i love me
הנה פרק 1 נהנתם?

סיפור אהבה ללא שם- פרק 1

i love me 09/08/2013 972 צפיות 6 תגובות
הנה פרק 1 נהנתם?

" לירון!!!!!!!!" יואב צרח לי "מההההה???? אני במקלחת!!!!" עניתי בעצבים. " אוקיי רק רציתי מים" הוא אמר ברוגע.
מה? להביא לו מים? הוא בסלון!!!!!
" דביללל" אמרתי צוחקת. "לירוןן!!!!!!!" שמעתי צעקה "איתן אם לא תסתום את הפה אני מבטיחה לך שלא תוכל לדבר יותר!!" צעקתי
" לירון אני אמא" אמא שלי אמרה. פאדיחה…….. " ואנחנו נדבר על זה" היא צעקה. " סורי. רגע אני שניה יורדת" יצאתי מהמקלחת לבשתי שורט בצבע וורוד פוקסיה עם גופייה לבנה ונעלי בית. "היי אמא, אמרתי לך שאת ממש יפה " אמרתי מנסה לחייך. " חמוד…. לא יעבוד לך" אמרה צוחקת.
" נו מה רצית?" שאלתי קופצת על הספה ומניחה את הראש על הברכיים של איתן. " היום יש בת מצווה לבר" היא אמרה מכינה לעצמה קפה. "מי זאת בר?" שאלתי. היא התיישבה, ברוגע לוגמת מהקפה. " מה זאת אומרת מי זאת בר?" היא התעצבנה. " מה אבל מי זאת?" שאלתי משחקת עם הידיים של איתן. " הבת של הדודה של סבתא" אמרה בעצבים. " ואני אמורה להכיר אותה כי…?" שאלתי. " כי היא קרובת משפחה!" אמר אבא שחזר מהעבודה. " תגיד הקשבת לכל זה.?," אמא שאלה
" לא!!" אמר אבא מנסה להתחמק, והנה זה בא. " חיים תרד לפה מיד" אמא צעקה " סמדי אני עסוק" הוא צעק חזרה " כנראה עסוק במחשב" מלמלה אמא.
" אז לעינייין" האצתי אותה. " ו… יצא מצב שהיא באה אלינו לעשות את היומלודת ואת אחראית למסיבה." היא אמרה קמה מהר מהשולחן וניסתה לרוץ לחדר שלה " אמאאאאא!!!!" צעקתי היא נעצרה הסתובבה. " לא דיברתי איתי על זה?את מבינה כמה קשה לי ? לסבול את התינוק הזה? וגם עוד ילדה?" הצבעתי על איתן. " הייי, אני לפעמים תינוק" מלמל. " אוךךך אתה רואה עם מה אני נדפקתי.?" קמה מיואב. " נו אל תדאגי תזמיני חברים חברות תזמיני את עדן" היא אמרה מלמעלה. " אוךך אני היחידה המבוגרת פה" צעקתי בכל הבית.
~צלצול בדלת~
שמעו אני למעלה במיטה קוראת ספר. אח שלי בסלון רואה טלוויזיה מה הוא אומר? " לירון תפתחי את הדלת" נאנחתי וירדתי לפתוח את הדלת. " לירון!!!" נוי צרחה עליי. "מי מת?" איתן שאל. " סתום" היא אמרה. " בואי" לקחתי את ידה ועלינו לחדר. "איפה עדן?" שאלתי מביאה לה מיץ. " היא חולה." אמרה נאנחת "מה חולה אני חייבת אותה איך אני אשרוד את זה איך???????" צעקתי בבית. ובלי כוונה אח שלי שבר כוס "לירון!!!!" אמא צעקה "יואב עשה את זה" התחמקתי והמשכתי לדבר ." מה קרה?" נוי שאלה מסתכלת לי בפייסבוק. " דבר ראשון: לא לחטט, תודה" אמרתי והיא צחקה. " דבר שני: יש אצל דודה שאני לא מכירה אותה, בת מצווה ודבר שלישי: אני חייבת לעשות את זה" אמרתי נאנחת . " ו… " היא שאלה. "מה ו…. אני לא מכירה אותה אין לי שמץ מה אני רוצה ואין לי כוח לתכנן כי זה מחר." צעקתי
" אנחנו נעזור לך" היא אמרה וחייכה "מי זה אנחנו?" שאלתי מנסה לחשוב. " את סתומה אה? " היא אמרה. " מעיין, דניאל, דני, איתן יעזור, דור, איתי, קייל, וחבר של דור דרק יעזור" היא אמרה "מי זה דרק?" שאלתי " נו חבר של דור וקייל ואיתי." אמרה " לא, לא מוכר לי" אמרתי "אז בואי ניפגש ותכירי" אמרה. היא נכנסה לווצאפ ולחבורה שלנו. רשמה 'נפגשים ב- 15:00 בשתה קפה בלי איחורים ובלי לא' .ואז איך שהיו רעשים מהטלפון שלה. ככה ' מה ישלך אני לא יכול, 'לא רוצה' אני עסוקה' אני חייכתי לנוי והיא חייכה אליי 'עושים מסיבה' היא רשמה ועוד פעם ציוצים 'ברור אלה מה' מי אמר לא חוצפנים' אני יעזור לך נשמה' חחחח.


תגובות (6)

כן שיואוווו תמשיכייייי ואת לא ענית לשאלה שלי בפרק הקודם יש סיכוי שאת תעשי לי חבר בסיפור?

09/08/2013 06:44

תמשיכי

09/08/2013 06:51

דרק הוא יהיה חבר שלך בסיפור ביקשת ממני את המרכזית.

09/08/2013 06:59

תודה:*)

09/08/2013 07:00

עם יש לך כבר פרק מוכן את יכולה להעלות אותו פליזזזז השארת אותי במתחחחחחח

09/08/2013 07:22

יואוו אהבתי רצחחח חח תמשיכי :)

09/08/2013 07:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך