כותבת ראשית[:
להמשיך?

סיפור אהבה מפתיע פרק 9-

כותבת ראשית[: 29/04/2013 1301 צפיות 4 תגובות
להמשיך?

"נווו… מה הוא רצה ממך ? " יעל שאלה אותי בסקרנות .
"לא סיפרתי לכם מה קרה לי היום " אמרתי להן במתח
"מה לא סיפרת ?" יובל שאלה אותי .
סיפרתי להן מה קרה עם רון ועם שי ואמרתי להן " אז בגלל זה עכשיו שי בא לפה להגיד לי תודה וסתם לשאול אותי לגבי איך להביא לרעות את המתנות , הבנתן חטטניות ?"
"ווואוו , כמה דברים קרו לך היום " יעל אמרה לי
"ראית מה זה , טוב ייאלה לישון " אמרתי כיביתי את האור והלכנו לישון .

-בוקר-
שמעתי דפיקות על הדלת ישבתי על המיטה , מתה מעייפות יובל ויעל עוד ישנו ודיברו מתוך שינה.
"קומו, קומו, לקום כולם " שמעתי דפיקות על הדלת שלי ועל עוד כמה חדרים, אלה היו המורות שלנו שהעירו אותנו.
הסתכלתי באייפון וראיתי שהשעה 6 וחצי בבוקר .קמתי מהמיטה פתחתי את הדלת ראיתי מלא ילדים במסדרון ונכנסתי לחדר , נכנסתי לשירותים צחצחתי שיניים ושטפתי פנים .
"ייאלה קומו " צעקתי ליובל ויעל וקפצתי על יובל
"איי מטמטמת הברך שלך בתוך הבטן שלי " יובל התעצבנה
"עכשיו קמת ?" שאלתי בצחוק
"עכשיו כן" היא אמרה , קמתי ממנה והיא הלכה לשירותים.
אחרי התארגנויות של חצי שעה , בחרתי ללבוש טיץ אדידס שמגיע עד הברך עם פסים ורודים חולצה שחורה קצרה מקושקשת , גקט שחור ונעלי נייק שחורות לבנות.
ירדנו למטה עם עוד כמה ילדים מהשכבה ונכנסנו לחדר אוכל.
ישבתי לאכול עם יובל ויעל וישבתי ליד רן " היי מה קורה ?" שאלתי אותו
"בסדר עייף, גם את נראית עייפה" הוא צחק.
"כן, מאוד עייפה" אמרתי לו והמשכתי " אין לי כוח ללכת היום , אתמול עד שהלכנו לישון "
"כן גם לי אין כוח ללכת , אולי נגיד למאיה שאנחנו לא מרגישים טוב ונישאר ביחד באוטובוס ?" הוא שאל אותי.
"ייאלה מתאים יהיה צחוקים "
"כן" הוא אמר.
סיימנו לאכול ומאיה , המחנכת שלי אמרה שניכנס לאוטובוסים .
הגענו למסלול וחיכינו שכולם יצאו מהאוטובוס והלכתי למאיה.
"מאיה תקשיבי אני לא מרגישה טוב אני יכולה להישאר באוטובוס ?" שאלתי אותה ועשיתי פרצוף של חולה .
"כן, אבל אין מי שישאר איתך , אני לא מרשה שאת תישארי רק עם הנהג " היא אמרה לי
"אני ישאר איתה " רן קפץ מהאוטובוס " אני במילא לא מרגיש טוב" הוא חייך אליי.
"טוב , אבל יש לכם את המספר שלי ?"
"כן" אמרתי לה
"אז אם אתם צריכים אותי אז תתקשרו אליי, והנהג ישים עין עליכם "
"טוב" אמרנו לה ביחד , היא הלכה לכיוון הכיתה שלי ואני שלחתי לירין הודעה
' נשארתי באוטובוס אני מתה מעייפות, תהנו ((; "
' חבל שלא תבואי יהיה מצחיק נוו בואי ' היא ניסתה לשכנע אותי
' לא מה זה אין לי כוח תהנו ונדבר כבר' שלחתי לה בחזרה
' טוב תודה ' היא שלחה לי בחזרה עם חייכן .
אני ורן עלינו לאוטובוס ודיברנו ,אחרי 10 דקות הוא אמר לי
" שיר אני רגע חוזר אני הולך להשתין " אמר וקרץ לי .
" טוב " צחקתי.
הסתכלתי עליו וראיתי שהוא הוציא סיגריה מהכיס , ידעתי שרוב הבנים שלי בשכבה מעשנים אבל לא ידעתי שהוא מעשן , לא התאים לו הוא היה ילד טוב ,נראה.
אחרי 2 דקות הוא עלה לאוטובוס ושם מהר מלא בושם
שיחקתי אותה טיפשה ואמרתי לו " למה אתה שם בושם , נשאר לך מהבוקר "
"סתם בא לי להריח טוב " הוא אמר לי לחוץ
"נוו רן על מי אתה חושב שאתה עובד , אני יודעת שאתה מעשן, למה בכלל , איזה פוזות אתם,הבנים " התעצבנתי עליו
"וואו תירגעי, מה אני יעשה ,נגררתי אני מודה ,אבל מה אני יעשה" הוא אמר לי בפרצוף עצוב.
"מה אבא שלך יגיד לך אם הוא ידע, או אחותך ?" שאלתי אותו והוא לא ענה הוא רק הוריד את הראש.
"זה בגלל אור ?" שאלתי אותו, אור זאת ילדה שמעשנת מלא והיא בשכבה שלי ,ואני לא יודעת איך אבל היא ורן חברים טובים.
"לא מה הקשר אליה ?" הוא שאל אותי
"אני לא יודעת , כי אתה כול הזמן מסתובב איתה בהפסקות , אני אומרת לך תפסיק עם זה" אמרתי לו
"אני לא יכול , אני כבר מכור" הוא ענה לי
"אתה לא מכור אתה לא מבין שזה כלום אם השנה התחלת אתה יכול להפסיק , באמת " אמרתי לו.
"אבל את לא מבינה שאם אני מסתובב איתם בהפסקות הם דוחפים לי את הסיגריות ,אני לא יכול " הוא אמר לי בפרצוץ עצוב והמשיך " ואם אני יגיד להם לא אז הם יצחקו עליי"
"שמע מי אמר לך שהם יעשו את זה הם יבינו אותך באמת " אמרתי לו " תסתכל עליי" הוא הסתכל על העיניים שלי " הם יבינו אותך , תבטיח שרק היום לא תעשן – תנסה "
"אני ינסה" הוא אמר ונתן לי חיבוק " אני מת עלייך את יודעת " הוא אמר וצחקנו
כל הכיתה שלי נכנסה לאוטובוס ואני ורן השתחררו אחד מהשני והלכנו למקומות שלנו באוטובוס .
"היית עם רן הא ?" יובל שאלה אותי
"אווי סתמי "אמרתי לה וצחקנו.
רן בא אליי ואמר לי באוזן " אל תספרי לאף אחד טוב ?"
"טוב" אמרתי לו בקול וצחקנו .
פתאום רון נכנס לאוטובוס והסתכל עליי הפנתי את המבט שלי ממנו ודיברתי עם ירין ויובל .


תגובות (4)

כן!!!!!!!

29/04/2013 03:37

כן וואי פשוט מהמם!!
אבל יש לי דאז'וו כזה שכבר קראתי כזה סיפור באתר הזה כיאילו ממש אותו דבר אותם שמות ואותו הדבר!

29/04/2013 03:39

המבורגר!
אה כן להמשיך :)

29/04/2013 03:48

לירון עים הייתי כותבת אותו כמו מישהו אחר אז זהלא היה נותן לי ליכתוב ועים מישהוא כתב את אותו הדבר אז זה אומר שהוא העתיק מהאתר שבו כתבתי את הסיפור :)

29/04/2013 03:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך