז אני מקנאת בה לפעמים שיש לה את שי החבר הכי חתיך בתולדות העוללם!!! אבל מעצבן ברמות שאפשר למות!!

-שי (חבר של נטלי ;)-
שיער שטני פרוע עניים ירוקות גבוהה בגובה של נטלי "אהמ אהמ" מה?" לא שכחת שאני שחקן…" יאללה גם כן אתה!! -.-" הוא חתיך גבוהה שחקן כדורסל שרירי וזהו " "טוב'ך?" "ועוד איך" שוויצר" ימלמלתי "מה אמרת?" כלום אלו חלק מהתכונות ש'ך" יא מעליבה" לך לבכות" מעצבנת" מעצבנן" מטומטמת" מסריח" מסריחה" ימגעיל" תודה" O_0 " דביל" סתומה" איף ימעצבנת" מה אני בחורה" כן אתה בחורה מעצבנת" ומהממת" הוא הוסיף " יאללה די!!" פ'סדר ימעצבנת" יבחורה" די כבר יגבר!!" אני ינתק לך!!" פ'סדר אני יתקשר אלייך " יאללה שונאת אותך!!" גם אותך $_$" מערכת יחסים עם חבר של חברה מאוד טובה גרועים!!!

– לירון-
חברה שלי גבוהה רזה מאוד מקלון היא הייתה אנורקסית אבל אני ונטלי הצלנו אותה כאילו אנורקסיה קלה. הלוו מגיע לנו פרס נובל או מה? לא משנה! שיער חום חזק עיני דבש אופי: מעצבנת חמודה שמחה הסוף…

– עמיר-
חבר מאוד טוב שלי כמובן אקס אבל קיום הוא כמו אחי " התגעגעת?" שי נו תפסיק אני מתארת את עמיר" אכפת לי מהטמבל הזה?" אל תדבר ככה" מה מי מדבר עליי" שי עמיר אמר לך יטמבל ;)" שי רוצה מכות" יאללה עמיר לא אכפת לי ממך מצידי לרצוח אותך חי" וואלה אתה מת היום!!" עמיר ושי די!!!! ימעצבנים ומכוערים מגעילים מסריחים" תודה" הם אמרו יחד –..– " שי אני מנתקת לך ביי" ביי שנאתי" ביי אהוב חברתי הכי טובה שאני שונאת ישטן!!" -ניתקתי- "טוב עמיר אני מסבירה עלייך יאללה קישטה!!" חיימי זה החדר שלי תלכי את!!" ביי" -ניתוק- עניים ירוקות שיער שחור גבוהה שרירי יחתיך מתה עליו בא לי לחזור עליו "מה אמרת?" לא אמרתי כלום" את אמרת" לא אני לא יחרא" אני עמיר ממן מזהה שאמרת שאת רוצה לחזור אליי" לא" כן" לא" כן" לא" כן" ביי" כן" רגע לאללאאלאללאאלא"-ניתוק-

-עדי- אחות של שי אחותו התאומה תחשבו שאמרתי בזלזול ככב תדיימינו "מה אמרת על אחותי ועוד תאומה" שי תפסיק להתפרץ אמרתי שלא מגיע לך אחות נפלאה כזאת!!" יא חתיכת….. -ניתוק- חמודה יפה יפה יפה יפה יפפה

-רפאל-
גובהה ידיד של כולם שיער חום ענים ירוקות שרירי גובהה חבר הכי טוב של שי החרא "מה אמרת?" נמאס לי ממך לך ממני!!" -ניתוק- שוויצר יפה חמוד רגשן הסוף.

פרק 1:
" שי לך מפה" אמרתי לװ מסתתרת "מה אבל זה כמו בגד ים" אמר עם חיוך מתגרה "סטוה יש'ך חברה" צעקתי עליו "את לא מבינה נכון? נטלי ביקשה ממני לקחחת את החזייה והתחתונים שלה" אוי ואבוי אאא נכון הם כבר נו בסדר "אני יוצאת אבל אתה מסתובב!!" אמרתי בפקודה מצחיקה "סבבה קפטן" הצדיע הוא הסתובב אני יצאתי באיטיות כי אני יודעת שהוא תחמן הוא בסתובב במלואו מביט בי 5 דקות סורק את גופי " נו מה?" הוא התעשת והסתובב חזרה הוא כל הזמן הציץ לפעמים שלא שמתי לב הוא הסתובב ובחן את בחלק האחורי שלי. נתתי לו את הלבשת התחתונה של נטלי "ביוש" אמרתי וטרקתי עליו אך הוא חסם את הטריקה עם הרגל "אאוץ' את חייבת להיות באיגרוף וואחד טריקה" הוא אמר מלטף את רגלו. – אוייש רגע אני שנייה אסביר לכם את הסיטואציה שקרתה ועדיין.
– 15 ד'ק קודם-
אני יצאתי מין המקלחת הלכתי להתלבש פתאום בלי שום התראה כשאני סוגרת את הסוגר של החזייה שי התפרץ (התלבשתי לבית הספר)
-חזרה-
אני עדיין הייתי עם ההלבשה התחתונה בלי חולצה "נו מה?" שאלתי בלי סבלנות "אאא כן עמיר רוצה אותך חזרה" בישביל זה באתה לכאן לא יכולתה לחכות את שאתלבש" לא לא יכולתי" למה?" כי לא בא לי את יפה" ואתה מכוער" חוצפנית" מה לעשות!!" חייכתי חיוך מנצח והוצאתי אותו מחדרי "סוטה" מלמלתי הוא ערס! סטונצניור אבל כשהוא פגש בנטלי הוא השתנה… לבשתי את זה: ( ברציתי להוסיף)
יירדתי למטה והסתכלתי סביב "עמיר?" צעקתי והוא מיד הסתובב ואמר "או הנה את" ואוו יפה ששמת לב! "טוב מה רצית?"

"רציתי ש…." וואו אני לא מאמינה!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך