rotem2221
זה פרק הקדמה לסיפור שלי , מקווה שקראתם ואהבתם. אני אשמח לחוות דעת.

~אהבה ממבט שני~

rotem2221 13/05/2018 800 צפיות 2 תגובות
זה פרק הקדמה לסיפור שלי , מקווה שקראתם ואהבתם. אני אשמח לחוות דעת.

~הקדמה~
"את הדברים הטובים והיפים ביותר בעולם אי אפשר לראות ואפילו לא לגעת. חייבים להרגיש אותם בלב."
זה המשפט שאמא שלי תמיד אומרת לי , היא לא מוותרת לי מגיל 0 .
זאת אמא שלי , מיוחדת כזאת, מאוד חזקה אני מעריצה אותה על הדרך שהיא גידלה אותי ועל ההתמודדות איתי, אני לא נערה קלה.
קוראים לי נגה ואני עיוורת.
הראיה שלי אף פעם לא הייתה מאה אחוז אבל מגיל חמש ארבע בערך התעוורתי לגמרי, אני תמיד כועסת על העולם למה אני לא יכולה לראות אותו…
אני זוכרת חלקים, מין תמונות שבורות כאלה של העצים והציפורים באביב ובחורף את הגשם והעננים שהכל מתכסה באפור, אצלי זה היה גוש אפור גבשושי כזה אבל אהבתי את זה.
ועכשיו הכל חשוך אני רק מרגישה , מריחה, לא יותר..מצחיק שההורים שלי קראו לי נגה – כוכב נוצץ אי שם בחלל מאיר באור יפה.. הופך אותי ליותר "מיוחדת" .. כאילו אני לא מספיק מיוחדת אני דווקא רוצה להיות רגילה , הכי רגילה שאפשר.
אני תמיד מקווה שאולי יום אחד כמו בסיפורים יקרה לי נס ואני אוכל לראות את נגה וכמה הוא יפה כמו שמספרים .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נגה היא נערה עיוורת אשר משאלתה היחידה היא לראות את העולם כמו שהוא בלי רק להרגיש אותו , נגה היא נערה מיוחדת.. והוריה קראו לה ככה כי יום אחד הם יצטרכו לגלות לה את האמת שהיא שייכת למשפחת המלוכה והיא בעצם נסיכה יורשת עצר של ממלכה מכובדת וגדולה , נגה היא מאומצת מגיל קטן כי משפחתה פחדה שהיא תתעוור יום אחד לגמרי ואז שום נסיך לא יקח אותה לאישה הם ראו בה כנסיכה "פגומה" שלא תוכל לנהל ממלכה שלמה ולכן נתנו לאחותה הקטנה את הכבוד לרשת את כס המלכות.
כתוצאה מכך נגה חוותה חיים במשפחה רגילה ממעמד הביניים ונהנתה מכל רגע.
אך נגה לא תתן למשפחת המלוכה לקחת את מה שמגיע לה מלידה.


תגובות (2)

זה חיבור של סיפור קלאסי כזה עם דבר חדש שעוד לא היה באגדות – שהגיבורה היא עיוורת. ואני אוהבת את הרעיון.
הסיפור יכול להתפתח לכיוונים שונים ויכול להיות מעניין.
אז בהצלחה, אשתדל לקרוא את הפרק הראשון אם ייצא בקרוב D:

13/05/2018 19:14

    תודה רבה! זה הרעיון, בקרוב יעלה פרק ראשון :)

    13/05/2018 20:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך