סיפור אהבה-פרק שני

08/08/2013 683 צפיות תגובה אחת

דני ומוטי חבריה הטובים ביותר של בר קמו כדי ליראות מה קרה למה כולם צוחקים ולמה בר לא באה.
דני ומוטי הבינו מהר שגדי ניסה להתחיל עם בר והיא סירבה לו.
בר מוטי ודני נשארו עוד כמו דקות כדי לדבר עם גדי דניאל וכל החברים שלהם.
הם שאלו אותם מאיפה הם ואם הם באים להופעות אחרי זה ולאחר חמש דקות פנו בר מוטי ודני ולכיוון השולחן של החבורה שלהם.
לבר ודניאל יצא להיפגש כמה פעמים בכמה מתקנים ורקוב הזמן הם לא דיברו רק הסתכלו אחד על השני וחייכו.
לקראת הערב בשעה שמונה גדי,דניאל ועוד מכ החברים שלהם וכל החבורה עם בר מוטי ודני ישבו ביחד והחליטו לשחק אמת או חובה.
בר הייתה עייפה וכאב לה קצת הראש אז היא החליטה לשים לנוח קצת כדי שיהיה לה כוח להופעות בלילה אז היא שמה ת'ראש על הרגליים של דני ונירדמה.
אחרי כמה סיבובים שסובבו את הבקבוק הבקבוק יצא אל דניאל.
גדי שאל אותו בערמומיות: "אמת או חובה?"
דניאל ענה:"חובה".
גדי אמר לדניאל:"אתה צריך לנשק את הילדה שאתה הכי מחבב".
דניאל ניגש לכיוון בר הישנה ונתן לה נשיקה והשביעה את כולם לא להגיד כלום.
אחרי חצי שעה בר התעוררה ואחד החברים של דניאל שגם היה דלוק על בר קראו לו קובי בא ונישא לנשק את בר.
בר נתנה לו סטירה מוטי ודני לא ראו את המקרה וישר חשבו שבר מגזימה והיא סתם נתנה לו סטירה כי כל מי שמתקרב עליה היא תוקפת ומגנה על עצמה.
בגלל שמוטי ודני חבריה הטובים לא האמינו לה היא התחילה לבכות וישבה לבד על הדשא.


תגובות (1)

תמשיכי

09/08/2013 05:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך