may5657
בפרק הבא אני ייעשה יותר ארוך!!!

אני לא סינדרלה-פרק 10

may5657 01/04/2013 1000 צפיות 6 תגובות
בפרק הבא אני ייעשה יותר ארוך!!!

בפרק הקודם:
אני מתחילה נראה לי לגלות רגשות כלפי רון. היה כל כך כיף ב"דייט" האקראי שלנו. בדרך חזרה הבייתה נחשו מה ראיתי את רון ודנה האקסית שלו מתנשקים.

אני פשוט קפאתי במקום,התחלתי לדמוע תוך כדי שאני מחכה שהרמזור יתחלף לירוק. הם פשוט ישבו על הספסל והתנשקו,הוא ליטף לה את השיער ודיבר אליה כאילו…אני לא קיימת.
במהירות נסעתי הבייתה שאני בוכה ושבורה. אני יודעת שלא היה ביננו שום תיוג של "זוג" אבל..ממש חשבתי שנוצר בננו חיבור חדש שאני יכולה סוף סוף להתעורר בוקר בוקר שאני שמחה ולא נזכרת בעבר,אבל…עכשיו יש לי זכרון חדש עוד יותר עצוב.
בלילה בכיתי והתחלתי ממש כמו בסרטים להסתכל על סרטי אהבה. בכיתי ובכיתי כל הלילה שאני מקנחת את אפי כל פעם מחדש ונזכרת.
לא נרדמתי ואפילו נשארתי עם השמלה של הדיינר…לא היה לי כל כך חשק להחליף בגדים. קמתי מהספה לקחתי את התיק ויצאתי. הפעם הלכתי ברגל,שבורה-נראת כאילו אני זומבי זו הייתה ההרגשה הכי נוראית שהייתה לי בחיים! ועוד יותר גרוע לא היה לי את היד התומכת שלי בטי…היא תמיד הייתה מעודדת אותי בכל מצב קשה ואפילו לא דברנו מאז המפגש שלנו בקניון. הגעתי לעבודה וראיתי את רון מנקה של השולחנות. הסתכלתי עליו במבט אכזרי…היה לי קשה בגלל שהיינו רק שנינו:"היי אמילי..!" אמר רון בחיוך מטופש-לא עניתי לו פשוט המשכתי בעבודתי:"אממ…אמילי? הכל טוב" "כן,הכל מעולה רון רק נראה לי שאני ועוד צ'אנסים זה לא הולך!" "על מה את מדברת?" "אוף…..ראיתי רון! ראיתי אותך ואת הדנה המגעילה הזאתי ביחד…אמרת שאתה לא תשבור אותי יותר" "אמממ….אמילי" "לא! תן לי לסיים! אתה הבטחת ועבר בדיוק 24 שעות בהבטחה שלך והו תראה איזה הפתעה אתה שוב פעם שברת אותי" "אמילי…" "רון אני בטחתי בך ואתה….שברת אותי כאילו כלום! אני לא…רוצה לשמוע אותך. אחרי ששמעת אותי והפנמת תעזוב אותי עכשיו רק לראות אותך שוב עושה לי חשק להקיא!"
"אמילי…תקשיבי,מי שראית אתמול-זה לא היה אני. אולי את לא יודעת כי באמת בבית ספר את לא היית אפילו ידידה שלי אבל את ראית את טום…האח התאום שלי וכן הוא יוצא עם דנה…אז לאלדאוג אני לא הייתי עושה לך את זה…" "אתה לא רציני?" "רק…על תשכחי שאם את רואה אם טום ואת דנה ביחד על תדברי לא עם טום ולא עם דנה…!!! על תשכחי" חייכתי מרוב הבכה ואמרתי:"איך אני יידע שאתה לא מבלף?" "אני מבטיח לך! המילה שלי" חייכתי והמשכתי לעבוד. דברנו ביחד והוא הציע לי ללכת מסעדה במרכז העיר. שמחתי וברור שהסכמתי להצעה.
שמתי שמלה יפה ונעלי עקב בגובה 2 ס"מ אולי….ויצאתי. אני חייבת להודות הייתי נראה זוועה. לבטי היה חוש אופנה מעולה וכל פעם היא הייתה מלבישה אותי. החלטתי לשים לזה סוף ולהתקשר אל בטי ולהתפייס:"הלו? היי בטי זאת אמילי.." "היי אמילי.." אמרה בטי בקול חלש..:"בטי אני רוצה…אני רוצה לשכוח את מה שקרה אז בקניון אני באמת שלא התכוונתי להכאיב לך" בטי סלחה לי והשיחה התקיימה לפחות שעה. היא אמרה שהיא חייבת לבוא אליי במהירות כי יש לה חדשות בשבילי. לאחר 20 דקות שחזרתי לפיג'מה נשמע דפיקה בדלת. בטי הייתי שם והיא החזיקה תיק גדול עם המון מייק אפ וגלוסים אבל היא חייכה והראתה לי מקל ועליו מסומנים שתי קווים:"בטי….?" שאלתי במבט מופתע:"מה זה?" בטי המשיכה לחייך וצעקה:"אני בהריון!!!" הייתי המומה ועוד פעם קיבלתי את הפרצוף הקפוא הזה:"בטי…?איך….? מה…? מתי…?" בטי חייכה ואמרה:"טוב,איך אני לא יכולה לומר לך אבל אני כבר בחודש השלישי ואני ממש מתרגשת אני עומדת להיות אמא!!!" חייכתי ואמרתי:"אני ממש גאה בך בטי! אני מאחלת לך את כל האושר שבעולם עם התינוק." בטי קפצה מרוב התרגשות ושאלתי:"נו…מה שון אומר?" "אאא…אמממ…אני ושון התגרשנו!" הייתי המומה.


תגובות (6)

תמשיכככי!!
מושלם,באמת!!
ואת מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי אן באלך;)

01/04/2013 20:18

תמשיכייייי

02/04/2013 00:04

תמשיכי :)

02/04/2013 06:16

תמשיכי :)

02/04/2013 07:16

מחר אני ימשיך לפרק הרבה יותר ארוך וקורל אני יקרא בשמחה את הסיפורים שלך :-))))

02/04/2013 15:26

מחר אני ימשיך לפרק הרבה יותר ארוך וקורל אני יקרא בשמחה את הסיפורים שלך :-))))

02/04/2013 15:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך