תהנו (:

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 7

26/07/2013 1464 צפיות 9 תגובות
תהנו (:

פרק 7 –
"שלום ביתי היפה ! " נכנסתי בצעקה לעבר הבית , אימי ואחותי מל ירדו לכבודי במהירות, והדבר הראשון שחיפשו עיניי זה את ג'ן , ראיתי את ג'ן יורדת בשמחה אשר נמצאת בחברת בן וישר תקף אותי רגשות קנאה , "דניאל איך היה שם ? " העירה אותי אמא ממחשבותיי … "היה בסדר , הכנסנו לחיילים חוקים חדשים .. " השבתי בחיוך לאימי ובינתיים ג'ן מתקדמת לקראתי "שלום גדול " אמרה בחיוך גדול אשר פרוס על פנייה , "שלום .. " החזרתי בחוסר חום לג'ן "למה אתה כל כך יבש כלפיי?" "סתם .. טוב אני עולה להתקלח ולישון אז לא להיכנס לחדריי " צעקתי לעבר המשפחה ועליתי … ולאחר שרעננתי את גופי הלכתי לישון … "אמרתי לא להפריע לי בזמן שאני יושן ! " צעקתי למי שתקתק בדלת חדרי "הבנתי… ככה אתה שוכח את הידידה הכי טובה שלך ? " אמרה צליל וישר קמתי לפתוח את דלת חדרי . הסיפור שלי ושל צליל התחיל מהמקום הכי משונה תחנת אוטובוס , ומשם הידידות שלי ושל צליל רק פרחה ! , " שלום חייל " אמרה בחיוך "שלום חיילת , בואי בואי לרדת למטה " "יאללה בוא , ואו מלא זמן לא הייתי פה .. התגעגעתי " "כן .. גם אני כל כך התגעגעתי לימים שהיינו מתנחלים אחד אצל השני .. " הלכנו לעבר הספות אשר נמצאות בחצר ובינתיים הלכתי להביא לי ולצליל בירה , "קחי נערת הוואי " אמרתי בצחוק "תודה נער הוואי " ,אני וצליל חולים על מסיבות ואלכוהול אבל אנחנו הכי נזהרים .. "טוב איך היה השבוע מפקד ? " שאלה צליל בזמן שבוהה בג'ן שיושבת ליד הבן הזה … "דניאל? מה יש לך אתה בוהה בג'ן ? " שאלה בחיוך תחמני "אמ … כלום " החזרתי באדישות , "לך לך תעבוד על מישהי אחרת , לא עליי אני מכירה אותך כמו שאני מכירה את עצמי " "טוב נוו .. לא יודע .. הגניפ'ר הזאת משגעת אותי .. ! אני לא יכול יותר .." אמרתי בקול מיואש שאני נמצא בתנוחה שראשי נמצא בין שני כפות ידיי , "אתה רציני… , תראה איך היא מתסכלת עלייך , ומסמיקה כל פעם שאתה מסתכל עלייה אני בת אני יודעת טוב מאוד התנהגות של בנות שהם מאוהבות .. " אמרה צליל מנסה להרגיע אותי .. "לא יודע .. " אמרתי בבאסה , "טוב אולי די ! אני הולכת לקחת וודקה רדבול , " היא חזרה היא שני כוסות ומלאה לי ולה "יאללה דפוק שוט " ודפקתי "וואלה התגעגעתי שהיינו יוצאים למסיבות ביחד " אמרתי לה בחיוך , "חח גם אני " , היינו בראש טוב .. לא מסטולים .. , "יאלה דבר .. ממתי אתה אוהב אותה .. " " טוב .. סתם התחילו לי הרגשות ממש .. לפני איזה שבוע בערך " "האא , נו מה אתה דואג ! תזכור .. עוד אתם תהיו ביחד " " איזה היא לא רוצה אותי " … "טוב אני הלכתי עוד שעה בערך אני יחזור , הולכים למועדון עם החבורה " וישר עליתי חיוך על הפניים " אוקי נערת הוואי "


תגובות (9)

תמשיכי דחופפ!!!

26/07/2013 10:53

תמשיכי מהר ותעשי פרקים ארוכים יותר :)

26/07/2013 11:08

תמשיכי מהר ותעשי פרקים ארוכים יותר :)

26/07/2013 11:09

מושלם! תמשיכי מהר!. ;-)

26/07/2013 11:34

תמשיככייי

26/07/2013 12:57
LOL LOL

תמשיכיי, ותעשי פרקים ארוכים יותר (((:

26/07/2013 13:26

קראתי עכשיו את כל הפרקים ברצף ואני דורשת המשךך דחוףףף !!

26/07/2013 13:43

תמשיכי

27/07/2013 01:13
~~

תמשיכייייייי

27/07/2013 06:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך