הפרק הבא יעלה השבוע, לא יודעת מתי... מקווה שאהבתם את הדמייני❤❤

דמייני על ליאם ❤

25/02/2014 1133 צפיות 4 תגובות
הפרק הבא יעלה השבוע, לא יודעת מתי... מקווה שאהבתם את הדמייני❤❤

׳דיי מה עשיתי לך ?? עזוב אותי !׳ צעקת שאיזה בן התחיל לגעת בך במועדון שיצאת אליו עם חברות ׳עזוב אותה!׳ שמעת צעקה ממאחורה ׳או הנה הגיבור על הסוס הלבן׳ הגבר שנגע בך החל לרדת על הבחור שניסה להגן עליך ׳מה היא עשתה לך?? תעזוב אותה יבן****׳ הבחור אמר והחל להרביץ לאותו גבר שהרביץ לך והם החלו לריב מכות ׳דייייייייייייי!!!!׳ צעקת צעקה חזקה מאוד! ׳אתה! אם אתה מתקרב אלי עוד פעם אחת אני מזמינה משטרה! ואתה בוא איתי בבקשה׳ אמרת לבחור שניסה להגן עליך ׳מה שמך?׳ שאלת אותו ׳ליאם׳ הוא ענה ׳היי ליאם שמי_______ תודה רבה מאוד שהגנת עליי׳ אמרת ׳אממ אני הגנתי עלייך כי אני סוג של מאוהב בך משמה שעברה׳ הוא אמר והייתי בשוק ׳רגע אנחנו מכירים?׳ שאלת ׳כן אני בשכבה שלך׳ ליאם ענה ואז בחנת אותו מכף רגל ועד ראש וראית שהוא נראה טוב-ממש ממש טוב! ׳היי________הייי!!׳ הוא צעק וכנראה שבהית בו או משהו ׳אוי סליחה׳ אמרת ׳אז.. מה את אומרת?רוצה לצאת איתי?׳ הוא שאל ואת אפילו לא חשבת פעמיים ׳כן!!׳ אמרת וקפצת עליו בחיבוק.

••אחרי שנה••
׳בייייבי! אני בבית!!!׳ שמעת צעקה מלמטה וישר רצת למטה לקבל בחיבוק חם ואוהב את אהובך ׳אהובי!!!!׳ אמרת לליאם כןכן אותו בחור שהגן עלייך במועדון ומאז יצאתם לדייט וראית שהוא הורס חתיך עם לב זהב … אבל היית צריכה לומר לו משהו , משהו שאולי ישנה את פני הזוגיות שלכם ! 
׳לילו אני צריכה לדבר איתך׳ אמרת לו והתיישבת על הספה ׳מה בייב?׳ הוא אמר ובא התיישב לידך ׳אנייי… אני בהריון׳ אמרת ופחדת מהתגובה שלו ׳מה? באמת?׳ הוא שאל והנהנת כן עם הראש ׳הולך להיות לנו ילד קטן! אני כל כך מאושר !׳ הוא אמר ונישק אותך צרפתית וברגע ששפתיו נגעו בשלך ישר הייתה לך צמרמורת בגוף הבטן שלך עשתה סיבובים 180 מעלות ואת היית כולך בעננים! ׳אני…מאוהבת…לך…בצורה! אמרת לו ׳אני…פשוט… מאוהב…בךךךךךךך!!׳ הוא צעק ואז הוציא טבעת מהכיס ׳_________התינשאי לי? תהיי אישה שלי לעד?׳ הוא אמר והחלת לדמוע ׳כן!כן!! ברור שכן!!!!!!!!!׳ צעקת וקפצת עליו בנשיקה .

•••אחרי שנה•••

׳בייבי תביא את _______׳(שמה של הילדה שלכם) אמרת ׳שניה אני מחתל אותה !׳ ליאם צעק לך מלטה ואז הוא עלה במדרגות וראית אותו משכיב את בתכם במיטה שלכם מכסה את שלושתכם ואומר ׳טני מאוהב בשתיכם׳ 


תגובות (4)

מהמםם !! :)

25/02/2014 10:55

איזה חמודה את , זה יפה מאוד , מדרגת לחמש, ותמשיכי

25/02/2014 11:15

מהמם!! :) :)

25/02/2014 11:16

מהמםםםם

25/02/2014 13:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך