חג פסח שמח כולם :) אשמח לכמה עצות ואם אתם רוצים שאני ימשיך רק תכתבו לי <3

אהבה שבורה 3

15/04/2011 878 צפיות 2 תגובות
חג פסח שמח כולם :) אשמח לכמה עצות ואם אתם רוצים שאני ימשיך רק תכתבו לי <3

לפני כמה זמן תייגתי תמונות בפייסבוק תמונות לפסח תייגתי את הילד שאני אוהבת ועוד כמה ילדים.
אחרי כמה זמן הייתי בפייסבוק והילד שאני אוהבת התחבר הוא רשם לי למחוק אותו מהתיוג ואני לא הבנתי למה שאלתי אותו למה הוא אמר ככה והוא התחיל להתעצבן עלי והתחיל לקלל אותי הוא אמר שאני חופרת ושאני תינוקת וכול זה.. ואני לא הבנתי למה הוא היה כול כך.
חברה שלי אמרה לו שאני בוכה והוא אמר לה שלא אכפת לו ושאני ימשיך לבכות ושאני תינוקת ושאני צריכה להיתבגר והוא לא מבין שהוא תפס מקום גדול בלב שלי וכול פעם שהוא פוגע בי אני בוכה כי אני אוהבת אותו והוא לא מבין את זה והוא מתחיל לקלל אותי.
אחרי שעה אוו שעתיים בערך הוא רשם לי מלכה סליחה והוא רשם לי שאני לפעמיים מעצבנת ואני לא הבנתי שום דבר כי הוא כעס עלי עכשיו פתאום הוא בא לבקש סליחה מה הוא דפוק?!
אמרתי לו שהוא דפוק כי הוא פוגע בי ואחר כך הוא בא לבקש סליחה והוא ענה לי הוא אמר לי שאני מעצבנת ושאני צריכה להתגבר ולא לבכות כול הזמן ושאני כבר בכיתה ח והגיע הזמן להיתגבר ואני לא מאמינה על מה שהוא אמר אני חשבתי על זה בלילה ואני חושבת שעדיף לשכוח אותו ולא לעשות למענו שום דבר יותר היה לו יום הולדת לו מזמן וקניתי לו מחזיק מפתחות והיה כתוב יום הולדת שמח ומאחורה תפילה יום אחרי הוא שם את המפתחות שלו על השולחן וראיתי שמה שנתתי לו בכלל לא היה על המפתחות וממש נעלבתי והחלטתי לא לעשות למענו יותר כלום והוא ירוץ אחרי הוא סתם משחק בי אבל אני לא יהיה ילדה חמודה שלא תעשה עם זה כלום.
ולפני כמה זמן דיברתי איתו אמרתי לו על הרגשות שלי ולא אכפת לו בכלל הוא מקשיב לי אומר לי בסדר והולך כאילו לא אכפת לו!


תגובות (2)

אוקיי אז אמרת שתשמחי לכמה עצות,
עצה שלי: הסיפור די קצר בכל פרק,
הייתי מציע/ה לך יותר לפרט, את הרגשות שלך, את ההתנהגויות, את כל השיחות בינך לבין חברתך או לבין הילד ההוא. אם תכתבי את זה באופן ישיר ומסכם, לדוגמא: "הלכתי ברחוב ראיתי ילד חמוד הפכנו לחברים אחרי כמה זמן"
זה לא כל כך מעניין וזה לא מושך את הקוראים להתעניין בסיפור. הייתי מציע/ה לך לפרט יותר ולהסביר.
מקווה שעזרתי

story

22/04/2011 11:54

טוב תודה :)

22/04/2011 16:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך