היי, לא חייבים לקרוא את הפרק הקודם אבל מומלץ :) מי שרוצה שיגיב ושיכתוב מה הוא חושב על הסיפור :) זה אמיתי והשמות בדויים. זה קרה במציאות מילה במילה . אם זה מעניין אתכם אני אמשיך..
תודה שהקדשתם זמן וקראתם ;)

סיפור האהבה שלי פרק 2

17/01/2014 889 צפיות תגובה אחת
היי, לא חייבים לקרוא את הפרק הקודם אבל מומלץ :) מי שרוצה שיגיב ושיכתוב מה הוא חושב על הסיפור :) זה אמיתי והשמות בדויים. זה קרה במציאות מילה במילה . אם זה מעניין אתכם אני אמשיך..
תודה שהקדשתם זמן וקראתם ;)

היום היה יום הולדת לילד ממש מקובל מהכיתה והוא חגג במועדון. אחרי מוזיקה וריקודים שיחקנו "חגורה" ("חגורה" למי שלא מכיר זה משחק שבו בן מקבל חגורה ויש לו 10 שניות כדי להעביר אותה לבת – לבת שהוא מעביר לה הוא צריך לתת נשיקה בלחי..) שיחקנו והיה כיף עד שהוא קיבל את החגורה – ראיתי שהוא מתקרב אליי אבל אז מתוך פעולה אוטומטית שלי אמרתי בשקט 'לא'. כמה שהתחרטתי אח"כ על ה-'לא' הזה !! כל כך רציתי את זה אבל הוא נתן את הנשיקה לילדה אחרת שאני יודעת שגם מאוהבת בו) והרגשתי איך אני ממש מתמלאת קנאה! הבנתי אז שאני מאוהבת. לא סתם – מחבבת, חושבת, מוקסמת – מאוהבת ! אבל יש משהו שמפריע לי בדרך : יש לו חברה וזו בעיה רצינית. התאהבתי במישהו תפוס.
הרגשתי שאני חייבת לספר את זה למישהו אז ניגשתי לחברה הכי טובה שלי (נעמה) ואמרתי לה את זה. היא להפתעתי אמרה לי שהיא גם מאוהבת בילד אחר מהכיתה ושגם היא ממש קינאה כשהוא נישק מישהי אחרת. אחרי שהמסיבה נגמרה אבא שלה הסיע אותנו,עלינו במעלית ואז דיברנו על זה שזה סוד משותף.לנו וזה נשאר ביננו. סוד האהבה חיזק את החברות שלי ושל נעמה. ומה בנוגע אליו ואליי? על זה רק הזמן יכול לענות.


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייייי

17/01/2014 22:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך