ז ה ו , ז-ה-ו ,,,,, סיימתי עם הסיפווור
הוווא נגמר סופית
OVER
נהנתן?אהבתן?התמכרתן?השתגעתן?התמכרתן?התאהבתן?
תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו
הערות, הארות, מחמאות , אהבות, הכוווווול
תודה לכולכן, שעקבתן אחרי הסיפור והגבתן בלי סוף גם אם הוא לא היה כל כך מעניין
המלצות גם יתקבלו באהבה...
אני אוהבת אותכן הכי בעולם
ומקווה שתמשיכו לעקוב אחרי הסיפורים שלי ולקרוא את הסיפור הבא
שלי שאני מקווה שאני יעלה בזמן הקרוב
שבת שלום לכולכן, תלכו לים תשתזפו, תנצלו כל רגע בחיים
וגם אם זה לא קשור,זה שמשהו שהבנתי והפנמתי בזמן האחרון:
אם אם אתן לא מקובלות, או מלאות או כל דבר שאתן לא אוהבות בעצמכן, שימו פס על העולם
ותהנו מהחיים
כי אנחנו חיים רק פעם א-ח-ת
LOVE YOU ....

סיפור אהבה מפתיע **פרק 26** -פרק אחרון…..

17/05/2012 1252 צפיות 10 תגובות
ז ה ו , ז-ה-ו ,,,,, סיימתי עם הסיפווור
הוווא נגמר סופית
OVER
נהנתן?אהבתן?התמכרתן?השתגעתן?התמכרתן?התאהבתן?
תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו,תגיבו
הערות, הארות, מחמאות , אהבות, הכוווווול
תודה לכולכן, שעקבתן אחרי הסיפור והגבתן בלי סוף גם אם הוא לא היה כל כך מעניין
המלצות גם יתקבלו באהבה...
אני אוהבת אותכן הכי בעולם
ומקווה שתמשיכו לעקוב אחרי הסיפורים שלי ולקרוא את הסיפור הבא
שלי שאני מקווה שאני יעלה בזמן הקרוב
שבת שלום לכולכן, תלכו לים תשתזפו, תנצלו כל רגע בחיים
וגם אם זה לא קשור,זה שמשהו שהבנתי והפנמתי בזמן האחרון:
אם אם אתן לא מקובלות, או מלאות או כל דבר שאתן לא אוהבות בעצמכן, שימו פס על העולם
ותהנו מהחיים
כי אנחנו חיים רק פעם א-ח-ת
LOVE YOU ....

"שיר, שיר ,קומי, בוקר " אמרה אימי כשהיא פותחת את הווילון ונכנסות קרני שמש נעימות על הפנים שלי
"אנ..אני קמה" אמרתי בישנוניות .
"אווף יש לי שעה ראשונה ספורט, אווף אני שונאת ספורט " מלמלתי

קמתי מהמיטה בחוסר רצון והכלתי למקלחת שטפתי פנים וצחצחתי שיניים , התלבשתי וראיתי הודעה שנשלחה לפני 10 דק לפלאפון שלי 'בוקר טוב' עם לב וראיתי שהשולח הוא רון.
חייכתי לעצמי חיוך רחב והרגשתי מטופשת ,ירדתי למטה לקחתי את האוכל שלי ואת הבקבוק מים ויצאתי מהבית.
הגעתי לבית ספר והלכתי לחצר מאחור איפה שהבנות של הכיתה נפגשות עם המורה לספורט ושם אנחנו מתאמנות כי היום אנחנו לא באולם.
ישבתי על הספסל לבד ואז התחילו להגיע שאר הבנות יחד עם המורה , ישבנו כל הבנות על 2 הספסלים וחלקן ישבו על הרצפה.
כמה בנים מהכיתה שלי עברו מולנו למגרש, דיברתי עם יובל ורון עבר עם מור מולנו , רון בא ועמד לידי הרמתי את הראש וראיתי שהוא עומד מולי בלי לזוז , לא הבנתי מה קורה לו ועשיתי פרצוף של לא מבינה הוא התכופף אליי נתן לי נשיקה חייך חיוך גדול והמשיך ללכת עם מור לכיוון המגרש.
הייתי קצת מובכת, עדיין מול המורה לספורט, מול כל הבנות, כל הידידות שלו , עדיין מוזר.
המורה התעשתה ואמרה "ייאלה כולן לקום שני סיבובים "

לאחר שיעור ספורט היה שיעור לשון שעבר במהירות , ואחריו הפסקה.
ושוב כמו תמיד, הלכנו לשבת מאחורי השכבה וצחקנו ואז יובל אמרה לי " שיר, תסתכלי מאחוריך.."
הסתובבתי וראיתי את רון מתקדם לעברי, חייכתי חיוך ענקי והוא חייך אליי בחזרה.הוא נישק אותי נשיקה ארוכה מאוד החזיק את היד שלי ומשך אותי איתו.
"לאן אנחנו הולכים?"" שאלתי אותו.
"למקום, שלא כולם מסתכלים עלינו " הוא ענה והמשיך למשוך אותי בידו הרכה .
נכנסנו לאולם ספורט , והוא משך אותי למלתחות של הבנים.
כששמתי לב שאנחנו הולכים לכיוון המלתחות שאלתי אותו" ואם יש שם בנים ?"
"אז הם יצאו" הוא ענה בנינוחות כאילו תכנן הכול כמה ימים לפני.
נכנסנו למלתחות הוא עמד מול הלוקר שלו ועמדתי מולו. הוא בדק שאין אף אחד במלתחות וחזר לעמוד מולי בעודי נשענת על הלוקר שלו.
"אני מאוהב בך לא אוהב אותך, מאוהב, באמת שאני לא עובד עלייך, או צוחק איתך עם חברים, אני באמת באמת אוהב אותך"
זה בדיוק מה שרציתי לשמוע ממנו, שהוא אוהב אותי באמת ושזה לא משחק הוא פשוט המיס אותי .
"אבל אני לא מבין משהו שאני מנשק אותך את זורמת איתי ואת מראה אהבה אליי שזה מעולה "הוא חייך "אבל את מתעלמת ממני בית ספר ולא יודע שונה"
"אני.. פשוט פחדתי שזה לא אמיתי,לא הבנתי איך זה שילד מקובל כמוך מתאהב בילדה כמוני ?"
"מה זה ילדה כמוך אנחנו בני אדם ודי עם המעמדות האלה זה כולה בית ספר,אם אני אוהב אותך אני יהיה איתך ושיקפצו כולם " שהוא אמר את זה הוא ממש המיס אותי ואני מרצוני ומיוזמתי פשוט נישקתי אותו והרגשתי שמשלאהוב אותו נהייתי מאוהבת בו……


תגובות (10)

אוףף חבלל שזה נגמרר !!!
מחכהה לסיפורר הבא שלך ^ _^

18/05/2012 08:39

אהבתי את הסיפור הזה! ברור שאהבתי!!
עקבתי אחרי כל פרק אפילו כשעדיין לא נרשמתי לאתר…
ובאמת חבל שנגמר…!!
מצפה כבר לסיפור החדש!! אני בטוחה שהוא יהייה טוב!!! :)

18/05/2012 09:19

את צודקת. אני לא אתן לילדים אחרים לשנות אותי! אני מי שאני ואם הם לא אוהבים את זה אז בעיה שלהם! אני רוצה לספר לכם משהו- אני שונה מאחרות בכיתה שלי. אני מתלבשת שונה וגם קצת מתנהגת שונה. אני שומעת מוזיקה אחרת, ולי זה לא מפריע. (בקיצור- אני פריקית). אני אוהבת את מי שאני (ושוב- אני פריקית! לא גותית, אמואית או פאנקיסטית! אני פריקית!!!! יש הבדל! ויש הרבה הבדל!!!!) ואני לא נותנת לאחרות לשנות אותי. פעם אחת חברה שלי באה אלי בהפסקה ואמרה לי שהיא נבחרה ע"י הבנות בכיתה לומר לי משהו, ונחשו מה היא אמרה…. היא אמרה שאני צריכה להפסיק לבוא ככה לבית הספר!!! אמרתי לה שזה בעיה שלהן שהן לא אוהבות אותי כמו שאני, ושהן לא יכולות לשנות אותי אלא רק את עצמן. היו ילדים שהעריכו אותי על מה שאמרתי לה! למרות שעדיין אני שומעת ילדים לועגים לי, אבל לא אכפת לי! אני מי שאני ואף אחד לא ישנה אותי!!! כי אני זה אני! (נ.ב- למי שעדיין לא הבין- אני פריקית!):) ובקיצור- אל תתנו לאף אחד לשלוט לכם על החיים! :):)

18/05/2012 11:38

נ.ב- סיפור מדהים!!! :)

18/05/2012 11:39

טופז מה אכפת לך מה אומרים ? גם אני הייתי פריקית והפסקתי בגלל בעיות
שזה גרם לי ( לא לעגו לי או משהו ) בעיות של פחדים …
מה אכפת לך מה אומרים ? ונכון הסיפור הזה באמת גורם לגרום שלא משנה
מה קורה .. לא צריך להשתנות >

18/05/2012 12:28

תודה לכולכן שאהבתן וקראתן , וטופז למי שזה מפריע שיקפוץ
גם אני פעם כל מה שהיו אומרים עליי הייתי נעלבת ולוקחת ללב למדתי לא לקחת ללב הכול
זה שהבנות האלה אולי קצת יותר " מקובלות" זה לא אומר שהן אלוהים
שהן יכולות להגיד מה שבא להן
ודנה צודקת לא צריך להשתנות בשביל אף אחד
וגם אני חושבת שאני תמיד צריכה להיות רזה כמו כל הבנות שהן רזות ויפות אבל אז אמרתי לעצמי חיים רק פעם אחת צריך להנות מהכול
ואני נהנננתתת !!!!
אוווהבת את כווולכן , תחיו את החיים ( ;

18/05/2012 14:24

לא אכפת לי מה אומרים!!!! מה שכתבתי בהודעה זה ש*לא* אכפת לי מה אומרים! (למי שלא הבין….) ואני מסכימה עם כל מה שאמרו (כתבו) כאן! ונסיכת החלומות, את בהחלט צודקת! זה שהילדות האלה 'מקובלות' לא אומר כלום. דרך אגב- ביום שישי בבית הספר גם אמרו לי שאני לפחות יכולה לבוא עם בגדים פחות מוזרים, או להתנהג פחות מוזר ועניתי להם שלא! כלומר, אני פריקית, אני שונה, אני מוזרה, מתי הם יפנימו?! (סורי אם אני חופרת לכם….) וגם מה שיותר מעצבן זה שזה כל כך צפוי שאם (נגיד) מחר תתפרסם להקה, והיא תהיה להיט כמו…. כמו ג'סטין ביבר, ו(נגיד) שחברי הלהקה פריקים, כולם יתחילו להיות פריקים בגלל שזה 'מגניב' ושזה באופנה, ולא בגלל שזה מי שהם! (ושוב- סורי אם אני חופרת לכם…. פשוט ממש רציתי לכתוב את זה, זה מרגיע יותר מאשר לשמור את זה בלב…). נ.ב- נסיכת החלומות, גם אני לא מהבנות הדקיקות האלה, ולא אכפת לי! :) love you :) תודה שהקשבתן (קראתן) את החפירות שלי. תודה לנסיכת החלומות, שכתבה סיפור מדהים כזה!

19/05/2012 13:47

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאע ,
תקשיבי .. את כל כך חמודה !
ויש לך כתיבה מושלמת !!
אני התמכרתי לסיפור הזזה !
אין דברים כאלה ><
צריך לשים פס על כולם.
צריך לנצל ת'חיים ,
אני מסכימה איתך !!
מחכה לסיפור הבא שלך ^^
יואו , ותקשיבי אני רוצה
שהפרק הראשון של
הסיפור הבא שלך יהיה מוקדש
לילילילילילילילי !!
פליז , ~פרצוץמתחנן~
בקיצר אוהבת , (:

20/05/2012 12:29

כולם, צריכים להיות כמוך טופז, שאוהבים את עצמם כמו שהם , ואת ממש לא חפרת , אין לי בעיה לקרוא את זה וזה רק טוב שאת משתפת את זה.
תודה לכולכן, שהגבתן, ואני ממש שמחה שמצאתי את האתר הזה ואני ממש נהנת לכתוב ולקרוא פה.
אוהבת אותכן :*-

20/05/2012 13:07

סייפוור אחד היפפים אני איישית התמכרתי תתחילי סיפוור חדשש ישלך כישרון עננק♥

28/05/2012 20:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך