i love me
נהנתם?

סיפור אהבה ללא שם- פרק 3

i love me 11/08/2013 839 צפיות 2 תגובות
נהנתם?

להסביר למה? היא נעצרה אוקיי. הייתי עם העניים כמו מתפללת וחיוך על המבט. עייני נצצו הכל היה מושלם עד שקייל היה אמור לתת לי כאפה? " אאוץ' למה?" צעקתי עליו נותנת לו בוקס לצלעות והוא מתקפל ונאנק חחח. כולם הסתכלו עליי. "אפשר לכנות אותי בפאחדנית?" אמרתי מנסה לחייך והם רק בוהים. " מה?" שאלתי תוקפנית. " אז ללירון יש דודה שהיא לא מכירה, ויש לה בת מצווה, הכל על הכתפיים שלה, זאת לא תיהיה רק בת מצווה, זאת תיהיה מסיבה!!! כך שאנו נהנה והיא תהנה. " נוי אמרה היא חייכה.
ולכולם עלה חיוך גדול פתאום שמענו צרחה ליד חנות הבגדים. הסתכלנו. "עדן!!" צרחתי עד שלא נשאר לי קול היא הסתובבה. חייכה חיוך ענקי.. .(תדמיינו את זה בהילוך איתי ואיזשהו שיר נותן לזה ריגשות חח) רצה אלינו עם עקבים. דחפה את קייל לרצפה והתיישבה במקומו. חיבקתי אותה חיבוק מוחץ וגדול. " עדנושש היית חולה" אמרתי לה בודקת לה חום. " אוך זה היה לפני שלוש שעות, ונפגשתם לא הזמנתם אותי" היא צרחה במיוחד על נוי. " היית חולה." נוי הסבירה " בסדר סולחת" חייכה ושלחה לה נשיקה באוויר. " איפה דור?" היא שאלה וראתה אותו. היא קמה דחפה את קייל ונתנה לדור נשיקה. חמודים חבל שלי אין חבר!!! אני קנאית.
"די אני מקנאה בכם" אמרתי "תקנאי, תקנאי את עוד תמצאי את האחד….. " אמרה לוקחת נשיקה חטופה מדור ודוחפת את לוק שרק קם ומתיישבת במקום שלו. חחח "חיימשלי" אמרתי יותר נכון צרחתי על מעיין, היא טסה לשבועיים כך שיצא לה ולאיתי להיפגש בול באותו זמן הוא הולך לצבא. "מה רק עכשיו נזכרת?" היא אמרה. וגילגלה עניים בחיוך. " טוב אז רעיונות די ג'יי?" נוי שאלה היא האחראית כפרה עליה. "אני" דרק אמר.
"מעולה" אמרה נוי וחייכה. היסתכלתי עליו. הוא שם לב והסתכל עליו וקרץ לי. טבעתי בעיניו הסמקתי וקפאתי אך למזלי דניאל יודעת ונתנה לי מכה בגב. חייכתי אליה " אין בעד מה" מלמלה וחייכה. "אמממ אני אחראית לקישוט אני ועדן, ברור" היא אמרה ועדן חייכה חיוך מאוזן לפה כאילו חצי חיוך גדול.
" מי אחראי לקריוקי?" היא שאלה "אני" הרמתי יד. "בטוחה?" היא בדקה "כן עניתי בחיוך מעבירה מבט בכולם ודרק מסתכל עליי. העברתי מבט בנוי חזרה "אמממ כיבוד?" היא שאלה " אני" אני" דני ומעיין אמרו ביחד וחייכו אחת לשנייה.
" סבבי מי נשאר לנו?" היא שאלה " אבי, איתי, קייל, דניאל, דור" אמרתי. "איפה קייל?" נוי אמרה "כ..רא..ן" אמר מנסה להרים יד. כולם הסתכלו על עדן. " מה?" היא אמרה בתמימות. "אוקיי קייל ואבי אתם תיהיו אחראיי לסידורי המקום איפה הבמה והקריוקי וכוליי… תבקשו עזרה מדניאל, איתי אתה אחראי על התאורה, ודניאל את השורש של המסיבה." נוי אמרה מחייכת.
"איך אפשר בלי עוגה? ואורחים? ובמיוחד פיעילויות" נוי אמרה דניאל זהרה משמחה אוקיי עוגה אמא שלה ברור. אורחים איך לא אם יש לה את כל מספרי הטלפון בעולם? ופיעילויות היא המושלמת. "מושלם" נוי חייכה. " אוכל עליי " לוק אמר ודרק ואיתי, ודור. ואבי." טוב" אמרנו "אני רוצה קפה וסלט ירקות" אמרתי " אני תה" נוי אמרה " אני עוגה" עדן ודניאל אמרו " אני קפה ועוגייה" דני אמרה " אני מילק שייק" מעיין אמרה. "טוב לכו" נוי אמרה אבי נאנח ונוי חייכה חיוך ניצחון. כולן הצטופפו. "טוב דרק מאוהב בך ברמות" דני אמרה "לא נכון" אמרתי מסמיקה "רק תסתכלי עליו יפהשלי" דני אמרה. "נגיד" אמרתי משפילה ראש.
" ומעיין להורייך לא אכפת שאת עם מישהו שגדול ממך בשנתיים" שאלתי אותה "היי כשאת ודרק תיהיו יחד הוא יהיה גדול ממך בשנה" היא אמרה מתחמקת "דיי אנחנו לא ניהיה יחד הוא ערס ואני כזאת די" אמרתי על סף העצבים " עדן למה צרחת שם?" דניאל שאלה "באמת למה?" נוי שאלה "פשוט ראיתי סקיני מהמם ועגילים מעלפים" היא אמרה "ברור" מילמלתי "מה?" היא שאלה "כלום" אמרתי מתחמקת ממנה "הנה הבנים" נוי אמרה. אוקיי קייל הפעם נדחף ביני לבין דניאל ואבי נדחף בין נוי לעדן. ודור נדחף בין מעיין לעדן. ואיתי נשכב על מעיין כך שלדרק לא היה מקום.


תגובות (2)

כן!!!
כמה מן חיכיתי לפרק הזה!!!!!!!!
אני דורשת המשך!!ארוך חחח אני ממש שמחה שהמשכתתתתתתת מתה על הסיפור הזה תמשיכיייייייי

11/08/2013 02:51

את יכולה להמשיך????
פליזזזזזזזזזז אני מתחננתתתתתתת

11/08/2013 05:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך