הכל אמיתי (השמות בדויים אבל חוץ מזה זה הסיפור האמיתי שחוויתי מילה במילה).
יהיה לו המשך.
מי שחווה מצבים דומים שאהבתם מישהו וזה לא היה הדדי מוזמן להגיב ולספר או םשוט לכתוב מה הוא חשב :) תודה למגיבים ;)

סיפור האהבה שלי

17/01/2014 862 צפיות אין תגובות
הכל אמיתי (השמות בדויים אבל חוץ מזה זה הסיפור האמיתי שחוויתי מילה במילה).
יהיה לו המשך.
מי שחווה מצבים דומים שאהבתם מישהו וזה לא היה הדדי מוזמן להגיב ולספר או םשוט לכתוב מה הוא חשב :) תודה למגיבים ;)

אני פשוט מרגישה איך ליבי נשבר לרסיסים.
איך אני נקרעת מבפנים מעצב. שיחקתי אותה שהכל בסדר אבל זו לא האמת !
ידעתי שיש סיכויים גדולים שתהיה לו חברה.
ואז – ביומולדת של ילדה מהשכבה גיליתי שהיא הציעה לו חברות. כמובן שבירכתי וחייכתי. אין ברירה אחרת.
ואז בהפסקה זה היה נושא השיחה! שי-לי ורוני התווכחו על למה היא הציעה לו. רוני אמרה שכדי לגרום לילדים מסויימים לקנא. ושי-לי אמרה שזה בגלל שהיא אוהבת אותו הרבה זמן והוא גם אותה. ככה ישבנו : אני, מיכל, נעמה, רוני ושי-לי (חברות מהכיתה).מדברים על זה בזמן ששי-לי מתעקשת שהוא אוהב אותה. ואני – שאוהבת אותו לא יכולה להתאפק ומבקשת לדעת עוד פרטים על הסיפור.
רוני גם אמרה שאם היא לא הייתה מציעה לו – הוא בכל זאת היה מציע לה בסוף המסיבה. בשאר היום הוא התעלם מניסיונות יצירת קשר העין והדיבור שלי. כאילו כל הבנייה האיטית של הידידות ביננו שנמשכה בערך שלושה שבועות נפסקה.נעצרה.וחזרה לאחור. הרגשתי שהבניין מתמוטט. והיום מסתיים הסיפור הקצר שבו ניסיתי לקבל אהבה הדדית וגיליתי שלא תמיד זה אפשרי והחיים הם לא כמו באגדה שבה תמיד בסוף הנסיך והנסיכה ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך