Justin♥
אני ימשיך מחר עוד 3 פרקים בערך (=
מקווה שנהנתם.
ג'סטין
הוא
אלפקה
סגולה
ויפה
מאוד!
ג'עעסטיןןןןן הסקססייי *.*
אני מכורה..
לג'סטין יוצאא אלבוםםםםם ביום שיניי שקוראים לו "complete my journals" וזה על סלינה הכוסיתתת

סיפור אהבה פשוט,פשוט סיפור אהבה! 12 ♥

Justin♥ 12/12/2013 1150 צפיות 2 תגובות
אני ימשיך מחר עוד 3 פרקים בערך (=
מקווה שנהנתם.
ג'סטין
הוא
אלפקה
סגולה
ויפה
מאוד!
ג'עעסטיןןןןן הסקססייי *.*
אני מכורה..
לג'סטין יוצאא אלבוםםםםם ביום שיניי שקוראים לו "complete my journals" וזה על סלינה הכוסיתתת

יוו יש גשם והידיים שלי קפאאאווווו ואני כותבת לכם סיפור כי אני אוהבת אותכם ♥ XoXo

פרק קודם:
'את יודעת שאני אוהב אותך נכון?' הוא שאל..
'כן..ושוב דבר לא יפריד ביננו,ואם יהיה משהו כזה אנחנו תמיד נחזור' אמרתי לו וחזרתי לנשק אותו.

פרק 12:
ג'סטין עדיין היה בבית החולי,נפרדתי לשלום מעידן כבר מזמן,הצוות החליט שלא לבוא לבקר את ג'סטין כשהוא בבית חולים כי זה ימשוך תשומת לב וזה משהו שאנחנו לא זקוקים לו כרגע! ישבתי איתו בבית חולים והבאתי לו לאכול..האוכל של בית החולים מזוויע.. (מנסיון (; ) אז אחד השומרים של ג'סטין שלא בדיוק מכירים פשוט הביא לנו..יותר נכון לו..הוא אכל והסתכלתי עליו..הוא אוכל כל כך חמודד באלי לתת לו נשיקה..הבעיה שהוא תקוע באייפון בזמן שהוא אוכל,לקחתי לו את האייפון מהיד ונעלתי אותו מלעמה.. בפה מלא הוא שאל 'מה את עושה?' .. 'לוקחת לך את הדבר הממכר הזה ומביאה לך משהו אחר' אמרתי לו וישבתי על המיטה שבה הוא שכב.. 'מה?' הוא שאל עם חיוך ממזרי ומפגר,ושוב עם פה מלא. 'אותי,אמרתי לו..'אבל אחרי שתבלע את האוכל' אמרתי לו..הוא בלע מהר ,הוא החזיר בלחי שלי וליטף לי אותה…הרגשתי פרפרים בבטן,הוא החזיק אותי מהמותן,והידק את אחיזתו בי..שמתי את יד אחת על הלחי שלו ויד שנייה עוטפת לו את הצוואר.. 'אני אוהב אותך' הוא אמר לי..'גם אני אותך' אמרתי לו ונישקתי אותו..אחרי בערך 2 דקות מישהוווווו הפריע לנו ושאני אומרת מישהוווו אני מתכוונת לראיין השמן שלכל מקום הוא צריך לסחוב את השקית צ'יפס שלו כי הוא שומר אותה לאוטווווו!! 'מה אתה רוצה קרצייה מפוצלחת?' ג'סטין שאל עפ פרצוץ חמוץ.. 'אותך ' הוא אמר בחושניות וסקסיות (בכוונה כע) והוא עשה תנועות מטרידות וליטף לעצמו את הבטן..אויש אבוי.. ג'סטין שם את היד שלו על העיניים שלי ואמר 'מחזה לא נעים בייב',הורדתי את הידיים שלו מהעיניים שלי. 'מה עברת בחיים שאתה מטריד זוגות מאוהבים?',שאלתי.'אה חחח כן זה פשוט,אמממ הייתה לי חברה וג'סטין הפריע לי באמצע איתה אז אני פשוט מטריד אותו בדיוק כמו שהוא הטריד אותי..נכון קטנצ'ייקקקק' ראיין אמר וצבט של הלחי של ג'סטין,ג'סטין העיף את היד של ראיין ממנו 'אולי תעשה משהו מועיל ותעוווווףף לבדוק מתי אני משתחרר?קטנצ'יייקק' ג'סטין אמר לו עם חיוך ציני..ראיין יצא מהחדר,'איפה היינו?' ג'סטין שאל אותי ונישק אותי.
~
~
~
~
~
'בבבבבבייייתתת יפההה של אבאאאאא שלוווווםםםםם' ג'סטין צעק כשנכנס הבייתה מבית החולים.. 'איי איי איזה הגזמההה בית יפה של אבא' אמרתי לו ושמתי את המעיל שלי על המתלה ליד הדלת,בכל אפן חורף ושלג.'אויש את מקנאה שאת הבית אני אוהב יותר מימך?' ג'סטין שאל אותי והצמיד אותי לקיר.. 'לא כי אני יודעת שאותי אתה הכי אוהב' אמרתי לו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים..

השעה הייתה 12:00 ולא היה לנו מה לעשות,זה היה שבוע חופשי של ג'סטין לפני המסע הופעות,מנדדדדדדדדדדדדיייייייייי!!!!! 'ג'סססססס ג'ססססטיןןןןןן תקשיב רגע אולי נילך למנדי??' אמרתי לו כשנכנסתי לחדר שבו הוא היה. 'עכשיו?' הוא שאל. 'אממ,כן למה לא נו ג'סטין אני משתעממת!! אחרי זה אנחנו נילך לסרט!!' אמרתי מחוייכת..'טוב אבל רק בגלל ש..רק בגלל שמנדי התגעגעה אליי!!' הוא אמר.. מנדי חזרה לבית החולים רק כדי לשקם את הרגל זה הכל,היא פשוט נפלה במדרגות אז הבינוט שהיא לא בשלה מספיק לרגל החדשה שלה..אז…יאפ!! ג'סטין שם צעיף כזה של בנים וסוודר בצבע שחור עם דונאלדאק עליו (ילד קטן אמרתי?) והיה לו ג'ינס רגיל וסופרה שחורות,והוא שם כובע סופרה הפוך..הוא דיביל מי שם כובע בחורף? טוב קיצר זה מה שהוא שם וזה מה שאנייייי שמתי http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106826359 וג'סטין חיכה לי,ירדתי למטה וראיתי את ג'סטין רץ לשירותים.. 'ג'סטין??ג'סטין מה יש?' שאלתי אותו,שמעתי אותו מקיא,אחרי בערך עשר דקות של ניסויים לפתיחת הדלת הוא פתח לאט את הדלת,השיער שלו היה מבולגן,העיניים שלו היו אדומות ולא היו לו דמעות הן פשוט היו רוטובות.חיבקתי אותו חזק חזק ונתתי לו נשיקה בלחי.. 'ג'ס מה יש?' שאלתי אותו.. 'הבטן..' הוא אמר לי כשהוא שם את היד שלו על הבטן שלו.. 'מה יש לה?' שאלתי אותו ושמתי את היד שלי על היד של ג'סטין שהייתה מונחת על בטנו.. 'היא כואבת..אבל אני רוצה ללכת לראות את מנדי שאנל..' הוא אמר לי.. 'לא אתה לא יוצא ככה!!' צעקתי עליו..הוא לא טרח להתווכח איתי,הוא הלך לספה בסלון,הוריד נעליים ושכב וכיסה את עצמו בשמיכה.
'הלו?'
'שלום..'
'אממ..היי מדברת שאנל,אני רציתי לבוא לבקר את מנדי..אני ועוד מישהו שתמיד מבקר אותה אבל הבעיה היא שאני..שאני לא מרגישה טוב ויש לי הקאות,אני אוכל לדחות את זה למועד אחר..?'
'בוודאי,כשיהיה מועד תתקשרו,בנתיים היא ל איוצאת לשוםמקום יש לה שיקום לעבור..החלמה מהירה'
'ביי'
אמרתי וניתקתי את הטלפון,הכנסתי לג'סטין תה ושמתי על הגז מרק עוף,הלכתי אליו והבאתי לו את התה והוא קם לשתות.. 'מי זה היה?' הו שאל בקול חלד.. 'סתם המזכירה של הבית חולים..' אמרתי לו וסידרתי לו את השמיכה. 'מה למה אני הולך לבית חולים?' הוא אמר וניסה להראות לחץ אבל מרוב שהוא היה חלש בקושי לנשום הוא היה יכול!1 לא לך טיפשון,דחיתי את הפגישה שלנו עם מנדי…עכשיו אני לא יבקש אני יצווה עלייך ללכת לנוח!' אמרתי לו וסידרתי לו את השיער שהיה מבולגן,הוא שם את התה על השולחן ואני המשכתי לסדר לו את השיער והוא בהה בי.. 'את יפה' הוא אמר לי..הסכתלתי עליו לשנייה והמשכתי לסדר לו את השיער,הוא הרים בעדינות את ידו אל היד שלי סידרה לו את השיער ואמר לי שוב פעם 'את יפה..'לא היה לי נעים אז נתתי לו נשיקה קטנה בפה.. 'מרוצה ג'ס?' שאלתי אותו.. 'כן' הוא אמר והוסיף 'אישתי..' 'אני מרוצה שאתה מרוצה בעלי' אמרתי ונישקתי לו את האף.התקדמתי לכיוון הגז לכבות אותו והוא קרא לי 'שאננננללללל'.. 'מה קרה?' אמרתי לו,ראיתי שהוא מנסה לקום לשירותים,ידעתי שיש לו להקיא,הבאתי מהר דלי מבחוץ ונתתי לו אותו,שמעתי אותו מקיא והלכתי בינתיים למטבח,סגרתי את הגז,פתחתי את הסיר,טעמתי..מצויין!,הוצאתי שתי קערות,מזגתי בשתיהן מרק,לקחתי כפות והבאתי לנו,ראיתי אותו עדיין ליד הקיר של השירותים מנסה להגיע לספה שהיא הייתה 2 צעדים ממנו אבל כל פעם שהוא שיחרר את הקיר הוא כמעט נפל..באתי אליו,שמתי לו את הידיים שלו על המותניים שלי ושהראש לו על הכתף שלי..הוא עצם את העיניים ופשוט בא איתי..שמתי אותו על הספה,ונתתי לו את המרק..שתינו את המרק ופשוט עברה ביננו שתיקה..לא דיברנו.. 'אני רוצה סרט..ושתיהיה איתי כאן' הוא אמר..
'אני ישים סרט ואני תמיד איתך כאן' אמרתי לו כשליטפתי לו את השיער.' 'אני יודע..תודה לך שאנל..' הוא אמר ונישק אותי בכמעט וכל הכוח שהיה לו הניח חזרה את הראש על הכרית שלו. 'איזה אתה רוצה?' הוא שאל אותי.. 'מה שבא לך' הוא אמר.. 'אתה החולה כאן ואתה תבחר' אמרתי הרדתי את הסופרה שלי (נעליים,בתמונה של מה שהיא לבשה יש סופרה..זה נעליים שג'סטין לובש *לרובבבב*) ושכבתי ליידו,הוא שם עליי שמיכה והיינו בכפיות על המיטה (עילנו למעלה ועוהו)..מתחת לשמיכה ליטפתי לו את הגב..הגעתי איכשהוא לגב שלו אל תשאלו אותיי אייייך 0_0..
'שאנל באמת תודה על הכל..אני רוצה לישון..את מרשה לי?' הוא שאל אותי.. 'כן גם אני גמורה..נילך לישון?' שאלתי אותו,הוא עצם ראשון עיניים ונרדם אחרי תי שניות,קמתי בזהירות,לקחתי את הקערות,ירדתי למטה מהחדר שלנו ושמתי את הקערות,עליתי מהר למעלה,נכנסתי למיטה שוב,כיסיתי את עצמתי והלכתי לישון (=


תגובות (2)

אמגגגגגג קראתי את כל הפרקים בינתיים בבקשה תמשיכי!!

13/12/2013 11:23

המשכתי את מוזמנת לקרוא,מחר אנ ימשיך עוד אחד (=XX

13/12/2013 12:59
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך