תהנו (:
אם יהיה לי זמן אני אכתוב עוד פרק .

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 9

28/07/2013 1820 צפיות 9 תגובות
תהנו (:
אם יהיה לי זמן אני אכתוב עוד פרק .

פרק 9 –
הרגשתי באמצע הלילה מישהו מחבק אותי ,היה לו את הריח של דניאל , "דניאל ? " שאלתי בלחישה "תשני אהובה " אמר בחיוך ונישק לראשי , ולאט לאט נרדמתי .. בלי שהבחנתי ,
"קום ! " אמרתי לדניאל , והחלתי לנשק אותו בלחי , "לא רוצה " אמר ולקח את הכרית ושם על פניו , "לא שואלת ! קדימה " וישבתי על גבו , "נו אין לי כוח" , והסתובב ויצא מצב שאני נמצאת על בטנו מול פניו , "יאלה אני מחכה , הולכים לים בצפון , עם עדן ,גיא ומל " והבאתי לו נשיקה בצוואר , "בסדר .. חופרת ! " וקם ממקומו והלך לצחצח שיניים , אני כבר הייתי מוכנה וירדנו למטה , "בואי " וירד איתי בחיבוק למטה , "שלום " אמרו לנו בחיוך כל הבית . "יוצאים ? " שאל גיא "כן " "אז חכו , עם מי כל אחד נמצא באוטו ? " שאלתי "אני עם מל , עדן עם דן ואת עם דניאל " אמר גיא , וראיתי על פנייה את חיוכה של מל , "טוב יאלה נצא ? " שאל דניאל "כן " כולם ענו , נכנסנו למכונית השחורה והיקרה של דניאל , "תגידי .. מה הולך בין גיא לבין מל ? " "כלום .. נראלי " ובעצם ידעתי טוב מאוד מה הולך ביניהם " ג'ן .. אל תשחקי אותך שאת לא יודעת .. דברי " ולקחתי את ידי וידו וחברתי בין שני כפות ידינו , "טוב אז ככה , הם רוצים אחד את השני אבל הם לא מוכנים להודות בזה " "לא זה לא אמיתי היא לא הולכת להיות חברה שלו ! " אמר כועס , "למה ? " "ככה , היא לא בשבילו ! " "מאיפה לך לדעת ? " "אני יודע , היא קטנה בשבילו ! " "אז מה אתה אומר עלינו ? אני והיא בנות 16 ואתם 19" "זה שונה ! " "זה ממש ממש לא שונה " החזרתי בכעס , " זה כן שונה ! " אמר דניאל בחצי צעקה , "אתה יודע משהו , אם אתה לא נותן להם להיות אז אני לא נותנת לנו גם .. " אמרתי בצער .. "מה ? " שאל דניאל לא מבין , "כן .. זה בדיוק אותו דבר אז תחשוב ואז תדבר איתי .. " והסתובבתי לכיוון החלון , יש לנו עוד דרך ארוכה ..
****
"מל .. " שאל גיא אותי .. בלחש וליטף את שערי .. "הא .. ? " והסתובבתי לראותו .. הוא עצר ברמזור כאשר היה צבע אדום ורכן עבורי עבור נשיקה .. "מה יש לך ? למה את כל כך מבואסת ? " "אני לא מבואסת … אבל אתה יודע טוב מאוד שדניאל לא ייתן לנו להיות ביחד .. " " אל תדאגי , משג'ן אתו הוא רק משתנה היא תשכנע אותו … " וחייך ניסה להרגיע אותי .. "טוב .. " "נוו די להיות בבאסה ! " ונתן לי מלא נשיקות בלחי .. "נו די מציק , הסתכל על הכביש ! " וצחקתי "טוב טוב אמא .. ! " " אתה בטוח שאמרת שאני אמא ? " אמרתי בחיוך תחמני , "חח כן למה " "כי אמא לא יכולה לעשות אתזה " ונשקתי את צווארו .. "כן עכשיו אני בכלל לא בטוח שאמרתי אמא .. " אמר גיא.
****
"ג'ן .. " אמרתי וליטפתי את שערה היפה .. "אל תיגע בי ותסתכל לכביש ! " אמרה בעצבנות .. חשבתי לעצמי … מה ג'ן אמרה אולי היא בכל זאת צודקת אני בקשר עם ג'ן שהיא באותו הגיל של מל , ואני וגיא אותו גיל … , נוותר .. "בסדר .. אני מסכים " אמרתי בניסיון של חיוך ..
"מסכים מה ? " שאלה ג'ן בחצי חיוך .. "שהם יהיו חברים .. " "יאייי ! " צעקה ג'ן בחיוך והתקרבה לתת לי נשיקה בלחי , "את משגעת אותי , בחיים לא הייתי נותן למישהו לשכנע אותי אבל את היחידה שהצליחה .. " אמרתי בגיחוך "אתה רואה ! אני מיוחדת " אמרה ג'ן בצעקה , "כן כן את מיוחדת , אבל שליי ! " "אני מאוהבת לך בחיוך , ועוד כמה זמן מגיעים ? " אמרה בחיוך ג'ן . " בערך עוד איזה 45 דקות " "אוף .. ! באלי כבר ים " אמרה בפרצוף חמוץ "את תקבלי ים , אבל חכי " "טוביק" . היא הצטלמה לפייסבוק , וישר אחרי זה בנים החלו לכתוב לה .


תגובות (9)

חח מחכה לעוד פרק בתקווה שהיום…

28/07/2013 05:07

תמשיכי

28/07/2013 05:10

מהמממנממממם תמשיכייייי!!!!!!!

28/07/2013 05:15

ודווקא בנים ולא חברות שלה חחחחח תמשייכיי דחוף

28/07/2013 05:15

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

28/07/2013 05:19
~~

מושלםםםםםם =)
המשך דחוףףףף

28/07/2013 05:45

תמשיכיייייי

28/07/2013 06:48

חחחח אהבתי תמשיכי !!

28/07/2013 08:20

תמשכי מושלם

28/07/2013 17:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך