may5657
תגיבו,מחר אני ייעשה את הפרק החמישי והשישי נראה לי שהרביעי יהיה מוכן היום,עם לא גם הרביעי יהיה מוכן מחר שבת שלום לכולם! :-)

אני לא סינדרלה-פרק 3

may5657 01/03/2013 1263 צפיות 4 תגובות
תגיבו,מחר אני ייעשה את הפרק החמישי והשישי נראה לי שהרביעי יהיה מוכן היום,עם לא גם הרביעי יהיה מוכן מחר שבת שלום לכולם! :-)

~כעבור 8 שנים~

זה היה יום יפה ושיגרתי. החלפתי במהירות את הבגדים שתיתי קפה,קראתי את עיתון הבוקר ובמהירות יצאתי לעבודה. עבדתי במלצרות בדיינר שהיה קרוב מאוד לבית. "אמילי,בואי הנה בבקשה" ביקש בוס הדיינר:"היום עובד חדש מצטרף עלינו,הוא יהיה אחריי על הגלידה שבדיינר את יכולה להראות לו איך עובד הדיינר והכל,הנה הפרטים שלו רשום שקוראים לו רון טרנר." הפרצוף שלי קפא במקום,התפללתי שזה לא יהיה הוא,עד ששחכתי ממנו עד שאהבתי אליו פסקה הוא שוב פעם בא להרוס לי את החיים?!! התפללתי שזה יהיה רון טרנר אחר. לאחר 3 שעות עבודה מפרכת בדיינר שרק המחשבה על רון טרנר גרמה לי להקיא בכיור של הדיינר. השעה כבר הייתה חמש ואין שום סימן מרון טרנר או במילים אחרות מישהו חתיך בסביבה. הדיינר כבר היה כמעט ריק,רק חבורת זקנים ששיחקו פוקר ושלוש זקנות בשולחן נפרד שסרגו צעיפי חורף לנכדים שלהן אבל היה מישהו חמוד,בעל שיער חום והוא היה גבוהה מאוד וצבע עורו היה בהיר אבל הוא היה לבדו,הוא לא היה מוקף בחברים. הוא היה נראה בגילי אז חשדתי קצת וקיוויתי שזה לא הוא. הוא הרים את ידו בכדאי שאני ייגש לשרת אותו "מה תרצה להזמין?" שאלתי אותו:"אני לא רוצה להזמין אני באתי בכדי להתקבל לעבודה,שמי רון טרנר,אני מאמין שהבוס שלך סיפר לך עליי אני רוצה לעבוד פה עבודה זמנית." הפרצוף החייכני שלי נעלם הייתי נראת מבחוץ כאילו אני שונאת אותו אבל הלב שלי פעם במהירות באופן בלתי רגיל:"כן,הוא סיפר לי,אתה רוצה לעבוד ב…ב…בגלידות נכון???" "האמת חשבתי למלצר אבל זה גם נחמד." הובלתי אותו למקרר של הגלידות והוא לא הפסיק להסתכל עליי,כאילו הלוו יש מולך גן עדן ש גלידות ואתה מסתכל עליי? התחלתי להסביר לו על אופן העבודה ואיך זה עובד ואיך מכבים את המקרר ואיך מדליקים אותו והוא כל פעם זרק איזה מחמאה כמו,העיניים שלך יפות,יש לך קול יפה את יכולה להיות זמרת ועוד כל מיני שטויות. שהגיע שעת הסגירה וספרתי את הכסף ורון עטף את הגלידות ראיתי מזווית העין שהוא עוטף את הגלידות ומסתכל עליי בו זמנית,זה היה די מביך רק רציתי לעוף משם כל עוד אפשר.


תגובות (4)

מהמם תמשיכי!!!

01/03/2013 10:57

מקסים!! תמשיכי :)

01/03/2013 11:05

מדהים תמשיכי!!!!!!!!!!

01/03/2013 13:11

מהמם תמשיכיייייייי!

01/03/2013 13:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך