תהנווווווווו ! אני הולכת לבדיקות ... וכאשר אני יחזור .. אני יעשה פרק

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 11

01/08/2013 1620 צפיות 9 תגובות
תהנווווווווו ! אני הולכת לבדיקות ... וכאשר אני יחזור .. אני יעשה פרק

פרק 11 –
"ג'ן מה קרה ? " שאלה אותי המורה , שבכלל ראשי מוסח על דניאל .. מה הוא עושה עכשיו , מה יקרה לו כל מיני שאלות קפצו במוחי , "ג'ן אני מדברת אלייך ! " אמרה המורה עכשיו בצעקה , "מ…מה ? " שאלתי לא מבינה … , "צאי מהכיתה ולכי תתעשתי ותחזרי " , וכך עשיתי לקחתי אייפון והתיק והלכתי למזכירה להוציא אישור יציאה ולפתע שמעתי קול שקורא לי , הסתובבתי וראיתי את בן , "מה.. ? " "מה מה .. ? מה יש לך בשבוע הזה , " כאן כבר לא יכולתי .. נשברתי התיישבתי על הרצפה ונשענת לקיר .. ומתחילה לבכות , להוציא את כל מה שאגרתי במשך כל השבוע הזה , "מה קרה .. ? " שאל בן מלטף את שערי .. שמזכיר לי את דניאל שעשה לי .. , ופשוט לא דיברנו .. הייתה שתיקה … ושמעו רק את הבכי שלי .. הרגשתי כל כך ילדה קטנה … לא בכיתי ככה אפילו על אימי … דניאל תפס את ליבי .. , קמתי סידרתי את השיער , ובן בינתיים יושב ומסתכל עלי .. , "את רוצה שאני אבוא אלייך ? " שאל בן .. "כן … אבל יש לך שיעור .. " אמרתי בקול שאחרי בכי .. צרוד וחלש "נכון .. אבל אני יבריז .. גם ככה עשיתי את המבחן הזה .. " וקם ממקומו ,התחלנו ללכת ועדייו ראשי תקוע במחשבות על דניאל .. ,הגענו לביתי ועלינו לחדרי , "תראי .. הבאסה שלך לא תעזור בשום דבר… אני מאמין שדניאל רוצה שעכשיו לא תהיי בעצב .. תתחילי להתעודד ! " אמר מאמצע שום מקום והחל להצחיק אותי .. הכל כדי שאני אפטר מהמחשבות ..
****
החלנו בריצתנו לעבר המטרה ורואים שכל אחד מהחיילים ממוקד במטרה אך כולם יודעים ..שהם רוצים לחזור לאהובתם .. ולמשפחתם .. , לא ישנו כל הלילה … היינו בכוננות , אכלתי את המנות קרב המסריחות והגועליות של הצבא , "תתעוררו על החיים שלכם ! " צעק המפקד בזמן שאנחנו אוכלים והוא מדבר , "אתם נמצאים בכניסה רגלית , ואתם לא ממקודים מספיק , אני יודע זה קשה , קשה שפתאום מאמצע שום מקום הקפצנו אתכם , ועזבתם את משפחתם ואהובים שלכם .. אבל עכשיו עוזבים לרגע את העניין ונכנסים למחשבות של הגנה על המדינה ! הגנה על משפחתם ואוהבכם , קדימה אנחנו מתחילים " , וככה עשינו לקחנו את הנשק .. והתקדמנו בחשאי לעבר הבניין שבו צריך לתקוף .. ולפתע קפץ עלינו , רצתי מהר .. אני ודין , דין העיף את נשק של אותו אדם .. ואני החזקתי אותו .. וראיתי .. ראיתי .. את חברו של דין מהפלוגה השנייה משתרע על הרצפה .. ודמו מתחיל לצאת מגופו .. רצתי אליו הרמתי אותו ולחשתי לו " אל תדאג .. אני אטפל בך , אתה תהיה בסדר .. " "לא .. לך תעזור לאחרים .. " לחש .. "אני לא .. אני יעזור לך , תחשוב על החברה שלך … על .. המשפחה , אמבטיה חמה , אהבה חום אתה עוד תהיה בסדר .. " ורצתי לעבר מקום המקום שעצרנו בו .. ולמזלו .. היה שם רכב צבאי של צה"ל , "מישהו , עזרה ! ! " צעקתי מחפש עזרה .. לא היה אף אדם חיי באזור .. יצא אדם מהג'יפ ורץ לקראתי .. ואמר , "אני לוקח אותו .. לך תעזור לאחרים .. " ולקחתי את ידיי ושמתי על אותו חייל שעזרתי לו ולחשתי לו " חייל , אתה תהיה בסדר … " ורצתי לעבר מקום הפיגוע .. וכך … כל הלילה , אנחנו נאבקים בין אויבנו , רואים אנשים מתים .. ובעיקר מהצד השני … וככה שבוע עברנו בסבל .. בדם , "חיילים , קחו את ציודכם סיימנו , כן .. סיימנו את המבצע .. , אבדנו שלושה אהובים .. " עלינו על הרכבים הצבאיים והתחלנו להתפלל … והיה זריחה .. יצאנו והנחנו תפלין ..
ועכשיו מחשובתי .. זה רק על ג'ן .. לדעת מה היא עושה .. אבל עוד מעט .. עוד קצת אני אראה אותה ואת משפחתי ..


תגובות (9)

זה אומר שיש היום עוד פרק?!
ישששששששש!!!!
תמשיכייי!!

01/08/2013 02:57

תמשיכיי ובהצלחה

01/08/2013 03:06

מהמממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!

01/08/2013 03:17

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

01/08/2013 04:04
~~

מדהיםםםםם =)
מחכה לפרק הבא….

01/08/2013 04:56

מהמםם תמשיכיי
לאב יו:)

01/08/2013 05:11

תמשכי

01/08/2013 05:33

תמשיכי !

01/08/2013 06:05
LOL LOL

תמשיכיי

01/08/2013 08:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך