תהנו (:
לא כל כך אהבתי איך שיצא ... סליחה

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 21

26/09/2013 1479 צפיות 7 תגובות
תהנו (:
לא כל כך אהבתי איך שיצא ... סליחה

פרק 21 –
"אני רוצה להיפרד ! "
"מה … אוקי . "
" תשמור על עצמך .. אהוב שלי "
"אל תאמרי לי אהוב שלך .. כי שלך אני כבר לא .. "

עשינו השקמת בוקר אני ושאר המפקדים לחיילים , והשעה הייתה רק 4 לפנות בוקר –
"קומו !! " החלנו לנער את החיילים , " יש לכם חצי דקה להיות מוכנים מולי בח' " אמרתי לעבר חיילי , וכך הם עשו הייתי באותם רגעים כל כך כועס ומושפל שאם מישהו בעולם היה אומר לי משפט לא במקום הייתי עושה לו את ה"מוות " כל כך לא כדי היום לאנשים לעשות דברים לא במקום לידי .
, "תקשיבו טוב , טוב אנחנו יוצאים לריצה של ארבעה ק'"מ אני לא רוצה לשמוע ממכם ציוץ של 'אי המפקד אני לא יכול , קשה לי ' ברור לכם ? " צעקתי לחיילים , "כן המפקד " החזירו לי ,
"מה קרה ? לא קיבלתם מאמא שלכם נשיקת בוקר טוב שאתם ככה עונים לי ? , יש ? " ,
"יש המפקד " החזירו לי חיילי בקול רם יותר ,
" יופי מעולה .. יש לכם בדיוק ארבעים שניות למלא לכם מים , ברור ? " , "כן המפקד" ורצו לעבר הברזיות למלא להם מים ,
הם חזרו בזמן המוגבל שהקצבתי להם , "אנחנו מתחילים בריצה , ואני מזהיר .. ! אני לא רוצה לשמוע דברים לא במקום מובן ? " , "מובן המפקד .. " החזירו , "יפה .. "
התחלנו את ריצתנו בריצה קלה … ובאמצע הדרך .. שמעתי את נמרוד מצחקק לדין "מה יש היום למפקד לחוץ כמו טמפון !! " , "חח תכלס " החזיר דין ..
ואיי הם הולכים כל כך להצטער על מה שהם אמרו … אותי הכירו ביחידה בתור המפקד המצחיק , החברמן לא בתור המפקד הקשוח … אבל כנראה צריך להכניס אותם לתוך משמעת .. אין מה לעשות פה זה צבא זה לא בית – ספר , פה על טעיות משלמים .. עוד במיוחד שהזהרתי שאני לא רוצה לשמוע מילים לא במקום ,
והם יקבלו על זה עונש … גיא המפקד השני נתפס בבסיס בתור המפקד הקשוח שלא כדי להתעסק איתו ..
ואין מה לעשות הם הולכים להצטער על זה …
שהם סיימו לרוץ .. היו החיילים צריכים אישור ממני להשתחרר ואז היו יכולים ללכת להתרענן, לדבר עם מי שמחכה הם בבית ..
"אז ככה .. אני מבין שאתם שמים זין על מה שאני אומר ! ולא נורא … אתם תקבלו על זה עונש .. ואני יודע שזה רק כמה אנשים מהכיתה .. אבל מה אני אמרתי בהתחלה אתם גוש אחד ! אז ככה שתקבלו תעונש ביחד , ! אתם רוצים לשמוע על מה אתם מקבלים את העונש ? "
התהלכתי לנגד עיניהם של החיילים , כאשר סיימנו את הריצה …
"כן המפקד " החזירו חיילי , "אז ככה .. האדונים נמרוד ודין החליטו להתבדח על חשבוני .. ולא אני לא יאמר מה הם אמרו … , ועונש הוא כזה … אתם רואים את שאר החיילים מהכיתות השונות? " יריתי לעברם של החיילים , "כן " החזירו לי .. "בזמן שהם ילכו להתקלח ולדבר עם המשפחות אתם פה תתחילו לנקות את כל הבסיס , ואני אחרי זה אבוא לראות איך ניקתם אם אני רואה שזה לא נקי מידי אתם תצרכו מהתחלה .. וחבל לעשות עבודה כפליים .. ודין ונמרוד איתכם לא סיימתי… אחרי שכל הכיתה שלנו תסיים לנקות אתם תחכו לי " אמרתי באדישות לכיתה כיאלו זה כלום … אבל תאמינו לי זה ממש לא כלום .. לא לדבר עם המשפחה שלכם שאתם כל כך רוצים … זה ממש לא כלום ועוד לנקות את כל הבסיס בגלל שני חיילים שהתבדחו עוד יותר מעצבן … אבל אין מה לעשות אני הזהרתי .
בדרכי לביתנים של הסגל ראיתי את עדן יושבת .. על הסלע .. בחיים לא שמתי לב עלייה כל כך .. ושאני מסתכל טוב , טוב היא נורא יפה … אבל בתוך ליבי אני יודע שאני שמור רק לאחת … לאחת ששברה לי את הלב .


תגובות (7)

הם צריכים לחזור

26/09/2013 09:03

לא אמרת שאת מפסיקה את הסיפור?
תמשיכייייי

26/09/2013 09:13

תחזרי אותם

26/09/2013 11:45

יששששש המשכתתתתתת
אוףךףףך איזה סתומה היא שהם נפרדו
סתעמה סתומההההההה
חולהההה על זה

26/09/2013 12:18

תמשיכי מהר

26/09/2013 13:51

גם אני לא אהבתי את הפרק אבל לא בגלל שאת כותבת לא יפה או משהו את כותבת מדהים פשוט הם נפרדו ועצוב לי

29/09/2013 15:38

הם נפרדו!!!
גורל אכזרר

29/09/2013 15:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך