מקווה שאהבתם, ותגיבו ((:
שבת שלום :-*

סיפור אהבה מפתיע **פרק 24**

21/04/2012 797 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם, ותגיבו ((:
שבת שלום :-*

כמו תמיד, כאילו אמרו להם שהם לא לומדים עכשיו 3 ימים ברצף, הילדים קפצו ממקומותיהם ושמחו ואני רק צעקתי "ייש" .
ישר אחרי זה, בדיוק בזמן , על השנייה , בלי שום איחור, כאילו היא חיכתה ליד הדלת עד שיהיה צלצול ואז נכנסה, המורה למתמטיקה, מיד הילדים שהיו צריכים לצאת להקבצה הנמוכה יותר יצאו , ואני עם שאר החברות שלי, נשארנו בכיתה, בהקבצה הכי גבוהה.
השיעור התחיל, וכמו תמיד המורה צעקה והעירה את כולם, התחילה לרשום משוואות על הלוח ופתרנו אותם, מדי פעם במשך השיעור צחקנו איתה והשיעור עבר לי מהר.

"איזה כיף שהשתחררנו " שמחתי .
"כן, תקשיבי את מתחמקת מזה כל היום " אמרה יובל שהיינו בדרך חזרה הביתה ואיתנו כל החברות שלנו מסתכלות עליי ומחכות לתשובה.
"אמ.. אני לא יודעת " חייכתי.
"מה לא יודעת , אתם הולכים להיות חברים או משו ?" שאלה אותי ירין.
"אני לא יודעת" 
"מה לא יודעת אני ישר הייתי קופצת עליו" שירה אמרה וצחקנו.
"ומה עם ענת?" שאלתי במבט של דאגה.
"מה עם ענת? אין מה לעשות היא תקבל את זה, ואם היא חברה אמיתית היא תפרגן לך " אמרה ירין.
"כן, טוב ייאלה אני הולכת הביתה, נדבר" אמרתי והלכתי מדרך שונה מהחברות שלי.

הגעתי הביתה ועליתי לחדר, שמתי את התיק על הרצפה ונפלתי על המיטה, נכנסתי מתחת לשמיכה הדקה והקרירה והייתי קצת באייפון.
פתאום הייתה לי הודעה בפייסבוק והיה רשום 'רון כהן: אני רוצה לדבר איתך מה המספר שלך ?"
לא עניתי לו ,סגרתי את הפלאפון והלכתי לישון.

״שיר, שיר, שיר קומי , שיר את קמה?״ אחותי הגדולה חפרה לי שאני יקום ונכנסה איתי למיטה שלי ״ נווו קומי אמא אמרה שת לא תישני בלילה״ חשבתי שעדיף לי לקום כבר ״התקשר אלייך מישהו, איזה בן אחחחחחד ״ אמרה כשהיא מושכת את המילה האחרונה כי היא יודעת שזה מעצבן אותי שמדברים איתי על בנים , אני מרכישה לא בנוח לדבר על זה בפני המשפחה שלי.
קפצתי מיד מהמיטה ואחותי צחקה ״ איך קפצת״ היא צחקה בקול רם.
״התקשרו באמת ?״ שאלתי אותה
״כן הוא התקשר כל שעה ״ אמרה בפרצוף מעוצבן אבל המשיכה עם החטטנות ״ מי זה מעריץ סודי ?״
״ אווי עזבי אותי ״ אמרתי בעצבים קמתי מהמיטה והלכתי לשירותים לצחצח שיניים.
חשבתי לעצמי׳ מי זה יכול להיות ?״
חזרתי לחדר וראיתי את אחותי עונה לפלאפון שלי.
״זאת לא שיר ״ שמעתי אותה אומרת ונכנסתי לחדר .
״תביאי לי את הפלאפון ״ אמרתי בעצבים
״ טוב, זה הילד שהתקשר מיליון פעם״ היא אמרה 
״ מי זה ?!״ צעקתי לטלפון
״זה רון״ הוא אמר .
״ חכה שנייה״ אמרתי ודחפתי את אחותי אל מחוץ לחדר
״ הלו ?״ אמרתי
״ תקשיבי אני רוצה לדבר איתך על מה שקרה . אני… אני אוהב אותך ״ 


תגובות (6)

תתתתתתתתתתמממממממממממממשששששששששייייייייייייככככככככככככככיייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/04/2012 12:41

תמשיכי! סיפור מהמם!

21/04/2012 12:42

דייי אני לא מאמינה לקחו לי את המקום הראשון !
~ פרצוףבוכה ~
תמשיכיי ♥

21/04/2012 12:49

אעאעאע….תמשיכי דחוף!
יאיייי הוא אוהב אותה!או יה או יה!
פרק מדהים!
תמשיכי דחוף!

22/04/2012 06:07

תודה לכולכן אני ימשיך בקרוב, מקווה שיהיה לי זמן לכתוב עוד היום , אוהבת :-*

22/04/2012 07:12

וואי מדהיםם !!
תמשיכיי (:

02/05/2012 10:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך