היי (: מקווה שאהבתם !!
תקשיבו אני רוצה לשנות את שם הסיפור אז אני צריכה עזרה !!

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 5 ,

24/07/2013 1773 צפיות 6 תגובות
היי (: מקווה שאהבתם !!
תקשיבו אני רוצה לשנות את שם הסיפור אז אני צריכה עזרה !!

פרק 5-
ואו .. נכנסתי לביתם של משפחת לווין , שמעכשיו זה גם ביתי … ירדה ילדה ובאה לקראתי בשמחה רבה , "היי אני מלודי אבל קראי לי מל (: " וחייכה לעברי , "היי שמעי גני'פר והכינוי שלי הוא ג'ן " החזרתי לה בחיוך .. כבר הרגשתי יותר טוב .. שהיא שמחה שאני נמצאת פה , זה היה אחד מחששותיי .. ולבנתיים אני ומל החלנו לדבר על נושאי בנות והתחברנו ממש ! יש לה את אותה האופי שלי , וירד דניאל בלי חולצה .. ואו הוא נראה ממש טוב "היי ג'ן " לא עשינו הכירות כי כבר הכרנו, "טוב ג'ן ומל כנסו למכונית אנחנו צריכות ללכת לקנות לג'ן בגדים " "לאלא גברתי .. לא צריך לקנות לי " הגבתי בלחץ .. אני לא רוצה שיחשבו שאני איזה כפוית טובה ! גם ככה אני גרה אצלם , "ג'ן דיברנו על זה כבר והסברתי לך אז אני דורשת ממך להיכנס אל המכונית , ואנחנו צריכות ללכת לרשום אותך לבית הספר פה " לא אמנתי לעצמי שאני נכנסת לבית הספר השכונתי פה .. הרי זה בית ספר שרק עשירים יכולים להרשות לעצמם , הגענו לקניון ומל בינתיים הזמינה כמה מהחברות שלה , וכאשר הגיעו חברותייה החלנו במסע הקניות , בחיים לא קנו לי ככה דברים הייתי כל כך מטופחת ונקייה מבושמת , והיופי החיצוני שלי יצא לבחוץ .. וקנו לי את הפלאפון המשוכלל אייפון .. לכולם זה נראה דבר סתמי .. אבל לי זה לא ! מל ואני הצטלמנו והיא עלתה את התמונה לפייסבוק וישר החברים שלה התחילו לכתוב לה .. דברים והתחילו לדבר איתי .. בחיים לא חשבתי שאני ככה התחבר לאותם אנשים , הגענו לבית והייתי צריכה לקחת מדניאל דבר כי גברת לווין אמרה לי , נכנסתי לחדרו וראיתי אותו יושב שם עם כמה מהחברים ושותים .. "דניאל אני צריכה שתביאי לי את הלפטופ שלך כי לאמא שלך נהרס .. " ודניאל יש נעמד והלך להביא לי "הינה קחי , אחות " ואמר בחיוך "חחח תודה אח " וחייכתי כלפיו … משהו בו מושך אותי אליו .. לא מבחינת היופי אלא מבחינת האופי ואין לי מש בעיה עם איך שהוא נראה דווקא אני אוהבת נורא ! "מה היא רשמה אותך לבית הספר ? " "כן " "חחח קטינה " גיכח "חחח כן קטינה , אתה לא אמור להיות בצבא ? " "אני מחר חוזר " "האא " .. "טוב אני יורדת למל בייי " וחיוך נפרס על פניי "חח ביי " ..


תגובות (6)

יצא לך פרק מושלם יש לי רק דבר אחד לומר תאריכי את הפרקים .. חוץ מזה הכול טוב תמשיכי מהר :)

24/07/2013 13:09

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

24/07/2013 13:17

תמשיכיייי מהמם

24/07/2013 13:34

מהממם אבל תשימי פסיקים ונקודות. וגם אחרי שמשהו אומר משהו אז תגיד לדוגמא ״ מה היא רשמה אותך לבית הספר?״ אמר דניאל בקול מתלוצץ. הבנת? ואני אכתוב את זה עוד פעם תמשיייכייי מהר

24/07/2013 14:09

מהמםםםםם

24/07/2013 14:10
LOL LOL

מושלםםםםםם!!!!!!!!

25/07/2013 11:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך