טוב אז זה סיפור ראשון שלי אני אשמח עם תגיבו :-)

סיפור אהבה- צבאי- הקדמה + פרק ראשון

23/08/2013 983 צפיות תגובה אחת
טוב אז זה סיפור ראשון שלי אני אשמח עם תגיבו :-)

"ליייהייייייייי בואי לאכוווווול"….. כןכן ככה מתחיל כול בוקר אצלנו מאז שאמא נפתרה!
"שניה אני באה, אני רק מסדרת ת'שיער".

טוב אז כמו שאתם יודעים כבר קוראים לי ליהי ואני בת 18 אפילו שכולם אומרים שאני נראת יותר…
עם כבר מדברים על מראה- יש לי שיער בלונדיני מדורג וישר עיניים תכלת ירוק רזה בקיצור ה' חנן אותי ביופי אבל לרוב אני ממש לא אוהבת איך אני נראת.

יש לי אח קוראים לו ג'סטין הוא בן 21 גם הוא נראה ממש טוב- גבוה עיניים ירוקות עם שרירים וקוביות אבל הדבר שאני הכי אוהבת זה החיוך פשוט חיוך כובש… לפני מה שהבנתם אימי נפתרה לפני שנתיים מאז אני גרה עם אחי הוא סיים צבא ל ממזמן אבל אני ממש לא רוצה לדבר על זה שנחזור לסיפור?!

"הינה הינה אני פה, יואו איזה קרציה"
"קרציה תקראי לחברות שלך!"
"טוב אני עפה לבצפר יום אחרון אתה יודע"

פרט קטן ששכחתי לספר לכם זה שאני בי"ביותר נכון מסיימת היו את י"ב וממש עוד שבוע אנ מתגייסת אין יותר מאושרת ממני :-)

אז ככה יצאתי מהבית לכיוון התחנה ואז הפלאפון שלי מצלצל ואני רוה על הצג נוי (החברה הכ טוב שלי)
"אה נויוש"
"איפה את????"
"שניה אני בתחנה מה את לחוצה"

כשהגעתי לתחנה פתאום אי רואה את נוי מחייכת חיוך מאוזן לאוזן….
"לא ידעתי שכול כך תשמחי לראות אותי;-) "
"תסתכלי את זה שמאחורייך!"
הסתובבתי וראיתי ראיתי חייל חתיך אבל לרוב אני לא מתרגשת הוא היה נראה מאלה שאוהבים את עצמם יותר מידי בקיצור…

"נו מה איתו" שאלתי
"מה מה איתו? תראי איזה מושלם"
"ממש מושלם טוב אפשר לעלות על האוטובוס?!"

הגענו לבצפר כולם בהתרגשות יום אחרון, פגשתי את כול החברות שלי והופענו בטקס קיצור היה סבבה… בערב קבענו לצאת עם חברות

★★★★★★

בשעה שבע בערב-
כשחזרתי נרדמתי ופתאום מצלצל הפלאפן זאת הייתה נוי.
"אה נוי?'
"את זוכרת שאני באה לאסוף אותך ב9?!"
"כע ברור אני עכשיו נכנסת להתקלח"
"טוב מאמי אני היה איתך בקשר"

ירדתי למטה להודיע ג'סטין שאני יוצאת היום בערב ופתאום את מי אני רואה יושבת אצלי בסלון…..


תגובות (1)

חחחחחחחחחחח תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

24/08/2013 01:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך