תהנוו!!
סליחה שלא קיימתי את הבטחתי .. ברגע הראשון שיהיה לי זמן אני יעשה פרק, רוב הסיכויים שזה היה בערך עוד שעה .. וסליחה שלא קיימתי את הבטחה

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 12

03/08/2013 1581 צפיות 14 תגובות
תהנוו!!
סליחה שלא קיימתי את הבטחתי .. ברגע הראשון שיהיה לי זמן אני יעשה פרק, רוב הסיכויים שזה היה בערך עוד שעה .. וסליחה שלא קיימתי את הבטחה

פרק 12 –
השעה הייתה שתיים בלילה .. ירדתי למטה .. לספות שנמצאות במרפסת הוויטרינה , ניסיתי להירגע .. להיות שמחה .. אך זה היה ללא הצלחה .. ושמעתי את הדלת נפתחת .. כל פחדיי התעוררו .. הסתובבתי .. וראיתי .. ראיתי אותו , הרחתי את בושמו הנעים שגורם לריגושיי , לצמרמורות … לא האמנתי שזה הוא .. "מה אתה עושה פה .. ? " שאלתי בקול צרוד .. , "מה אני עושה פה ? נראה לי שזה ביתי , מה אין חיבוק + נשיקה לבן זוגך אשר היה במבצע הנערך יותר משבוע ושלושה ימים ? " אמר דניאל בחיוך , אני עדיין הייתי בשוק .. בהלם .. אחרי כמה שניות שקטות רצתי לעברו וקפצתי עליו בחיבוק .. "אתה משוגע ! אתה יודע כמה אני דאגתי לך ! " אמרתי בבכי , והנחתי את ראשי בחזה שלו , "ש .. אני יודע .. אני יודע אהובה .. " וליטף את ראשי .. "מה את עושה ערה בשעה שכזאת ? " שאל בתמיהה , הרי הוא יודע שאחד מהדברים האסורים לעשות לי הוא להעיר אותי משינה .. "לא יודעת .. לא נרדמתי .. " , ישבנו בספות , ונשכבתי לידו והנחתי את ראשי על ברכיו בזמן שהוא משחק בשערי , התרוממתי בכדי לתת לו נשיקה , התנשקנו .. בתשוקה רבה .. התגעגעתי אליו .. לא יכולתי עם הידיעה שאני נמצאת בבית והוא נמצא בקרב .. " אתה יודע.. שכל הזמן חשבתי עלייך , דאגתי לך .. " אני יודע .. אהובה שלי .. " והרים אותי ככה שאני יושבת על ברכיו , התקרבתי אליו , והתרחקתי ככה עשיתי כמה פעמים .. שיגעתי אותו , "נו כבר כוסעמק , תביאי כבר את הנשיקה המזוינת הזאת " אמר בעצבנות מתוקה , "אוקי אוקי .. המפקד ! " והצעדתי לו , "נו אני מחכה .. " "טוב הינה אני מביאה " התקרבתי לתת לו , וישר רצתי ברחתי , רצתי לעבר חדרו , והוא רץ אחרי ובזמן אני צוחקת את נשמתי .. הוא תפס אותי והרים אותי , ולפתע משום מקום אני רואה את מל יוצאת לבחוץ מבולגנת משינה , " מה זה הרעש הזה , אתם לא יכולים לעשות בשעות נורמליות " , "ככה את מברכת את אחיך הבוגר , החתיך והמסוקס ? " מל , הייתה בשקט לא מבינה מה הוא עושה פה , הרי הוא אמור להיות במבצע , וישר אחרי קמה שניות קפצה עליו בחיבוק , ואחרי זה יצאו דנה ובני , (ההורים ) , מחדרם , רוצים לדעת מהיכן נובע הרעש , וכאשר ראו את דניאל קפצו עליו בחיבוק ואהבה , "טוב חברים אנחנו הולכים לישון " אמרו דנה ובני , ואנחנו בנתיים נשארנו ערים במרפסת הוויטרינה , "תגיד גיא , חזר לבית או נשאר בבסיס ? " שאלה מל בתשובה שתקבל שחזר הביתה , בכדי שתוכל לראות את אהובה , "דניאל .. אני חייבת לספר לך משהו " אמרתי בקול עצוב , אדיש ורקני .. "מה דברי … " אמר בגיא בחיוך שאחרי התשובה ירד מפניו , "בזמן שהייתה במבצע , קרה לי משהו עם בן … " "לא .. רק לא זה .. "אמר דניאל בעצב וכעס ולא מובן , "כן .. בזמן שהיית במבצע , התנשקתי עם בן .. " ומכאן .. יצא ממנו דבר שלא ראיתי …


תגובות (14)

לא רשום שג'ן התנשקה עם בן? לא משנה תמשיכי ועכשיו!!!

03/08/2013 10:41

מהממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!

03/08/2013 10:43

תמשיכי

03/08/2013 10:58

תמשיכי

03/08/2013 10:58

באמת לא רשום! הייתי זוכרת דבר כזה! תנסי לא להמציא דברים מכלום לאוויר…. בבקשה?

03/08/2013 11:01

תמשיכי

03/08/2013 11:21

תמשיכי

03/08/2013 11:21

תמישכיי

03/08/2013 11:49

תמשכי

03/08/2013 12:38

תמשיכיייי :)

03/08/2013 12:59
LOL LOL

תמשיכייי

03/08/2013 14:26

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

03/08/2013 14:46

תמשיכי !!!!

03/08/2013 15:52

ת-מ-ש-י-כ-י !!!!!!!!!!

04/08/2013 02:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך