תהנו (;
מקווה שאהבתם !! 3>

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 3

18/07/2013 1385 צפיות 6 תגובות
תהנו (;
מקווה שאהבתם !! 3>

פרק 3 –
ראיתי לפתע … את אימי שוכבת על הרצפה לבנה כמו סיד , בהתחלה כמה שניות הייתי בשוק .. ולאחר כמספר שניות נערתי את עצמי והתפקחתי ורצתי לעברה … "אמא !! " צעקתי "אמא קומי ! ! " וישר רצתי לקחת כוס מים ולשפוך לה על הפנים … כאשר שפכתי עדיין לא עזר … וישר יצאתי לרחוב לחפש עובר אורח בשביל לעזור לי ..
ראיתי אדם וישר קראתי לו "סליחה שאני מפריעה … אבל אמא שלי נמצאת בבית שוכבת על הרצפה ולא זזה אתה יכול לבוא לעזור לי לפנות אותה לבית החולים ? " והעובר אורח ראה אותי וקלט שאני בלחץ וישר ענה " כן כן ברור תתחילי ללכת לשם ואני באה אחרייך " אמר אדם בנחמדות התחלתי ללכת לכיוון הבית העובר אורח החל לבצע באימי טיפולי החייה , "טוב תראי … בואי נפנה אותה לבית חולים … " והרים את אימי על גבו ורץ לכיוון המכונית שמנו אותה במושביים האחוריים והחלנו לנסוע לכיוון הבית חולים .
****
הדר' יצא ואמר "מי כאן מהמשפחה של לנה לווין? " "אני " החזרתי לו בלחץ ..
"טוב … בואי לבחוץ .. אני צריך לספר לך משהו .. "אמר הדר' ברוגע לחוץ .. "טוב … תראי אימך קבלה דום לב .. זה אומר שאמא שלך מתה .. " באותו רגע הייתי בשוק … ודמעות התחילו לרדת על פניי "לא ! לא לא לא לא זה לא יכול להיות!! " צרחתי וכל הבית חולים רואה אתזה .. לא ידעתי מה לעשות ..
עם מי אני יהיה בעולם הזה ? עם מי ? אני לא יכולה לגור לבד … איך אני אטפל בעצמי .. ? אמא שלי … הדמות חיקוי בשבילי .. זאתי שאף פעם לא נשברה … עכשיו … היא נשברה ..


תגובות (6)

אוווווו ><
תמשייכיי

18/07/2013 13:25

תמשיכיי

18/07/2013 13:27
~~

תמשיכיייי !! פרקים ארוכים יותררר !!
אעאעאע

18/07/2013 13:39

תמשיכי ותעשי פרקים ארוכים יותר…

18/07/2013 13:48
LOL LOL

תמשיכייייייי, ותעשי פרק ארוך :)

18/07/2013 13:53

תמשיכי!!!?!! זה מהממם!!!!

19/07/2013 00:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך