Justin♥
להמשיך?לפחות תגובה אחת ואני ימשיךךךך

סיפור אהבה פשוט,פשוט סיפור אהבה! 11 (בבקשה תגיבו,או לפחות תקראו \= )

Justin♥ 12/12/2013 1008 צפיות 5 תגובות
להמשיך?לפחות תגובה אחת ואני ימשיךךךך

פרק קודם:
יכולתי לשמוע את שאנל רצה אליי,יכולתי לשמוע אבל היה לי קשה לפקוח את העיניים,פשוט לא מסוגל..יכולתי דבר אבל היה לי קשה להזיז את השפתיים..פשוט קשה,וכואב.. 'ג'סטין קוםםםם!!ג'סטין בבקשה קוםםםם' היא אמרה,שמעתי את הדמעות שיש לה בקול,אם הייתי יכול לבכות איתה הייתי בוכה,אבל אני לא יכול בקושי לזוז,הדבר היחיד שהייתי יכול באותו הרגע הוא לנשום ולשמוע,זה הכל.. שמעתי אותה מתקשרת לאמבלונס,התחיל לרדת גשם,והיא עדיין עמדה איתי בחוץ,כשאני והיא על הרצפה שבה התעלפתי עם הגשם שמטפטף עלינו.. 'הלו?אמבולנס..בבקשה תגיעו ל********* ג'סטין..ג'סטיון ביבר התעלף כאן מפגיעה של צלם פפארצי' היא אמרה..את הצד השני לא יכולתי לשמוע,אבל הרגשתי טיפה שנופל עליי,היא הייתה טיפה חמה,לא קרה כמו הגשם..זאת היייתה הדמעה שלה..אני כל כך רוצה לקום אליה ולחבק אותה אבל פשוט כואב לי אני לא יכול להזיז כלום..אני כאילו מעולף למחצית… 'תודה..תודה אבל מהר בבקשה אני מפחדת עליו בבקשה' היא אמרה בקול שקט וצרוד.. 'אל תדאג אני איתך אני לא עוזבת איתך' היא אמרה לייד האוזן שלי,שוב..הרגשתי את הטיפות שנפלו עליי אבל אני לא יכלתי להזיז את הגוף!! היא ליטפה את שערי,היה רעם חזק,והראש שלי התחיל לכאוב..אז כבר הייתי מעולף,לא למחצית..מעולף.

פרק 11:
קמתי בחדר לבן,פקחתי עיניים וראיתי אור לבן ואחר כך הכל התבהר ונראה כמו חדר..כמו חדר של בית חוילם.. 'הוא קם' שמעתי קול,'מי קם?' שאלתי והיה לי קול צרוד..'אתה קמת ג'סטין..אתה' שמעתי שוב פעם את אותו הקול..פתחתי שוב עיניים וראיתי שני רופאים עומדים ליידי,אחד עם מזרק והשני עם בקבוק מים,בחנתי שוב את החדר וראיתי נערה שעומדת בקצה החדר ומישהו מחבק אותה..והיא בוכה….רגע..'שאנלל' אמרתי וניסיתי לקום אבל הרופא עצר אותי..'אסור לך לקום ביבס,אתה צריך להישאר כאן אנחנו צריכים להזריק לך את המשכך כאבים..' הוא אמר. 'אבל לא כואב לי כלום!!' אמרתי וקמתי,ושוב הם עצרו אותי. 'די כבר לעצור אותי11שאננננל' צעקתי והיא הסתכלה עליי,העיניים שלה היו אדומות עם דמעות,היא הייתה ניראת כאילו סערה עברה עליה,והיא רעדה 'שאנלל בואי כבר נווו שאנננלל' אמרתי שוב.היא התקרה אליי ואמרה לי 'חשבתי ששחכת מימני,ושרק סלינה חשובה לך' היא אמרה..מה לעזאז…'מה?' שאלתי אותה..ראיתי בן עומד בקצה החדר,הוא היה נראה כמו האקס שלה..פאק זה האקס שלה,הצלחתי להשתחרר מהרופאים כי הם החזיקו אותי,התקרבתי אליו ומהכוחות שנשארו לי החזקתי אותו מהצוואר ואמרתי לו 'אם הכנסת לה משהו לראש אני הורג אותך היא שייכת לי' והתעלפתי שוב.

~נקודת מבט של שאנל~
כשהייתי באמבולנס התקשרתי לעידן שיבוא,אני לא יכולה ליהיות לבד ברגעים כאלו,כל הדרך החזקתי לג'סטין את היד עד שהוא אמר 'די סלינה די'..עזבתי את היד שלו ופרמדיקים שאלו 'מי זאת סלינה?' . 'האקסית שלו' החזרתי להם.. 'מלפני שנה' הוספתי.. 'ואת?' הוא שאל.. 'הח..החב..אני חברה שלו..עכשיו הקבועה.' אמרתי.. 'אויש,מצטערים..אבל את האמת שזה מקרה נדיר,קרו לנו כמה פעמים שחולים התעלפו והתחילו להגיד דברים..בסופו של דבר כשהם התעוררו הם חלמו על אותו החלום שמישהו שהם שחכו מימנו,במקרה הזה סלינה,מנסים להחזיר אותם אליו,,במקרה הזה סלינה מנסה להחזיר את ג'סטין אליו,אבל הוא פשוט לא רוצה..אז הוא מדבר,אבל זה בסדר זה עובר' הוא אמר..וואו ממש מרגיע!! במשך הנסיעה הוא אמר' זה כואבב'.. בעצם לא אמר..צעקקק!! הפרמדיקים חשבו שהוא אומר את זה כי הם עשו לו בדיקת לחץ דם,אז הם שמו לו משכך כאבים אבל עדיין הוא אמר זה כואב..אני לא יודעת מה יש לו,הוא יהיה פשוט חייב לדבר.הגענו לבית החולים והכניסו אותו לחדר מבודד על מנת לעשות לו בדיקות ובנתיים אני הייתי בחוץ,וראיתי את עידן מגיע.. 'היי' הוא אמר וחיבק אותי בקטנה. 'היי' אמרתי,אני לא מרגישה אליו כבר כלום,אבל אחרי שנפרדנו בערך שנתיים אחרי זה הוא הציע שנשכח מהכל וניהיה ידים..אז הסכמתי..'מה יש?' הוא שאל. 'סתם חבר שלי התעלף' אמרתי לו והוא היה נראה מופתע 'מה אתה מופתע?' שאלתי.. 'סתם…חבר שלך,ראיתי מיקודם לפני שבאתי שג'סטין ביבר התעלף ובחורה עלתה איתו לאמבולנס לבית החולים הזה..חח צירוף מקרים' הוא אמר.. הרכנתי את ראשי ואחרי זה הסתכלתי עליו ואמרתי לו 'ג'סטין,הוא החבר שלי..' הוא הסתכל עליי בהתחלה במבט של "אייךךךךך לא הגיוני" ואחרי זה שינה את פניו להבעה שאני לא יוכלה לתאר.. 'די כבר עידן' אמרתי לו ויש אלוהיםםםםם הרופא יצא אלינו.'מי קשור כאן לביבר?' הוא שאל.. 'אני' אמרתי וקמתי מהכיסא.. 'כנסי' הוא אמר..נכנסתי לחדרוראיתי את ג'סטין,התקרבתי..כמובן עידן יצא הואנתן לי ליהיות לבד,שמתי את היד שלי על הראש של ג'סטין והוא לקח לי אוהת והחזיק לי אותה,נכנסתי ללחץ ואז הוא אמר 'בסדר בסדר,ס..סלינה אני אוהב רק אותך ולא את שאנל..מרוצה?' זה מה שהוא פאקינגג אמרר!! עזבתי לו את היד וקראתי לרופאים.. כשיצאתי שמעתי שהוא אמר 'אני רוצה מים' ושהוא אמר 'כואב לי'..יצאתי עם דמעות בעיניים וסיפרתי לעידן כל מה שקרה..האמתי שאני מאמינה שזאת בכלל לא אשמתו,אבל..אבל למה הוא ככה??למה הוא מדבר ככה??מה אני עשיתי לו?? הרופאים קראו לנו פנימה.. 'הוא התעורר' הם אמרו..ראיתי אותו מנסה לקום כזה והוא פותח את העיניים לאט לאט 'הוא קם' הרופא אמר..'מי קם?' ג'סטין שאל עם קול צרוד..אני לא מאמינה שלא הייתי איתו שלוש שעות ולא שמעתי את הקול שלו ואני כבר חייבת שוב פעם לשמוע את הקול הממכר הזה שלו..שהוא שאל 'מי קם ' קיבלתי צמרמורתת…'אתה קמת ג'סטין,אתה קמת' הרופא אמר..הם החזיקו מזרק ובקבוק מים.. הוא ניסה לקום אליי וקרא לי 'שאנל' אבל הרופאים עצרו אותו..נכנסתי לחזהו של עידן והתחלתי לבכות..לא יודעת מה עבר עליי..הוא קם שוב פעם והוא שוב פעם לא הצלח.הוא צעק לי שוב 'שאננל בבקשה בואי נו' ובאתי..ואמרתי לו 'חשבתי שאתה לא אוהב אותי,שאתה אוהב רק את סלינה' אמרתי לו.ווואוווווווווווו אאאאאאאאאנננננננייייייייייי סתוווווומממממממהההההההה!! אני לא ממאינה שבכלל אמרתי לו אתזה! הרי הוא מימלא לא אמר את זה בכוונה מה עובר עליי אני כזאת סתומה..בעלתי את הרוק והסתכלתי על ג'סטין ועל עידן שדיי היו בשוק ופשוט התיישבתי על הכיסא הותחלתי לבכותת..אחרי כמה שניות שמעצי רעשים של נעליים הולכות,הרמתי טיפה את הראש כדי שאפחד לא ייראה וראיתי את שני הרופאים הולכים ואת עידן הולך. 'שאנל' ג'סטין אמר לי.. לא קמתי אליו'שאנל בואי אני לא צוחק,אני יקום ויכאב לי ואת לא רוצה שיכאב לי' הוא אמר..והוא צודק. 'אחחחחחח' הוא אמר בצעקה כזאת.. מיד קמתי וראיתי אותו מנסה לקום,פעם אחת הוא ניסה להרים את הרגליים שלו,ובפעם השנייה הוא ניסה להרים את הגב שלו בעזרת הידיים..אמרתי כבר דפוק? 'לא לא..נו באני באה' אמרתי לו,קמתי אליו וישבתי על הכיסא שהיה ליד המיטה שלו.. 'אני רוצה לספר לך משהו,אפשר?' הוא שאל.. הנהנתי עם הראש כ'כן' והוא התחיל לספר לי..

'טוב זה..זה יישמע מפגר אבל זאת האמת,בזמן שהייתי מעולף פשוט היה לי חלום,וחלמתי שאת עוזבת אותי ואת אומרת לי"ג'סטין תאמין לי יש לי סיבה לזה" ואחרי שהכלת התחרפנתי ו..התחרפנתי..הלכתי לישון ואז אמא שלי העירה אותי אמרה לי שיש לי אורחת,היא הייתה נראת דיי כועסת אמא שלי..חשבתי שזאת את..היה לי חיוך על הפנים כבר אבל זאת לא היית את..זאת הייתה סלינה,היא אמרה לי ש..היא אמרה לי שאם אנחנו לא ניהיה ביחד היא..היא תמציא עליי שמועות ו..ולא רציתי כי אני לא אוהב שממציאים עליי דברים ואת יודעת את זה בייב..בקיצור היא אמרה לי 'תנשק אותי' ולא רציתי..התרחקתי מימנה ואז היא פשוט דקרה אותי עם הציפורניים שלה ואמרתי לה "די זה כואב זה כואב.." והיא לא הקשיבה לי..היא אחרי זה השאירה אותי נעול בחדר וצעקתי לה שאני צמא אבל היא לא הקשיבה..אחרי בערך שעה גיליתי שהיא לא הייתה בבית כל הזמן הזה,וכשירדתי למטה ראיתי אותך,אנ..אני..ראיתי אותך ואת נגעת בבטן שלך כזה וליטפת אותהה והיה לך שני דפים ביד,ואמרת ג'סטין אני בהריון ממך וזרקת לי את הדפים..ואז התעוררתי.' הוא אמר לי..אוקע שנייה,רילקס..'איך?' שאלתי אותו 'מה איך?' הוא החזיר.. 'איך..איך הייתי מפגרת וחשבתי שאתה אמרת את כל החרא מילים האלה באמת..ואיך כשהחזקת לי את היד עזבתי לך אותה..אני לא יעזוב אותך בחיים ג'סטין באמת' אמרתי וזמעות עלו לי לעיניים..הוא הסתכל עליי בשוק…הוא בלע את הרוק ואמר 'אפשר חיסוק?' ופשוט קפצתי עליו בנשיקה..אני בחיים לא יחשוב יותר דברים מפגרים כו זה..זה פשוט לא ג'סטין! הוא בחיים לא יעשה לי דברים כאלו..וגם אם כן..תאמינו לי ש…תאמינו לי ..פשוט תאמינו לי!!
'את יודעת שאני אוהב אותך נכון?' הוא שאל..
'כן..ושוב דבר לא יפריד ביננו,ואם יהיה משהו כזה אנחנו תמיד נחזור' אמרתי לו וחזרתי לנשק אותו.


תגובות (5)

הי! פעם ראשונה שראיתי את הסיפור שלך. הוא ממש נחמד.
רק נראה לי שיעזור אם הסיפור לא יקפוץ מקטע לקטע, הכל פשוט עובר מהר מידי וקשה להבין ככה…
♥♥♥ תמשיכ לכתוב;)

12/12/2013 10:38

אוקע עכשיו אני ממשיכה פשוט הידיים שלי קפואות!

12/12/2013 11:17

תמשיכיי

17/12/2013 08:11

המשכתי כבר בחשבון אחר (=

17/12/2013 08:58

כאילו בחשבון שכאן הגבתי

17/12/2013 08:58
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך