כותבת ראשית[:
להמשיך?

סיפור אהבה מפתיע פרק 2-

כותבת ראשית[: 28/04/2013 1262 צפיות 8 תגובות
להמשיך?

שירה צרחה ואמרה ״ שיר תסתכלי, רון מסתכל עלייך״ ״ שירה סתמי כבר״ אמרתי לה בשקט הוא שמע אותה צחק והמשיך ללכת
״שירה הוא שמע אותך ימטומטמת (((: ״ והתעצבנתי עלייה קצת .
ירין שכבר מלא זמן מחפשת לי מישהו באה אלי ואמרה לי ״ שיר אני רואה משהו בינך לבין רון ?״ במבט מרושע ומחייכת עם הגשר המנצנץ שלה .
״ לא יודעת״ אמרתי במבט תמים אבל אז ענת צעקה ״אבל רון שלי ))): ״
״ מסתבר שהוא לא אוהב אותך״ יובל צחקה
״ עזבו אותו, מחר נוסעים ללאאילת (((;״ צעקתי
״ כככןן יששש ״ כול הבנות צעקו !!!
בסוף היום הלכנו לגנים ( מין פרוייקט כיתתי כזה מעצבן )
בקבוצה שלי יש אותי, רן, נוי, מאיה, לינוי ו.,.רון הלכנו לגן שלנו ורון הסתכל עלי ,קצת נלחצתי אבל ישר הפסקתי להסתכל עליו והמשכתי לדבר עם לינוי.
הגענו לגן ולאחר שעה של סיפורים ופעילויות סיימנו ״ סוף סוף התעייפתי כבר ״ אמרתי לרן וצחקנו. ישבתי ביציאה לגן וחיכיתי שהגננת תשחרר אותנו פתאום רון בא לשבת לידי, יש לו צבע עור שחום ועיניים כחלחלות אבל מיוחדות כאלה שלא רואים כל יום , ״מה קורה ?״ הוא שאל אותי לא האמנתי שהוא מדבר איתי חשבתי שסתם הוא מסתכל עליי כדי לצחוק עליי או משהו כזה , ״בסדר״ אמרתי, שמתי לב שהוא בא להגיד לי משהו אבל אז הגננת אמרה ״ תודה חמודים אתם יכולים ללכת הביתה ״ .
יצאנו מהגן והלכתי הביתה עם רן ולינוי ,הגעתי הביתה ואמא להפתעתי הייתה בבית .
״ אמא מה את עושה בבית?״ שאלתי אותה , כי בדרך כלל היא מגיעה יותר מאוחר מהעבודה.
אמא שלי אישה בינונית ,לא גבוהה ולא נמוכה , עם עיניים חומות ושיער חום קצר.
״יצאתי מוקדם,רוצה לאכול ? ״ היא שאלה אותי.
״בטח ,שימי לי אני רגע באה (:״ אמרתי ורצתי לחדר לשים את התיק .
אכלנו וראינו האח הגדול, כשסיימנו ,אמרתי ״ אמא את באה לסדר את המזוודה?״
״ כן לכי תביאי אותה מלמעלה ונתחיל לסדר״ אמרה אמא.
בשמחה קפצתי מהספה ואמרתי ״טוב״
סידרנו את המזוודה החדשה שקנינו שבוע לפני, ויצאנו לקנות ממתקים , חזרנו הביתה עם שקית מלאה ממתקים .
הלכתי לישון כולי מתרגשת, שכבתי במיטה וחשבתי ׳נוסעים לאילת ואנחנו לא ישנים באוהלים ישש ישנים בבית מלון עם בריכה וחדר אוכל מסודר יייש אני יהנה מכל רגע׳ חשבתי , ולאחר כמה דקות נרדמתי.
בוקר :
קמתי , השעה הייתה 6:30 בבוקר .
התארגנתי ציק צ'ק שמתי גופייה ורודה נופלת,מכנס לבן קצר,ז'קט לבן ארוך ונעלי נייק ורודות לבנות , וסידרתי את השיער מהר .
השעה הייתה 6:50 והייתי אמורה להיות בבית ספר ב-7:00 בגלל החברות הלחוצות שלי ((:.
ירין שלחה לי הודעה "איפה את אנחנו מחכות לך " שלחתי לה הודעה מהר " עכשיו יוצאת י'לחץ ((:". הכנסתי למזוודה ולתיק את הדברים האחרונים לטיול , נפרדתי מאמא ויצאתי עם אבא , אבא לקח אותי לחניה של בית ספר ושם היו כל החברות שלי , הצטלמנו קצת והלכנו לאוטובוס של הכיתה שלי.
נכנסתי לאוטובוס אחרי שעה של ניסיון להכניס את המזוודה לתא של המזוודות וראיתי את יובל יושבת ושומרת לנו מקום , לפני שישבתי הסתכלתי בסוף של האוטובוס וראיתי שם את כולם , את כל "המקובלים" , וקצת התבאסתי שאני לא מקובלת כמו כל הבנות שם מאחור…
שקעתי במחשבות לרגע ופתאום מישהו נתקע בי והפיל אותי לרצפה זה היה רון….


תגובות (8)

לא הבנתי של מי הסיפור …

28/04/2013 01:49

ברורררררר

28/04/2013 01:49

המשך!!!!!

28/04/2013 01:50

שלי זה האתר שלי כתבתי את הסיפור גם שם ואני רוצה שהוא יהיה גם באתר הזה הבנת?

28/04/2013 01:50

טוב אני ימשיך

28/04/2013 01:52
LOL LOL

תמשיכייי ברוררררר

28/04/2013 01:54

קדימה,תמשיכי!!!

28/04/2013 01:55

המשכתי

28/04/2013 01:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך