סיפור האהבה שלי ,אמיתי לגמרי :)

03/01/2015 2793 צפיות אין תגובות

"היי זאת שוב אני,עברו להם שנתיים עכשיו כבר חורף וקר, במיוחד קר לי בלב..
אני יושבת וחושבת עלינו,נזכרת איך תמיד דאגת לי שהיה לי קר..עכשיו אין כל כך מי שיחמם לי את הלב ויחבק".

יצאנו שנתיים אתה הייתה האהבה הראשונה שלי.
לא סתם אומרים שאהבות ראשונות לעולם לא שוכחים.
היינו זוג מדהים, היינו עושים הכל ביחד עברנו רגעים שמחים ורגעים קצת פחות.התחברנו..הכרתי את המשפחה שלך ואתה את שלי..כמעט כל לילה הייתי נרדמת לצידך מריחה את הריח שלך ושמה את הראש על החזה שלך לשמוע איך הלב שלך פועם מחבקת אותך את החיבוק הכי ענק הייתה אומר לי שאתה אוהב אותי.הייתה מנשק בלי סוף והיינו נרדמים . בבוקר הייתי פותחת את העיניים לצידך לא מאמינה לכל הטוב הזה שיש לי . שיש לי חבר אוהב שיש לי אהבה הכי מדהימה שיכולה להיות.
ואז זה הגיע,לא חשבתי שיום אחד זה ייגמר.לא ציפתי ליום הזה .
"זה נגמר"…
אמרת לי..
שאלתי : "איך אתה זורק הכל לפח אחרי שנתיים,אפילו חשבנו להתחתן?"
אמרת לי בתשובה: "הבטחתי לך הבטחות חשבנו להתחתן אבל כרגע זה לא מתאים לי יותר,אני טס לתיאלנד עם חברים טיול אחרי הצבא אני רוצה לחזור לזמנים שהייתי לבד רווק בלי חברה מוקף בנות וחברים,אולי יום אחד נחזור" אמרת לי..
אבל לא,לא חזרת.
הפסקנו לדבר הרגשתי רע נשברתי,בכיתי..עברתי תקופה מאוד קשה .
חשבתי שזה עוד אחד מהריבים שלנו,שנחזור ניסיתי להאמין לזה.הייתי כמו עיוורת.
בנתיים הספקת לצאת עם חברים ואפילו את הטיול לתיאלנד לא פספסת..העלת תמונות לפייסבוק עם בנות "עושים חיים" רשמת.
ואני מסתכלת על זה ואומרת איך אפשר לשכוח שנתיים שלמות איך סטוץ זול יותר שווה מהבחורה שאתה כל כך אהבת שרצית להתחתן איתה.
זה כאב לי ,אני לא אשקר.

בנתיים עבר המון זמן עברו שנתיים סיימת את הטיול בחו"ל אתה מוקף לצד הרבה בנות ואפילו עברת לדירה במרכז .אבל שנינו יודעים שאתה לא באמת מאושר . אתה שולח הודעה אפילו כמה ביום לראות עם הכל בסדר ועם מי יצאתי לבלות ושאתה מגיע לצפון אתה נזכר ודופק לי על הדלת להראות לי שאתה פה והתגעגעת.
לא הייתה לך חברה רצינית מאז והאמת שגם לי לא היה מאז חבר כי עדיין אהבתי אותך..אבל מתי שהוא כשלא שמת עלי הבנתי שלא שווה לי לאהוב אותך כי לא הערכת את כל האהבה שנתתי לך ,בשבילי התקופה הזאת כבר נגמרה.
כי מי שבאמת אוהב לא עוזב.
אז המשכתי בחיים המשכתי הלאה…

זה הסיפור שלי,עברתי את זה באמת.
והמסר שלי אליכם,
תזכרו!!
תמיד תעריכו את מה שיש לכם בידיים .תמיד תזכרו שאם לא תעריכו מספיק תאבדו הכל. אהבה אמיתית זה לא דיבורים אלה מעשים.שום סטוץ שבעולם לא משתווה לאחת שנותנת לך הכל ואוהבת אותך..ואם היא האישה של החיים שלך אל תבזבז את הזמן פשוט תקרע ברך ותציע לה .תן לה להבין שאתה היחיד שאוהב אותה ושאתה לא מעונין באף אחת.רק בה!! :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך