כותבת ראשית[:
להמשיך ? עים כן מחר אני ימשיך עוד 4 פרקים ! תודה לכל מי שאהב והגיב ♥♥

סיפור אהבה מפתיע פרק 4-

כותבת ראשית[: 28/04/2013 1231 צפיות 5 תגובות
להמשיך ? עים כן מחר אני ימשיך עוד 4 פרקים ! תודה לכל מי שאהב והגיב ♥♥

נכנסנו למלון, הלובי היה ענקי ,הדלפק היה ארוך ונקי והיו בו שלושה פקידים לבושים בקפידות,אחד מהם היה ממש חתיך ושירה התלהבה קצת כמו מכל בן שהיא רואה.

התגעגעתי לבתי מלון, לא הייתי בבית מלון כבר 3 שנים בגלל בעיות כספיות שהיו לנו במשפחה אבל למזלנו ניצלנו ועכשיו בסדר במצב הכלכלי , אבל סטיתי מהנושא….

בסוף הלובי היה חלון גדול מאוד, הלכתי אליו וראיתי שהוא משקיף על הבריכה, היא הייתה ענקית והיה בה מפל מים מדהיים !!!
כל החברות שלי באו גם לידי ואמרתי להן " תראו איזה יפה וגדולה הבריכה" , "וואי מדהים" ענת אמרה ונראתה כאילו בא לה עכשיו לקפוץ למים.
היה אולם מופעים במלון ומאיה, המחנכת שלי ביקשה שהכיתה שלי תיכנס לאולם לקבל מפתחות לחדרים.
כל השכבה שלי כבר קיבלה מפתחות לחדר, ואנחנו היינו אחרונים וקצת היינו עצבנים כי רצינו כבר להגיע לחדר .
נכנסנו לאולם והכיסאות היו מסודרים יפה ובשורות מסודרות, הקיר היה בצבע לבן עם שבלונות בצבע אדום חשבתי לרגע שהלוואי שהייתי יכולה לעצב את החדר שלי בצורת כזאת.
ישבנו בכיסאות ומאיה עלתה לבמה והתחילה לדבר "מה שלומכם, איך הייתה הנסיעה?"
"בסדר" כולם ענו, והיא המשיכה "יופי , טוב אני עוד מעט יחלק לכם את המפתחות לחדרים לפי בקשתכם . אתם תעלו לחדרים ותתארגנו, אם תרצו תחליפו בגדים, לאחר מכן תרדו לחדר האוכל. בכניסה לחדר האוכל תצטרכו להגיד את מספר החדר שלכם ותוכלו להיכנס . אחרי שתאכלו יהיה לכם שעתיים חופש לעשות כרצונכם אבל, לא לצאת מהמלון ! לאחר השעתיים יהיה לכם חצי שעה התארגנות נוספת ונתכנס פה שוב פעם, בסדר?"
"כן" כולם ענו והתעייפו כבר מההרצאות שלה .
"טוב , בוא נתחיל…" היא התחילה לחלק לכל הילדים, והגיעה לשם שלי " שיר,יובל ויעל בחדר 121, יעל בואי לקחת את המפתח"
יעל הלכה להביא את המפתחות לחדר שלנו והביאה לי וליובל גם מפתח.
מאיה אמרה שמור,רון ושי יהיו בחדר 119 "ממש לידנו , בטח נצטרך לסבול צעקות של כל הבנות שיבואו לחדר שלהם " אמרתי ליובל בעצבנות וגילגלתי עיניים .
עלינו לחדרים והמסדרון היה ארוך והיה קצת מסובך למצוא את החדר,עזרו לנו, ולבסוף מצאנו את החדר.
אני , יובל ויעל נכנסנו לחדר, החדר היה גדול ומרווח בכניסה לחדר משני הצדדים היה שירותים גדולים וארון גדול מאוד.
בהמשך הכניסה לחדר היו 3 מיטות וטלוויזיה ,החדר היה לבן וליד כל מיטה היה שידה ומנורת לילה.
ישר קפצתי על המיטה האמצעית ואמרתי "תפסתי , אני ישנה פה!" ויובל ויעל קפצו על המיטות הצדדיות.
שכבנו במיטות והתחלתי לדבר עם יובל ויעל, " שמעו ,בזמן החופשי הולכים לבריכה !" אמרתי בהתלהבות .
"בטח שהולכים, ראית איזה מפל יפה יש שם ?!?" יעל אמרה .
"כן יואו,בא לי כבר לקפוץ למים "אמרנו אני ויובל ביחד,וצחקנו.
הייתה דפיקה על הדלת אמרתי ישר "אני יפתח".
זה היה רן " היי רן מה קורה? כנס !" אמרתי והוא נכנס.
שאלתי אותו " נו…מרוצה מהמלון?"
"כן, שמעי בשעתיים החופשיות אתן באות לבריכה נכון ? " הוא שאל.
"בטח, קופצים ישר לבריכה" אמרתי מהר בהתרגשות וצחקנו .
"טוב אז תקשיבו, מאיה שלחה אותי להודיע לכם שתרדו עכשיו לחדר אוכל, אז ייאלה בואו כבר ,כולם למטה!".
"טוב ייאלה בוא נלך" אמרתי, לקחתי את הכרטיס לחדר ואת האייפון ,שמתי אותם בכיס ויצאנו.
חיכינו למעלית ,נכנסנו ולחצנו 'חדר אוכל' ,פתאום מישהו עצר עם הרגל שלו את המעלית .. זה היה רון.
"היי אחי, מה קורה?" רון שאל את רן .
"טוב , אתה בא בשעתיים החופשיות האלה לבריכה?" רן שאל , הרגשתי שהשאלה הייתה ממש מיותרת הרי זה ברור שהוא יבוא לבריכה כדי להראות לכל הבנות את הגוף שלו.
"ברור" רון אמר ,והסתכל עליי עמוק בעיניים , הסתכלת בעיניו הכחלכלות לשניייה , הפסקתי להסתכל עליו והסתכלתי לרצפה, הוא הבין שהתעצבנתי עליו כי ברגע שנפתחה המעלית ורן יובל ויעל יצאו מהמעלית הוא החזיק ואתי לשנייה עדין בתוך המעלית ואמר לי…


תגובות (5)

למה מחר להמשיך ארבע פרקים?!תמשיכי היום ארבע פרקים!!!

28/04/2013 02:03

אהבתי,הגבתי,תמשיכי!!!
;)

28/04/2013 02:04

אין לי כוח ליכתוב הרבההה זה קשה הלכו לי היידיםם ….

28/04/2013 02:04

אבל אני ימשיך עד לפרק 6

28/04/2013 02:04

תמשיכי דחוף זה מאד מעניין וזה לא תרוץ שאין לך כוח לכתוב מהר מהר תמשיכי בהצלחה בהמשך ממני בקי ♥♥♥♥

17/02/2017 17:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך