i love me
מקווה שאהבתם♥♥♥

סיפור אהבה ללא שם- פרק 2

i love me 09/08/2013 1064 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבתם♥♥♥

התארגנתי לבשתי טייטס צהוב בננה וחולצה בטן שחורה רופפת עם נצנצים וסופרה לבנות. הבאתי בגדים לנוי שורט כחול וחולצה ענקית כזאת (נו שחכתי איך קוראים לזה) שלא רואים לה את השורטים. של דגל ארצות הברית וסניקרס וורודות. " איתן תסיע אותנו" התחננתי אליו " למה לי?" שאל כמו שיכור " נו פליז!!!" אמרתי " לא" אמר בהחלטיות, טווב אני אוהבת לשקר לו " אבל אלינור רצתה היא אמרה כי היא שם" אמרתי ונוי דפקה מבט של 'כאילו מה?' "אוקיי" אמר הוא התלבש ירד. חייכתי לנוי. והיא צחקה. הנסיעה הייתה רועשת מנוי וממני. הגענו. "איפה אלינור?" איתן שאל. " לא פה" אמרתי " אבל אמרת לי ש….. יפה יפה אחותי עוד תקבלי ממני." הוא צחק ואני חייכתי חיוך ניצחון.
" טוב איפה כולם?" שאלתי סורקת ונתקלתי על ילדה עם שיער זהוב וקצוות וורודים. חיימשלי השיער הזה!!!! רצתי אליה וחיבקתי אותה חזק למרות שראיתי אותה אתמול " לירון, היי מה קרה?" היא שאלה " מי מת?" קייל שאל ודפקתי לו מבט של 'סתום או ש' " היי קייל ככה אומרים אצלך שלום?" נוי דפקה כניסה וקייל עוד שניה התעלף " נויוש, נשמהשלי המבט הזה" אבי צעק ונישק אותה. חמודים. " אז דניאל איך עבר עלייך השבוע?" שאלתי אותה נדחפת בינה לבין קייל. " את לא נתת לי חופש סתומי" אמרה.
" צודקת אז מה איתך קייל?" שאלתי לוקחת לו את היד ומשחקת איתה כמו תינוקת " וואלה לא יודע סתם בבית" אמר וצחק מהמצב שאני משחק לו עם הידיים "איפה כולם?" שאלתי " עוד מעט יגיעו נשמה" קייל אמר "לא תשתנה אאא?" אמרתי מביטה על האוכל של הזוג שישב " מאמי את רעבה?" דניאל שאלה אותי "קצת לא אכלתי בוקר" אמרתי שמה ידיים על הבטן שלי. "לקנות לך?" שאל קייל תגידו מה אתם זוג בסתר?" שאלתי הם הסמיקו "לא" ענו בהחלטיות "אנחנו זוג בציבור" צעק קייל וניסה לנשק את דניאל. לא מרשה "סליחה, אבל אם אתה פוגע בה ראית מה עשיתי לאקס של עדן???" שאלתי מאיימת. "אוקיי אוקיי אל תדאגי" אמר פוחד חחח סיפור מצחיק מה שקרה:
לעדן היה חבר יום אחד היא גילתה שהוא בוגד בה כל הזמן שהם היו יחד. היא נשברה. אז כך לא רק הבכתי אותו בואו נגיד שהמקלחת לא עזרה כ"כ אני באתי אליו בהפסקה ונישקתי אותו הוא זרם אבל הוא לא ידע שהוא מצולם. "אתה אוהב אותי?" שאלתי " כן" אמר ונישק אותי. "מה אם חברה שלך?" שאלתי "לא אכפת לי" אז שמעו. הוא רגיל לא ערס ולא כלום היו לו מיליון חברים כי הוא מושלם. היתה מסיבה שעדן במיוחד הכינה לזה היה במה גבוהה במיוחד ומסך ענקי. ובכל קטע היה מצולם עם כמה בנות הוא התנשק וזרק ובגד. כולם היו בהלם וצחקו וקיללו ולא חברים יותר וזה. הוא עמד באמצע הבמה. וגם בעזרת הזאתי שהוא היה איתה בזמן שהיה עם עדן הייתה באמצע הבמה ו"הגנה" עליו. בזמן שאני ועדן. במקום שהוא עמד פתחנו (הוא היה על הבמה) הוא נפל על זבל וזרקנו עליו עוגות בעזרת כמה ילדים עכשיו זה ביוטיוב. עם מיליון ויותר צפיות.
– חזרה לסיפור-
" והנה השאר" אבי צעק. מעיין, איתי, דני, דור, ועוד מישהו חמוד חתיך ונראה ערס. 'למה??? ערס למהה??
" החתיך זה דרק" דניאל לחשה כי קייל מתעצבן במהירות.
דרק בא אליי " דרק" אמר והושיט לי יד "לירון" אמרתי וחייכתי. הוא לחץ והרגשתי צמרמורת.
" אז לעיניין…." נוי אמרה ולא המשיכה…


תגובות (11)

ממש אהבתי:)
תקשיבי עם את לא שומרת שבת אז תמשיכי גם בשבת:)
חחח ואני אגיב מוצש כי אני כן שומרת..חחח
מחכה להמשך:)אז תמשיכייי

09/08/2013 08:38

מממש יפה :)
אבל עצה שלי,תמצאי לסיפור שם,
ככה קוראים יתעניינו וירצו לקרוא את הסיפור.
זה לא מזמין לקרוא 'סיפור אהבה ללא שם'.
אני מקווה שלא נפגעת,רק רציתי לעזור ולייעץ.
ואם כן נפגעת…. מצטערת :(

09/08/2013 08:50

הבעיה שאין לי שם בראש…… יש למישהו? ולא נפגעתי:)

09/08/2013 08:55

הבעיה שאין לי שם בראש…… יש למישהו? ולא נפגעתי:)

09/08/2013 08:55

הבעיה שאין לי שם בראש…… יש למישהו? ולא נפגעתי:)

09/08/2013 08:55

הבעיה שאין לי שם בראש…… יש למישהו? ולא נפגעתי:)

09/08/2013 08:55

יש המון שמות את צריכה למצוא שם שמאפיין את הסיפור ….

09/08/2013 09:09

מושלםםם ומה אם עדן?? היא עדיין חולה?

09/08/2013 09:23

בפרק הבא היא תדפוק כניסה ואיחור אופנתי חחח

09/08/2013 09:50

תמשיכיייייייייייי פליזזזזזזזז השארת אותי במתח כבר כמעט 5 ימים!!!!!!!!!!!

11/08/2013 00:22

5 ימים באמת?

11/08/2013 02:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך