סיפור בהמשכים…פרק 3

12/01/2013 597 צפיות תגובה אחת

"בוקר טוב!" אמרתי בחיוך.
התמתחתי כך שהכותונת השחורה שלי כמעט 'הציגה' את תחתוניי.
מהר הפסקתי ונשענתי על הקיר,לפני שישים לב.
ערן יצא מחדרו,בבוקסרים בלבד,סקרתי את גופו מכפות הרגליים ואת קצוות שיערו הארוך.
עבר כבר חודש מתחילת הלימודים ובקרוב יגיע חופש קצר של יומיים.
לא היה לי זמן לכתוב בך-יומני- כבר הרבה זמן כי הייתי עסוקה יותר מדי בלימודים.
אך משהו מפתיע קרה.בלילה שערן נישק אותי על המצח,הוא הלך לחדרו אחרי שאמר לי לילה טוב,
אני נבוכה נשארתי על הספה לחשוב.כנראה נרדמתי וכשהתעוררתי שמעתי את הציפורים מצייצות לאור השחר העולה.חייכתי כי מעולם לא ראיתי את אור הבוקר מפציע,אך פתאום שמעתי ברז מים דולק.
חשבתי שערן בשירותים אך פתאום שמעתי צעדים כבדים מתקרבים לכיוון הספה ששכבתי עלייה,
עצמתי עיניים כדי שיחשוב שאני ישנה,וערן החליף את המגבת הקרה על ראשי.איזה חמוד!
חשבתי לעצמי,פתאום הרגשתי ליטוף על הלחי שלי,זאת הייתה מגע ידו החמה.ניסיתי לא לחייך
וזה היה מאוד קשה.לבי האיץ את פעימותיו,הרגשתי כאילו שאני לא עומדת יותר בזה.
הוא סיים את הליטוף המרגש והאינטימי בצורה מוזרה,והלך לחדרו,אני קמתי מהספה ככשמעתי את הדלת
נסגרת בחדרו,התחלתי לחשוב.כעבור שעה הלכתי לכיוון חדרי שנמצא מול חדרו,פתחתי את דלת חדרי באיטיות כדי שלא ישמע ויתעורר,אך זה היה מאוחר מדי,הוא היה מאחוריי.
"הערתי אותך??" שאל,עניתי לו "לא" במבוכה וניסיתי להתחמק משיחה מביכה במיוחד שראיתי שמתקרבת בצעדי ענק מן האופק."אני כן.." הוא אמר בקול נמוך ונבוך,הוא המשיך ואמר "תקשיבי בקשר ל…נו..את יודעת,הא…הא…" לא יודעת למה אבל פשוט חיבקתי אותו.חיבקתי אותו חזק,כאילו היינו 'באותו ראש'
שנינו ישבנו על ברכינו על הרצפה,חיבקתי אותו והוא אותי….
כשבאתי לעזוב ולקום,הוא תפס בידי ונישק אותי….


תגובות (1)

תמשיכייי

12/01/2013 08:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך