בקי
אביב חוזרת הביתה וההחלטה להגיע לאילת נרקמה כאן במדריד והיתר זו כבר היסטורייה נכון ?????????

אילת

בקי 31/07/2011 694 צפיות אין תגובות
אביב חוזרת הביתה וההחלטה להגיע לאילת נרקמה כאן במדריד והיתר זו כבר היסטורייה נכון ?????????

פרק ב'

אביב פקחה את עיניה ולידה הייתה הדיילת שהציע לה ארוחה קלה. הדיילת הוסיפה וחייכה כי כבר עשתה סבב בין כל הנוסעים ולא רצתה להעירה אך כעת בכל זאת החליטה להעירה………..

"תודה רבה הודתה לה אביב". הדיילת הלכה למטבחון כדי להגיש לאביב ארוחה קלה וכששבה עם המגש שמה לב שפניה של אביב היו חוורות מאד." הדיילת שאלה באם היא חשה בטוב "……. והשיבה כן תודה ואולי אני רעבה מאד?? אנא אם תרצי עוד משהו אני ממילא עוברת בין הנוסעים אז רק תגידי לי אוקיי?????

…….אביב החלה לאכול וממש נהנתה כי הרעב כנראה הציק לה יתר על המידה. האיש המבוגר שישב לידה ביקש סליחה על כי הוא מתערב אך בכל זאת שאל ? "למה את כל כך בכית אשה יפהפייה שכמותך ??? הבן זוג בגד ??????" ואביב חשה שעוד רגע תפרוץ שנית בבכי."……..

………""כן אתה צודק אדוני " כן הבן זוג בגד בצורה מכוערת"!!!!!!!! אז השיב הגבר שלצידה "מנסיוני עתיר השנים אני יכול לייעץ לך כאילו אני סבא שלך שלבטח אהבת אותו או עדיין אוהבת ??? אל תבכי בחיים על גבר זה או אחר הם לא שווים את הדמעות וכאב הלב"??? מבטיחה לי ?????? "כן" תודה אתה צודק. הוא הושיט את ידו אליה והציג את עצמו: "שמי מיכאל ושמח מאד שאני פוגש אותך אביב המהממת ……. אביב התרגשה וגם היא לחצה את ידו וחייכה אליו.

הדיילת עברה בין הנוסעים וליד אביב נעצרה ושאלה באם הכל בסדר ?? ואם בא לה לאכול עוד משהו ????? לא שבעתי מאד מאד ותודה לך כי הערת אותי ממש מודה. כן אנו טסים כבר 4 שעות ולא אכלת ולא שתית כלום !!!!

קולו של הטייס נשמע כשהוא פונה לנוסעים ומבקש כי יחגרו את חגורות הבטיחות מאחר ועוד מספר דקות הם נוחתים במדריד וניתנת להם שעה אחת בלבד להסתובב לעשות ככל רצונם ולאחר מכן לשוב למטוס ועד ההגעה לארץ יעברו כ- 5 שעות ו -1/2 בערך.

המטוס נחת והנוסעים החלו יורדים גם לחלץ את העצמות וגם אולי להסתובב מעט בשוק היפהפה הזה שאין תייר שלא מסתובב לאורכו ולרוחבו ומתפעל כל פעם מחדש על הנקיון ששורר בו בכל שעה שלא תהיה ועל הדוכנים הססגוניים עם מזכרות, ביגוד וכל מה שניתן למכור בשוק לתיירים.

אביב גם היא ירדה וחשבהלטייל לאורך השוק שגם הוא מעלה זכרונות מהאיש השפל הזה שאת אהבתה גנב ממנה והשאיר אותה מתבוססת בצער, בעלבון צורב והמון כעס .

אביב הסתובבה בשוק ועל יד אחד הדוכנים שם הוא קנה בשבילה צעיף יפהפה היא התבוננה בקונים, בזוגות המאוהבים בחיוכים ההדדיים ולה פשוט בא "לבכות" איך הוא שיקר לי איך יכול שלא אמר שהוא נשוי ?????? כי ידע ששנייה אחת לא אשאר בקרבתו שנייה מאחר וזאת הייתי אומרת לו חדשות לבקרים כי אני בחיים לא אתאהב בגבר נשוי ובחיים לא "לא אגנוב " אותו מהרעייה מהילדים ובכלל מהמשפחה שיסד והקי עם אשה אחרת שלבטח אהב ואוהב אותה גם היום..

אביב המשיכה לעשות סבב בשוק והחליטה לחזור ופשוט לנוח, להוציא את האיש הזה מראשה ומליבה. ובאותה שנייה עשתה החלטה "אני אסע לאילת ושם אעבוד רחוק ממנו כמה שניתן"

הנוסעים החלו לחזור והדיילת קידמה את פניהם בברוכים הבאים" וכשאביב עלתה כמעט אחרונה שאלה אותה הדיילת לא קנית לעצמך איזה פריט למזכרת ?????……….

……….לא ממש לא כי אני מנסה להפטר מכל המזכרות למיניהם לעולם.!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך