may5657
תגיבו! הפרק השלישי ייצא בקרוב. הפעם הוא יהיה מעניין הרבה יותר!!!

אני לא סינדרלה-פרק 2

may5657 01/03/2013 1220 צפיות 6 תגובות
תגיבו! הפרק השלישי ייצא בקרוב. הפעם הוא יהיה מעניין הרבה יותר!!!

בפרק הקודם:הגעתי לקפיטריה ושם הוא היה כמובן שהיה מוקף בחברים שלו. הגעתי לשולחן ובטי עומדת בהתרגשות מאחוריי:"רון אני חושבת שמה שכתבת לי במכתב היה ממש חמוד וגם אני רוצה לחדש איתך את הקשר ביננו!" רון צחק ואמר:"אמילי,מה שכתבתי לך במכתב היה בדיחה,למה שאבזבז את חיי עם ילדה כמוך?" לאחר שסיים את דבריו רצתי לשירותי הבנות ונסגרתי בתא השירותים ובכיתי:"אמילי,הוא לא שווה את הדמעות שלך" אמרה בטי:"את לא שמעת את החברים שלו? איך הם צחקו שרצתי לכאן?" אמרתי והמשכתי לבכות:"אמילי,על תתיחסי הם כאן עם הבעיה לא את,הם יצאו הגועליים הם יצאו הפריקים." ניגבתי את הדמעות והרגשתי שבאמת מה שבטי אמרה היה נכון. יצאתי מן התא ואמרתי:"את צודקת…תודה בטי" לאחר כמה דקות של התאוששות נשמע הצלצול שאומר לכיתות ח' להגיע למעבדות הכימיה. רון היה בכיתה שלי,הוא ישב עם דנה מאחורי השולחן שלי וצחקו עליי בלי סוף. מה שהיה באמת מעליב זה ששמעתי כל מילה שאמרו. שחזרתי הבייתה משהו נשבר בי ממש,מה שסמכתי ואהבתי ובאמת חשבתי על האדם הזה בלי סוף פשוט מביא לי סטירה על כלום,הרגשתי שאני חייבת להביא לו נקמה,אבל לא עכשיו….אולי יותר מאוחר…..


תגובות (6)

קצררר, תמשיכי נשמע מעניין ((:

01/03/2013 09:17

תמשיכי אבל זה קצר מידי…… תאריכי את הפרקים :)

01/03/2013 09:19

אין בעיה אני יעשה את הפרקים הרבה יותא ארוכים!!! שבת שלום :))) ואני שמחה שאהבתם

01/03/2013 09:23

מהמם הכותבת הכי טובה בעולם יותר מלאה גולדברג תמשיכי!!!

01/03/2013 13:48

אבל תכתבי פרקים יותר ארוכים

01/03/2013 13:53

אבל תכתבי פרקים יותר ארוכים

01/03/2013 13:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך