may5657
זהו! כך חייה של אמילי השתנו!!! אני אעדכן בקרוב עוד סיפורים!!!

אני לא סינדרלה-פרק 12 (פרק אחרון)

may5657 19/04/2013 1047 צפיות 5 תגובות
זהו! כך חייה של אמילי השתנו!!! אני אעדכן בקרוב עוד סיפורים!!!

בפרק הקודם:
אני מרגישה שהלב שלי נשבר. אני לא מאמינה יותר באהבה.

זה היה שבוע די מתיש. כבר שבוע שלא עבדתי בדיינר לא יכולתי להסתכל שוב עם הפרצוף הדו פרצופי הזה של רון.
ככה עבר שלוש שבועות….חמש…שש…וכבר עבר שנה.

~כעבור שנה~
בטי ילדה בן בריא ועגלגל וקראה לו ג'קסון. אני מצאתי עבודה חדשה בקניון הקרוב לביתי. עבר שלוש שנים לאחר התקרית עם רון ואפילו שחכתי מזה. עמרי כבר בן שלוש וממש חמוד ואני עדיין עובדת בחנות בגדים. זה היה חורף,לבשתי כובע צמר ומעיל עור ומגפיים ארוכות. לקראת הסגירה נשארתי לבד ומישהו נכנס לחנות ואמרתי:"סגור..תוכל לחזור מחר.." "סגור למישהו שבא להתנצל?" זה היה רון:"או שתקנה משהו או שתלך!" הוא התחיל להתנצל ולומר שכל מעשיו היה שגיאה. הסכמתי איתו. הוא אמר לי:"אני אוהב אותך והפעם אני לא עומד לעזוב אותך שוב!" "אז למה בגדת בי?" "זה לא היה בכוונה! תאמיני לי אני לא מתכוון יותר לפגוע בך!" הוא נישק אותי וזה היה הרגע המאושר בחיי.

תאמינו או לא אני התארסתי לרון חצי שנה לאחר מכן. היום….? היום יש לנו בית חדש ואנחנו נשואים כבר שלוש שנים. יש לנו ילדה בת חצי שנה וכלב חמדמד!! בטי הוציאה ספר "חייה של נערה" וג'קסון כבר בן 6 ובטי נישאה שנית לבוב,למרות הטעות היא עוד פעם התחתנה עם מישהו שמנמן…שיהיו בריאים. רון,השתנה לחלוטין. הוא עובד בחברה מובילה מאוד של ייצור תכשיטים,הוא ממש אבא נהדר אבל הוא עדיין מתווכח על מי יוריד את הכלב. ואני? אני האישה,האמא,השושבינה ועדיין הנערה הכי מאושרת בעולם!!

~הסוף~


תגובות (5)

וואו היהי עוד סיפורים ?

19/04/2013 18:54

קראתי את כל הסיפור מההתחלה ועד הסוף והוא פשוט מהמממממממם !!!
תמשיכי לכתוב עוד סיפורים מהממים כאלו!
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

20/04/2013 14:01

אני עובדת עכשיו על סיפור חדש!!! ואני אקרא את הסיפורים שלכם.

20/04/2013 16:14

ואויי את כותבת מושלם

26/06/2013 18:29

מושלם

22/07/2013 10:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך